AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Greide ikke helt å tolke hvordan de nye besøksreglene på OUS påvirker ledsagere. Har noen av dere her inne klart å forstå hvordan det blir? Skal til samtale hos Ullevål team i neste uke og er avhengig av å ha med meg pappaen til baby for å i det hele tatt få til å møte opp. Anonymkode: 4b47c...3ae
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Pappaen til baby? I magen, eller utenfor magen? Hvis utenfor, så får de vente utenfor hele bygningen. Hvis inni, så får du ringe sykehuset og forklare situasjonen og håpe det blir gjort unntak. Anonymkode: 25af0...5c0
Dame1989 Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Tror det står at partner til gravide/fødende ikke blir berørt av besøksforbudet 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Det står at "Partnere til gravide/fødende" er unntatt, men står ikke om det gjelder alle undersøkelser eller kun fødsel. Men vil tro det gjelder alle siden de har skrevet gravide? Så ville tenkt at det gikk bra Anonymkode: ef7cb...620
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Det står at "Partnere til gravide/fødende" er unntatt, men står ikke om det gjelder alle undersøkelser eller kun fødsel. Men vil tro det gjelder alle siden de har skrevet gravide? Så ville tenkt at det gikk bra Anonymkode: ef7cb...620 Jeg så det, men skjønner ikke helt om det også gjelder polikliniske timer, liksom. Men vi ble enige om at vi satser på at det gjør det. TS Anonymkode: 4b47c...3ae
Dame1989 Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 Jeg skal på en ultralyd kontroll på tirsdag. Far blir ikke med, men det er fordi jeg ikke synes det er nødvendig at han tar seg fri fra jobben. Er kun kontroll av morkakens posisjon Kan spørre og gi beskjed vis jeg har time før deg neste uke? OUS her også 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 1 hour ago, Dame1989 said: Jeg skal på en ultralyd kontroll på tirsdag. Far blir ikke med, men det er fordi jeg ikke synes det er nødvendig at han tar seg fri fra jobben. Er kun kontroll av morkakens posisjon Kan spørre og gi beskjed vis jeg har time før deg neste uke? OUS her også Tusen takk for tilbudet, men jeg har time før deg dessverre. TS Anonymkode: 4b47c...3ae 1
Majer Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 Usikker på om det gjelder utenom fødsel. Vil anta det går bra. Ellers er det vanlig å bli fulgt opp til avdeling, men vente utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå