Gå til innhold

Historier om kjedelige folk i senga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg litt i kveld, sitter og tenker på tidligere sexpartnere. Av alle ting. Og tenkte noen hadde noen historier og dele.

Min eksmann la seg ned på rygg med øynene igjen og bare ventet på at jeg skulle gjøre jobben. Og en gang etter sex i misjonær så falt han bare sammen oppå meg, og løftet så vidt på rompa og prompet.... fortsatt inni meg!

Del historier! Vær så snill! 

Anonymkode: 44e70...234

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konsekvensen av å dele noe om kjedelige menn er at mannetrollene her inne begynner å dele tusen ganger så nedsettende ting om damer bare for å "ta igjen" så dette er egentlig en veldig dårlige ide til tråd.. 

Anonymkode: dd7be...988

• Liker 12
Skrevet

Ble med ei hjem. Vi hadde flørtet som faen, og hun var leken og gira på forspillet. Slikket og fingret henne til hun hadde en kraftig orgasme, hvorpå hun bare snur seg med ryggen til.
Meg: "Hva skjer nå?"
Hun: "Jeg skal sove?"
Meg: "Øh... hva med... meg?"
Hun, mens hun fortsatt ligger meg ryggen til: "Er ikke du fornøyd med å få meg til å komme da?"

Jeg dro.

• Liker 28
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Konsekvensen av å dele noe om kjedelige menn er at mannetrollene her inne begynner å dele tusen ganger så nedsettende ting om damer bare for å "ta igjen" så dette er egentlig en veldig dårlige ide til tråd.. 

Dårlig idé til tråd?? Hvor står det at menn ikke kan delta? Det står tidligere sexpartnere, det kan bety begge kjønn. Damer kan og faktisk være kjedelige i senga! La nå både menn og damer få lov å dele historiene sine. 

Du virker som et kjedelig menneske. 

• Liker 13
Skrevet
Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Ble med ei hjem. Vi hadde flørtet som faen, og hun var leken og gira på forspillet. Slikket og fingret henne til hun hadde en kraftig orgasme, hvorpå hun bare snur seg med ryggen til.
Hun, mens hun fortsatt ligger meg ryggen til: "Er ikke du fornøyd med å få meg til å komme da?"

Jeg dro.

🤣

• Liker 7
Skrevet

En gang vi hadde vært på fest, og det ble full pakke da vi kom hjem. Jeg jobbet på for harde livet, og samboeren min sier kommer du ikke snart? Jeg begynner å bli sår! Skikkelig turn on, og mye lettere å komme da liksom.

Må sies at jeg hadde høy promille, og hender jeg har problemer med å komme, etter høyt alkoholinntak. Og hun hadde allerede kommet to ganger.

Anonymkode: aefcf...b4a

Skrevet
Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Jeg dro.

Hehe, velkommen til mange kvinners verden ;) 

Anonymkode: c47d0...b31

• Liker 34
Skrevet

Når jeg drikker blir det sjelden noe interessant på soverommet. Jeg har egentlig aldri likt fylla-sex. Ingen er fornøyde etterpå.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

herregud, for en fanatisk, paranoid og lite realistisk tankegang du har.

Blir flau som kvinne over at det finnes så tilsynelatende mannshatende hunkjønn rundt omkring.

Anonymkode: fda5b...f74

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hehe, velkommen til mange kvinners verden ;) 

Anonymkode: c47d0...b31

Seriøst? hva har gått galt i livene til slike som stadig kommer med sånne surmaga kommentarer? Er kvinne og kjenner meg ikke igjen i din triste og negative "verden." Heldigvis. 😅

Anonymkode: fda5b...f74

• Liker 6
Skrevet

ONSet som ikke ville ha anal :(

Anonymkode: e20e3...462

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ONSet som ikke ville ha anal :(

Er anal et must i dagens samfunn?

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er anal et must i dagens samfunn?

Ikke must, en preferanse

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjeder meg litt i kveld, sitter og tenker på tidligere sexpartnere. Av alle ting. Og tenkte noen hadde noen historier og dele.

Min eksmann la seg ned på rygg med øynene igjen og bare ventet på at jeg skulle gjøre jobben. Og en gang etter sex i misjonær så falt han bare sammen oppå meg, og løftet så vidt på rompa og prompet.... fortsatt inni meg!

Del historier! Vær så snill! 

Er eksen din i 50 åra? Jeg, en idiot, fant tonen med en gubbe i 50 åra, nærmere 60, som påstod han var så glad i sex og alt sånt. Tok meg 2 min i misjonæren, ble sliten og bare lå der og ventet på at jeg skulle hoppe oppå. For all del jeg liker å være på topp, men HELE tida.. Nei takk. 

Anonymkode: 29933...7de

• Liker 4
Skrevet

Jeg bruker alltid klovnemaske og selvlysende kondomer i senga. Så jeg er aldri kjedelig. Jeg er bare så redd for at folk skal le av feil grunn?

• Liker 7
Skrevet

Vel... de som ikke har så mye å jobbe med. Som jeg ikke føler meg ordentlig tatt av. Jeg liker røff sex og da må enkelte kroppsdeler stå i stil til det.

Anonymkode: 3466c...579

Skrevet
Michaelhe skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker alltid klovnemaske og selvlysende kondomer i senga. Så jeg er aldri kjedelig. Jeg er bare så redd for at folk skal le av feil grunn?

Latter er også en tilfredsstillelse. 

Anonymkode: 29933...7de

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ikke must, en preferanse

Da er jeg kjedelig og lever godt med det

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Gratulerer, dette er det bitreste sutreinnlegget jeg har lest på KG. Og det sier ikke lite...

Anonymkode: 906c0...bfe

• Liker 4
Skrevet
Katten.2.0 skrev (2 timer siden):

Jeg dro.

Akkurat det samme har jeg opplevd. Potetsekk er heller ikke spesielt spennende. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...