Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 65f0f...078

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 3500 kr tror jeg.

Skrevet (endret)

Rundt 3000 kr tror jeg, hvor av 1900 kr av dem er til samboeren min sin julegave. Vi pleier å gi hverandre litt dyre gaver hvis det er noe vi trenger og ønsker oss.

Vi blir kun nærmeste familie, men nærmeste familie rommer jo 12 stk. Besteforeldre, bror, søster med kone/mann + barn. Ligger på alt fra 100-300 kr pr gave om jeg ikke husker feil. 

Endret av Vestlandsdame
Skrevet

20 000 her på 39 gaver 

Skrevet

Hitill  16000, men jeg er ikke ferdig. 

Skrevet

3000kr ca. Liten familie, kun mor og bror, og 5 venner. Gavene er mellom 200 og 500. 

Anonymkode: 52dc0...e10

Skrevet

Ingenting enda. Men skal kjøpe til søster for 500 kr og søster til eksen på 500 kr.  Dattera mi ønsker seg pc til spilling. Mulig hun får penger til det. Da blir det en del. Kjøper ikke flere gaver en til de tre i år. Neste år blir det søster og datter bare. 

Skrevet

Tror jeg har brukt rundt 5000,-. Mannen min er ikke ferdig med julegaver, så usikker på hvor mye det blir totalt. Dere som svarer her, er det DU bruker det totale for familien? Er ikke partner med på å kjøpe/betale? 

Anonymkode: ec792...672

Skrevet

Vi har brukt 20.000 totalt.

Men 10.000 av det er nye støykansellerende hodetelefoner til kjernefamilien.

Anonymkode: 6e621...e3e

Skrevet

Ca. 10.000. Er alene, så det er kun jeg som betaler. 

Anonymkode: 26d6d...ee1

Gjest BrittEkeberg
Skrevet

Null kroner. Har sagt at i år blir det ikke gaver. Og det er kjempe deilig. 

Skrevet

1200, kun kjøpt tre gaver og det blir med det. Har ikke så mye familie heldigvis.

Anonymkode: 154ca...7aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

1200, kun kjøpt tre gaver og det blir med det. Har ikke så mye familie heldigvis.

Anonymkode: 154ca...7aa

Heldigvis faktisk …

• Liker 3
Skrevet

ca 2000,-. Synes julegavemaset som folk flest sier at de føler på i jula er helt ute av kontroll. Synes det er gøy å gi gaver til niesene mine for de er ennå så små at de ikke kan kjøpe det de ønsker seg selv, men voksne folk med gjennomsnittlig økonomi synes jeg det bare er tullete å gi gaver til.

Ikke er jeg særlig glad i få gaver heller, vil eie minst mulig småting og prioriterer kvalitet over kvantitet - noe som fort fører til at man må ønske seg uanstendig dyre gaver. Jeg har en svigermor som alltid gir masse billig juggel selv om man sier at man ikke vil ha noe, men mest av alt så driver hun nærmest telefonterror for å vite nøyaktig _hva_ hun skal kjøpe i gave. At hun mest av alt er opptatt av å legge til rette for at man skal ha så dårlig samvittighet at man kjøper henne dyre gaver tilbake er hun dårlig på å skjule. Husker et år hun fikk gavebevis på at det var donert en relativ stor sum penger til et veldedig formål og hun ble så skuffet over at hun ikke fikk noe materialistisk at hun gikk å klagde over denne gaven i flere år etterpå. "jeg ønsker meg ikke penger til den og den organisasjonen i år, bare så det er sagt" osv

Anonymkode: 9fbf8...6c3

• Liker 2
Skrevet

Kommer til å runde ca 1000-lappen, har ikke så mange å kjøpe til :)

Skrevet

jeg har brukt 15 000

Skrevet

Rundt 146 000 kroner.  Skal gi litt arvepenger i gave siden jeg nylig arvet 2,1 mill. 

Anonymkode: 7fc16...6b7

• Liker 3
Skrevet

I går hadde de på P4 en liten undersøkelse og fant ut at folk i snitt bruker 3200 på gaven til partneren. Synes det er ekstremt...

Anonymkode: 71c98...e00

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper til tre voksne barn/svigerbarn og et barnebarn, og de får for ca 2000,- hver, så rundt 8000,- totalt. 

Anonymkode: 37f6a...898

Skrevet

rundt knappe 1000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...