Novellemonster Skrevet 16. desember 2021 #21 Skrevet 16. desember 2021 Jeg har tatt masse buss i både Oslo og Trondheim. Kjøper billett via app (Ruter i Oslo, ATB i Trondheim), bare google "Buss [området hvor du tar buss]" også skal det komme opp hva slags nettside/app du må bruke. Rekker ut hånden for å signalisere at jeg skal på. Om sjåføren vil se billetten kommer helt an på. På bybussen i Oslo (rød buss) og Trondheim (grønn buss) har jeg ikke trengt å vise billett, men på bussene som går til et større område har jeg måttet gjøre det. Sist jeg tok buss i Bærum trengte jeg ikke vise billett ettersom døren foran var stengt av smittevern, men tror det kommer helt an på hva reglene er.
Chantielle Skrevet 16. desember 2021 #22 Skrevet 16. desember 2021 Ryddet for avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #23 Skrevet 20. desember 2021 Hvis du akt så laster du bare ned appen og skriver inn hvor du reiser fra og hvor du skal. Så trykker du på kontroll knappen som kommer frem og scanner biletten når du går inn foran. Man går ut bak nå under corona. Bussplassene er merket med navn, kart appen til iphone har også en variant hvor man kan se kollektiv stoppesteder. Anonymkode: 7b9b5...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #24 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 14.20): Vel, jeg har to angstdiagnoser og jeg har brukt flere år av livet mitt på å være innlagt og tilnærmet sengeliggende 24/7 på grunn av at jeg har vært så fastlåst i eget hode og det kunne likevel ikke falle meg inn å prøve å gatekeepe og mistenkeliggjøre hvorvidt TS har angst eller ikke. Det går faktisk an å svare på det som lures på uten å være drittsekk. Anonymkode: be6f1...ce8 Var det noen som stilte spørsmål ved om jeg hadde angst? Det gikk jeg glipp av, heldigvis Jeg klarte å ta bussen! Mye på grunn av at så mange hjalp meg å forberede meg på forhånd. Jeg var skikkelig redd, men hvis jeg skal komme meg noen vei må jeg bare gjøre det. Takk til alle som har svart! Og du over, håper du har det bedre nå. Angst er noe dritt. Anonymkode: 9a9a7...e78 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #25 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): kart appen til iphone har også en variant hvor man kan se kollektiv stoppesteder. Har den? Det må jeg prøve å finne ut av. Anonymkode: 9a9a7...e78
Rhodiola Skrevet 21. desember 2021 #26 Skrevet 21. desember 2021 Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøringer samt. siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå