Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gift, ingen felles barn, jeg har flere, hun har flere.

hun er ufør, å sliter med psyken, noe som gjør at det blir dårlig stemning å jeg må gå på tå hev!

jeg har dårlig økonomi å ser ingen håp for å flytte, men for meg selv å barna bør vi finne eget, det går på helsa løs.

jeg er fast ansatt å tjener greit, men har lønnstrekk pga gammel gjeld

ungene trives ikke

hvor kan jeg be om hjelp ? 

Anonymkode: 70620...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om hjelp? Din egen feil at du har tatt dumme valg. Lev med det…

Anonymkode: d9ed9...f5e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her!

haha, imponerende svar, håper du sier det til dine barn den dagen dem finner en psykopatisk kjæreste!

Skrevet

Trenger du hjelp til økonomi? Da må du snakke med nav. Eier dere eller du? Viss kke. Må du skaffe deg husvære. Nav hjelper med dipositum. 

Anonymkode: 1f331...5ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er bare idiotisk å lese!

• Liker 2
Skrevet

Hva trenger du hjelp til? 

Skrevet

Trenger du hjelp til økonomi? Da må du snakke med nav. Eier dere eller du? Viss kke. Må du skaffe deg husvære. Nav hjelper med dipositum. 

Vi eier ikke enda, men i planleggingsfasen om å kjøpe.

vi leier akkurat no, trenger hjelp å råd, ikke råd om å leve med det, noe jeg har lyst til, har jo lyst at ting skal være bra

Skrevet

Nav hjelper også med innkjøp av div møbler, vaskemaskin, senger. 

• Liker 1
Skrevet
SoWhat? skrev (Akkurat nå):

Hva trenger du hjelp til? 

Flytting? Eller håp om at ting skal ordne seg, faktisk usikker. Desperat på råd med andre ord

• Liker 1
Skrevet

Vi eier ikke enda, men i planleggingsfasen om å kjøpe.

vi leier akkurat no, trenger hjelp å råd, ikke råd om å leve med det, noe jeg har lyst til, har jo lyst at ting skal være bra

Viss du skal kjøpe, kjøp alene. Send søknad om førstegangslån i husbanken. Se hvor mye du kan kjøpe for.

• Liker 1
Skrevet

Viss du skal kjøpe, kjøp alene. Send søknad om førstegangslån i husbanken. Se hvor mye du kan kjøpe for.

Dette gjør du på internett. På husbanken.no

Skrevet

Flytting? Eller håp om at ting skal ordne seg, faktisk usikker. Desperat på råd med andre ord

Ja, det var det jeg fornemmet. At det var desperasjon bak dette. Jeg mener virkelig ikke å strø salt i noen sår her, men du er en voksen mann som har det litt kritisk nå. Det har jeg forståelse for. Men hva med barna oppe i dette? Får de hjelp?

Ellers syns jeg jo at du må komme deg bort med dine barn. Snakk med sjefen din eller folk du stoler på. Kanskje noen vet om noen, som kan hjelpe med et sted å bo? 

Folk er hjelpsomme om de kan, som regel. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er gift, ingen felles barn, jeg har flere, hun har flere.

hun er ufør, å sliter med psyken, noe som gjør at det blir dårlig stemning å jeg må gå på tå hev!

jeg har dårlig økonomi å ser ingen håp for å flytte, men for meg selv å barna bør vi finne eget, det går på helsa løs.

jeg er fast ansatt å tjener greit, men har lønnstrekk pga gammel gjeld

ungene trives ikke

hvor kan jeg be om hjelp ? 

Til økonomi, parforholdet, eller begge deler?

Økonomi kan de hjelpe med på f.eks. NAV

Familieterapi kan du få gjennom bufdir, psykologforeningen, barnevernet, familievernkontorer

Skrevet
SoWhat? skrev (2 minutter siden):

Ja, det var det jeg fornemmet. At det var desperasjon bak dette. Jeg mener virkelig ikke å strø salt i noen sår her, men du er en voksen mann som har det litt kritisk nå. Det har jeg forståelse for. Men hva med barna oppe i dette? Får de hjelp?

Ellers syns jeg jo at du må komme deg bort med dine barn. Snakk med sjefen din eller folk du stoler på. Kanskje noen vet om noen, som kan hjelpe med et sted å bo? 

Folk er hjelpsomme om de kan, som regel. 

Ene barnet sa faktisk at hun skulle ønsket at vi ikke hadde flyttet ilag, at ting var bedre før. Selvsagt er det vondt

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ene barnet sa faktisk at hun skulle ønsket at vi ikke hadde flyttet ilag, at ting var bedre før. Selvsagt er det vondt

Hør på barna dine. Ta vare på dem ❤️

• Liker 2
Skrevet

Har enda ikke skjønt hva du trenger hjelp til? Økonomi eller råd og tips til å forbedre forholdet? Det siste kan du glemme! Det er skakkjørt iflg deg og barna.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har enda ikke skjønt hva du trenger hjelp til? Økonomi eller råd og tips til å forbedre forholdet? Det siste kan du glemme! Det er skakkjørt iflg deg og barna.

Jeg tror ts føler seg fastlåst og ikke vet hvordan komme seg ut av dette forholdet. Både siden samboer er psykisk ustabil, men også pga alle ekstra utgiftene ved å skaffe ny bolig, depositum, høye leiepriser etc. Og det faktum at ts har flere barn å forsørge. Jeg synes det var bra forslag å ta kontakt med NAV og høre om de kan bistå. 

Anonymkode: c4101...e8e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvis det var en kvinne som skrev dette...

Husk at det ikke bare er dem som har partnere som  utøver  vold. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 21.52):

Typisk kommentar fra søppel-guiden, som vanlig...     

Anonymkode: f396b...1e3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 22.07):

Da er det på tide å flytte. Gjør alt i din makt for å komme deg bort! Håper dere får det til! Ikke la barna dine ha det slik..

Anonymkode: 2f5c7...90c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...