AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Vil gjøre en lang historie LITT kortere. Jeg ble skilt for 2år siden og midt under skilsmissen treffer jeg en bekjent som tar kontakt. Han ble redningen min i det vonde. Det var jo mannen min som ville dra fra meg velt uten grunn. Jeg så trøsten i han nye, pluss at han var utrolig kjekk og snill. Vi holdt på i 6mnd uten at det skjedde noe mer. Han ville aldri si at jeg var på besøk til vennene sine og jeg begynte å tenke at det var ren utnyttelse. Han hadde nære venninner han var med men holdt skjult vår kjærlighet. Han har et eksremt nettverk. Det ble slutt mellom oss da han innrømmet at han hadde klint med ei av de venninnene sine. Han sa til meg at bruddet med sin forrige dame var såpass tøft at han ikke turte å inngå forhold med meg. I etterkant har vi hatt litt kontakt, mer og mer nå. Han har vært ekstremt lysten på meg hele tiden, men det har jeg ikke godtatt . Den siste tiden nå har han brydd seg helt annerledes . Jeg tok vaksinen igår og han lurer på hvordan formen min er idag, fått flere mld bare ang det. Han tuller med meg hvilken symptomer som jeg må være obs på. Han sender meg mld hele tiden, nattamld også videre. Vil at jeg skal skifte jobb fordi nattevakten tar knekken på meg. Han er redd jeg møter veggen. Han ovserverer meg. Før var det mye mer kun sex relatert, ikke noe av det nå. Jeg har endelig kommet meg videre. Med nå. Ja nå skal han være på. Hvorfor? 😩😩😩 har denne "tøffe" mannen fått følelser? Kvinne 34 Anonymkode: e67a7...65a
TinaChristina Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Neida, han vil bare teste hvor han har deg slik at han vet at du er der når han trenger deg. 28
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Si til ham at du har lyst på en unge sammen med ham og ta det derfra... Anonymkode: e0913...851 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Noen ganger vet man ikke hva man har før man har mistet det. Også høres det jo ut som i første runde at han ikke var helt ferdig følelsesmessig med det tidligere forholdet mentalt. Min nåværende hang litt for mye igjen i ex, og et stygt brudd. Så jeg dro. Han kom tilbake når han var klar, det tok jo 3år. Drtcat han fokuserer på erg og ikke sex, er jo egentlig et godt tegn på at virkelig liker deg. Så ville ha tatt sjansen og prøvd. Se hva som skjer. Funker det ikke så gikk du ikke glipp av den ekte kjærligheten. Funker det, så kan det være han. Jeg tror at hvis du ikke gir dette en sjanse. Så kommer du alltid til å lure på om du gikk glipp av noe. Bare ikke godta å være hemlig denne gangen. Da må det jo bli på ordentlig Anonymkode: e8333...0d0 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Det er smigrende å ha noen som er interessert i seg, og når han merker at du er i ferd med å gå videre trykker han på de riktige knappene for å få deg inn i smigre- funksjon igjen. Anonymkode: 84a5e...9d2 15
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 Ha litt selvrespekt og blokker dette mennesket. Anonymkode: 87e3a...a15 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ha litt selvrespekt og blokker dette mennesket. Anonymkode: 87e3a...a15 Mener du det? Jeg har jo følelsesmessig kommet over han her. Har fått en ny på gang. Han varter meg opp og vil møte meg hele tiden. Jeg er da tantevarn av hans far, litt innviklet men vi er ikke kjødelig i fanilie. Han nevnte navnet mitt til kameratene! Noe som egentlig burde være for gitt, men det gjorde ikke gan første. Han har ikke jentevenner han går alene med. Han nye her er så utrolig god mot meg. Men igjen redd for å bli brukt og såret. Gjør han siste dette mot meg gir jeg opp kjærligheten for alltid. 😓 kan han siste være å stole på? Ts Anonymkode: e67a7...65a 1
TinaChristina Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Mener du det? Jeg har jo følelsesmessig kommet over han her. Har fått en ny på gang. Han varter meg opp og vil møte meg hele tiden. Jeg er da tantevarn av hans far, litt innviklet men vi er ikke kjødelig i fanilie. Han nevnte navnet mitt til kameratene! Noe som egentlig burde være for gitt, men det gjorde ikke gan første. Han har ikke jentevenner han går alene med. Han nye her er så utrolig god mot meg. Men igjen redd for å bli brukt og såret. Gjør han siste dette mot meg gir jeg opp kjærligheten for alltid. 😓 kan han siste være å stole på? Ts Anonymkode: e67a7...65a Du er tantebarnet til hans far?? Så hans far er din tante? 