Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Oisann, hun her hadde visst hatt et lite uhell ... http://www.bridalonlinestore.com/store/caroline.html
Annie78 Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Men jeg skjønner ikke hvorfor disse modellene absolutt skal ha kjolen så langt ned?! Alle modeller med stroppeløse kjoler har de jo hengende langt nede på brystene, ser ut som de skal gli ned hvert øyeblikk....... Hm..bare en tanke.... :-D
Flo* Skrevet 14. oktober 2005 #6 Skrevet 14. oktober 2005 Kan vel være fordi mange modeller er så magre at de ikke har noen bryster å henge kjolen på
Annie78 Skrevet 14. oktober 2005 #7 Skrevet 14. oktober 2005 Kan vel være fordi mange modeller er så magre at de ikke har noen bryster å henge kjolen på ← Må være det , ja...eller de ikke har hofter som gjør at korsettet sitter pent..... Nei, huff.... Men har lenge lurt på om det virkelig skal være sånn som på modellene..... Jeg hadde IKKE min kjole så langt ned..har nok både mer hofter og pupper enn det der......
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #9 Skrevet 14. oktober 2005 Hva er det egentlig som er morsomt i denne tråden...?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #10 Skrevet 14. oktober 2005 Forstår ingenting jeg. Fin kjole. Men en ting er sikkert. Dere leier dyre kjoler til kanskje leiepris på 7000 kroner og betaler desposium på kanskje 3000 kroner ! Alle tror de får igjen desposiumet............. men er du så uheldig å få en liten virkelig kaffeflekk på kjolen så får du ingenting igjen av despositumet. Dermed har leie for kjolen kostet dere 10 000 kroner. Ikke å spøke med kaffe, nei.
Dewey Skrevet 15. oktober 2005 #11 Skrevet 15. oktober 2005 Kjolen er vel fin nok den.... Men til det med depositumet - jeg betalte 2000 i dep, men det ble trukket av summen tilslutt - så jeg betalte ikke mer enn 7000 tilsammen (som var leieprisen). Rens er vel "med i prisen"?, "noe" betaler en jo tross alt for...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå