Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På julaften skal vi til svigers. Jeg må dra hjem tidlig med de minste barna, og samboer og stebarna blir igjen til sent på kveld. Jeg vet at jeg får noe huslig av foreldrene mine, og penger av foreldrene hans, og ingenting fra samboer. På julaften blir jeg sittende hjemme helt alene, mens barna sover, og det hadde vært litt fint å fått en liten gave, fra feks barna mine til meg da, noe jeg ønsker meg, og blir glad for.. Er det patetisk? Hvis noen spør, og jeg sier det var en gave fra barna mine, vil vel alle anta at det var samboeren min som ordnet med gave?? Eller er det utrolig teit uansett? Føler meg barnslig og teit, som er så opphengt i en julegave..

Anonymkode: ecd1c...96d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? :) Det er jo ikke ulovlig å kjøpe noe til seg selv,

Anonymkode: 1324e...ea2

• Liker 23
Skrevet

Det er litt teit. Gjør det gjerne, men ikke ta den med i den settingen. La gaven vente hjemme, du. 

• Liker 5
Skrevet

Det som er patetisk er at det høres ut som at du ikke kan unne deg selv noe uten å kamuflere det som gave fra barna. 

• Liker 9
Skrevet

Ikke patetisk i det hele tatt. Til meg, fra meg! :xpb_knuddel: Kos deg med gaven. 

Anonymkode: c2b4b...4d3

• Liker 22
Skrevet

Nei absolutt ikke, jeg synes det skal være lov å unne seg akkurat det en vil - kanskje spesielt i juletider. Kjør på du! 

Anonymkode: deb32...c44

• Liker 12
Skrevet
SidFernwilter skrev (Akkurat nå):

Det er litt teit. Gjør det gjerne, men ikke ta den med i den settingen. La gaven vente hjemme, du. 

Ja, tenkte å åpne den når jeg er alene (hvis jeg gidder å pakke inn..) Kan jo ikke åpne den i plenum, samboer vet jo da at jeg har kjøpt den til meg selv...

Ts

• Liker 4
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (2 minutter siden):

Det som er patetisk er at det høres ut som at du ikke kan unne deg selv noe uten å kamuflere det som gave fra barna. 

Jeg skulle ønske jeg fikk gave fra barna mine, men de går i barnehagen..

Ts

Skrevet

Jeg kjøper gave til meg selv hvert år. På lappen står det: fra; meg til; meg Fordi jeg fortjener det 😄

Anonymkode: 8c506...b92

• Liker 16
Skrevet

Absolutt ikke 😊

Anonymkode: bdca2...be0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøper gave til meg selv hvert år. På lappen står det: fra; meg til; meg Fordi jeg fortjener det 😄

Anonymkode: 8c506...b92

Skulle ønske jeg var så tøff 😄

Ts

• Liker 1
Skrevet

Må vel være lov det. 

Jeg kjøpte meg ny bil i julegave i fjor. I år kjøpte jeg meg to nye garderobeskap. 

Til: Meg ❤️

Fra: Meg ❤️

Anonymkode: 6ae9f...15c

• Liker 2
Skrevet

Så klart kan du kjøpe gave til deg selv. 
Men hvorfor må du dra så tidlig at du blir sittende hjemme alene? 

Anonymkode: 81e3e...bf1

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor må du tidlig hjem med barna? Høres stusselig ut for både barna og deg å måtte bryte opp tidlig på selve juleaften og bli sittende hjemme alene. Kan de ikke legges på et soverom der dere er på besøk? Husker selv da jeg var liten og sovnet før vi skulle hjem. Selv om jeg var trøtt da vi skulle dra, var det alltid noe koselig og litt spennende med den reisen hjem etter at det var blitt mørkt og jeg ble båret inn i bilen, eller på armen hjem mens jeg halvsov. Husker det bare som koselig.

Anonymkode: 7038f...418

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

Kjøp gjerne en gave til deg selv, men ikke rettferdiggjør det overfor deg selv ved å late som at det er fra barna eller samboer. Det syns jeg faktisk at er patetisk. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, tenkte å åpne den når jeg er alene (hvis jeg gidder å pakke inn..) Kan jo ikke åpne den i plenum, samboer vet jo da at jeg har kjøpt den til meg selv...

Ts

Hva er galt med at han skjønner det? Jeg synes du høres ut som at du fortjener å bli gjort stas på, så jeg synes du skal unne deg noe ekstra til jul i år!

Anonymkode: e4024...684

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts

Da er jeg all for, unn deg noe kult! :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

De har sikkert lager noe til deg

Anonymkode: f7054...24e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager har du så kjip samboer at du ikke får julegave av ham engang?!

Anonymkode: 9ed67...a44

• Liker 18
Skrevet

Til meg fra Nissen 🎅 Kjør på! Kjøper julegave til meg selv hvert år, jeg 🙈

Anonymkode: 4235e...914

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...