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du det? Jeg har jo følelsesmessig kommet over han her. Har fått en ny på gang. Han varter meg opp og vil møte meg hele tiden. Jeg er da tantevarn av hans far, litt innviklet men vi er ikke kjødelig i fanilie. Han nevnte navnet mitt til kameratene! Noe som egentlig burde være for gitt, men det gjorde ikke gan første. Han har ikke jentevenner han går alene med. Han nye her er så utrolig god mot meg. Men igjen redd for å bli brukt og såret. Gjør han siste dette mot meg gir jeg opp kjærligheten for alltid. 😓 kan han siste være å stole på? Ts Anonymkode: e67a7...65a "Han hadde nære venninner han var med men holdt skjult vår kjærlighet. Han har et eksremt nettverk. Det ble slutt mellom oss da han innrømmet at han hadde klint med ei av de venninnene sine." Han her er ikke en trofast type. Han har mest sannsynlig ligget med flere av disse. De vet ikke om deg og du vet ikke om de. Vi er oppdratt til å bli kjempe imponert av the bare minimum og anta det beste om folk. Det kan hende han har følelser, men dette virker som en mann som er flaky og går etter det han vil ha. Og det virker som om dette endrer seg ofte. Anonymkode: 87e3a...a15 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 TinaChristina skrev (21 minutter siden): Du er tantebarnet til hans far?? Så hans far er din tante? Nei😂 min tante er hans stemor. Anonymkode: e67a7...65a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen ganger vet man ikke hva man har før man har mistet det. Også høres det jo ut som i første runde at han ikke var helt ferdig følelsesmessig med det tidligere forholdet mentalt. Min nåværende hang litt for mye igjen i ex, og et stygt brudd. Så jeg dro. Han kom tilbake når han var klar, det tok jo 3år. Drtcat han fokuserer på erg og ikke sex, er jo egentlig et godt tegn på at virkelig liker deg. Så ville ha tatt sjansen og prøvd. Se hva som skjer. Funker det ikke så gikk du ikke glipp av den ekte kjærligheten. Funker det, så kan det være han. Jeg tror at hvis du ikke gir dette en sjanse. Så kommer du alltid til å lure på om du gikk glipp av noe. Bare ikke godta å være hemlig denne gangen. Da må det jo bli på ordentlig Anonymkode: e8333...0d0 Det er sant det du side. Fra nå av bør jeg ikke sende smådristige bilder av meg selv? Heller spare meg for det og vise følelser? Anonymkode: e67a7...65a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #12 Skrevet 15. desember 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: "Han hadde nære venninner han var med men holdt skjult vår kjærlighet. Han har et eksremt nettverk. Det ble slutt mellom oss da han innrømmet at han hadde klint med ei av de venninnene sine." Han her er ikke en trofast type. Han har mest sannsynlig ligget med flere av disse. De vet ikke om deg og du vet ikke om de. Vi er oppdratt til å bli kjempe imponert av the bare minimum og anta det beste om folk. Det kan hende han har følelser, men dette virker som en mann som er flaky og går etter det han vil ha. Og det virker som om dette endrer seg ofte. Anonymkode: 87e3a...a15 Dette! Høres definitivt korrekt ut. Og at han vil inn i varmen igjen nå som har har merket at ts endelig har kommet seg videre. Ts, er denne mannen du skriver om han som jobbet på båt? I såfall har jeg tenkt masse på deg og lurt på hvordan det gikk.. jeg husker mange av trådene og fulgte ivrig med, jeg håpte på en positiv utvikling til tross for røde flagg 😔 Anonymkode: 9d63d...460 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #13 Skrevet 15. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er sant det du side. Fra nå av bør jeg ikke sende smådristige bilder av meg selv? Heller spare meg for det og vise følelser? Anonymkode: e67a7...65a Til han nye du har på gang, eller til han illojale med alle venninnene..? Anonymkode: 9d63d...460 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 Du har en annen på gang som IKKE er han du snakker om her i tråden? Og du lurer på om han du snakker om her i tråden er til å stole på? Det er jo DU som er interessert i flere på én gang 🤔 Kanskje det er DU som ikke er til å stole på. Anonymkode: 24f92...e9d 10
