Gå til innhold

Dummet meg ut på intervju - umulig at jeg får jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kom meg inn på Teams-intervjuet var mikrofoninnstillingene feil så arbeidsgiverne (var to stk i møtet) kunne ikke høre hva jeg sa. Jeg forlot møtet og kom meg inn igjen etter å ha fikset innstillingene men nå er jeg redd for at de tenker jeg er dum og klønete som ikke klarer å sørge for å ha riktige innstillinger på et intervju engang.

Umulig å få jobben?

Anonymkode: 88711...8a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal love deg det at samtlige av intervjuene kjenner seg VELDIG godt igjen i det. Du trenger absolutt ikke bekymre deg for at det skal påvirke jobben. 🙂

Anonymkode: 6ce2b...67b

• Liker 30
Skrevet

Du fikset problemet og kom deg inn, det er et stort pluss synes jeg. Hadde du gitt opp og forlatt hadde det vært noe annet, men tekniske problemer kan oppstå uansett. Nå har du vist at du takler slike utfordringer uten problemer. 

• Liker 7
Skrevet

Dette synes jeg ikke er å dumme seg ut. Du støtte på problemer, du ordnet problemene og gjennomførte intervjuet. Dette er i mine øyne bare et pluss 🙂

• Liker 5
Skrevet

Med mindre jobben kun går ut på å være bedriftens ledende ekspert på Teams har du ingen ting å bekymre deg over. 

• Liker 15
Skrevet

Jeg hadde lignende problem. Skulle dele skjerm, men så datt jeg ut. Det var pinlig, men jeg fikk jobben! Og de sa faktisk at dette viste at jeg mestret stress godt.

Anonymkode: 68b0e...448

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke å dumme seg ut. 

Hadde du hatt mikrofonen på, men trodde den var av, for så fjertet og rapet høyt, DA hadde du dummet deg ut. 

Anonymkode: 91863...843

• Liker 8
Skrevet

I sommer søkte jeg jobber, ble kobla fra teams 2 ganger, med 4 stykk som intervjuet meg... men jeg fikk jobben 😄 Tror det ikke har noe å si så lenge man tar det med humor og ikke tar det for tungt der og da. Var nyutdannet, og de hadde flere gode søkere så håper det går veien for deg også :)

Anonymkode: 1e59d...980

• Liker 2
Skrevet

Det der skjer hele tiden, til og med på store webinarer. Null stress. :)

Skrevet

På mange arbeidsplasser har du nå vist deg kvalifisert til å være IT ansvarlig :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg avholder intervjuer stadig vekk, og dette skjer oftere enn du tror. Null stress, alle oppegående arbeidsgivere har forståelse for at det kan skje tekniske feil

Anonymkode: c8b78...7c9

• Liker 2
Skrevet

Dette skal du ikke tenke et sekund på, TS. Sånne ting skjer hele tiden! 

Tror knappest jeg har vært i et eneste teamsmøte de siste to årene uten at noen har måttet si «du er mjuta» fordi noen snakker uten å ha skrudd på mikrofonen sin først. Også helt vanlig at folk faller ut av møtet, sliter med å komme inn eller har tekniske problemer som gjør at de enten ikke hører andre eller ingen hører dem. Ikke alltid vedkommende klarer å løse problemet en gang. Så dette tenker nok ikke intervjuerne på overhodet. 

Masse lykke til! 

Anonymkode: 1ed0d...340

Skrevet

Jeg hadde tekniske problemer og kom for sent til intervjuet, jeg fikk jobben likevel :)

Anonymkode: 18feb...de3

Skrevet

Hele teams bare lukket seg og la på da jeg hadde andregangsintervju. Kom meg inn igjen og beklagde, jeg hadde ikke engang hatt hendene på PCen 🙃

De ønsket å snakke med referanser denne uken så det gjorde nok ingenting. 

Anonymkode: 77fe2...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...