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette! Høres definitivt korrekt ut. Og at han vil inn i varmen igjen nå som har har merket at ts endelig har kommet seg videre. Ts, er denne mannen du skriver om han som jobbet på båt? I såfall har jeg tenkt masse på deg og lurt på hvordan det gikk.. jeg husker mange av trådene og fulgte ivrig med, jeg håpte på en positiv utvikling til tross for røde flagg 😔 Anonymkode: 9d63d...460 Jøss for en hukommelse på deg😊 Ja, stemmer. Det er han. Kan ikke gå spesifikt mer inn i detaljer her, men han skifter meninger og oppførsel litt ofte. Men nå er det en ny mann i bildet, som er utrolig snill og omtenksom. Han har kun meg og er opptatt av meg når jeg er med han. Tror nok det var meningen jeg skulle treffe han siste her, han gjør meg glad. Anonymkode: e67a7...65a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har en annen på gang som IKKE er han du snakker om her i tråden? Og du lurer på om han du snakker om her i tråden er til å stole på? Det er jo DU som er interessert i flere på én gang 🤔 Kanskje det er DU som ikke er til å stole på. Anonymkode: 24f92...e9d Nei, jeg er ferdig med han jeg begynte å jeg fortelle om i tråden. Skriver bare hvordan han prøver å ta meg inn i varmen igjen. Anonymkode: e67a7...65a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 21.41): Vil gjøre en lang historie LITT kortere. Jeg ble skilt for 2år siden og midt under skilsmissen treffer jeg en bekjent som tar kontakt. Han ble redningen min i det vonde. Det var jo mannen min som ville dra fra meg velt uten grunn. Jeg så trøsten i han nye, pluss at han var utrolig kjekk og snill. Vi holdt på i 6mnd uten at det skjedde noe mer. Han ville aldri si at jeg var på besøk til vennene sine og jeg begynte å tenke at det var ren utnyttelse. Han hadde nære venninner han var med men holdt skjult vår kjærlighet. Han har et eksremt nettverk. Det ble slutt mellom oss da han innrømmet at han hadde klint med ei av de venninnene sine. Han sa til meg at bruddet med sin forrige dame var såpass tøft at han ikke turte å inngå forhold med meg. I etterkant har vi hatt litt kontakt, mer og mer nå. Han har vært ekstremt lysten på meg hele tiden, men det har jeg ikke godtatt . Den siste tiden nå har han brydd seg helt annerledes . Jeg tok vaksinen igår og han lurer på hvordan formen min er idag, fått flere mld bare ang det. Han tuller med meg hvilken symptomer som jeg må være obs på. Han sender meg mld hele tiden, nattamld også videre. Vil at jeg skal skifte jobb fordi nattevakten tar knekken på meg. Han er redd jeg møter veggen. Han ovserverer meg. Før var det mye mer kun sex relatert, ikke noe av det nå. Jeg har endelig kommet meg videre. Med nå. Ja nå skal han være på. Hvorfor? 😩😩😩 har denne "tøffe" mannen fått følelser? Kvinne 34 Anonymkode: e67a7...65a Følelser nei...han savner sexen med deg, men tro meg, han er ikke klar for mer. Så han bruker den "snill-mann-som bryr seg" metoden får å få deg på kroken. Ikke la deg lure, for du ender såret til slutt. Bare spill med du, men ikke la deg lure. Anonymkode: 08f0d...b2f 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #18 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 23.00): Mener du det? Jeg har jo følelsesmessig kommet over han her. Har fått en ny på gang. Han varter meg opp og vil møte meg hele tiden. Jeg er da tantevarn av hans far, litt innviklet men vi er ikke kjødelig i fanilie. Han nevnte navnet mitt til kameratene! Noe som egentlig burde være for gitt, men det gjorde ikke gan første. Han har ikke jentevenner han går alene med. Han nye her er så utrolig god mot meg. Men igjen redd for å bli brukt og såret. Gjør han siste dette mot meg gir jeg opp kjærligheten for alltid. 😓 kan han siste være å stole på? Ts Anonymkode: e67a7...65a Hva med å droppe dating en stund? Høres ut som om du bare finner menn som sliter med tillit. Anonymkode: 28d1e...7a7 3
MizzVic Skrevet 17. desember 2021 #19 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 0.23): Det er sant det du side. Fra nå av bør jeg ikke sende smådristige bilder av meg selv? Heller spare meg for det og vise følelser? Anonymkode: e67a7...65a Så han sier fine ting og får nudes tilbake? Og ser muligheten for sex. Hva var det som gjorde at du trodde han hadde begynt å få Følelser NÅ? Falt han, slo hodet, og fikk en hjerneskade? 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #20 Skrevet 18. desember 2021 MizzVic skrev (19 timer siden): Så han sier fine ting og får nudes tilbake? Og ser muligheten for sex. Hva var det som gjorde at du trodde han hadde begynt å få Følelser NÅ? Falt han, slo hodet, og fikk en hjerneskade? Han sa tidligere at han ikke helt var klar for kjæreste. Kanskje han nå er deg, eller innser at han mister meg hvis han ikke tar tak? Anonymkode: e67a7...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå