AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Urolig for lille attpåklatt! Det siste året har min søster forandret seg en del. Hun har gått fra og være en smilende glad jente til og bli innesluttet og svært mager. Jeg med flere er urolig for utviklingen. Har prøvd og spørre flere ganger om hun har et problem med mat noe hun benekter. Jeg er sikker på at hun minst må ha tatt av 10 kg, minst. Jeg er også sikker på at hun har et mat problem. Hun var i utgangspunktet en normalvektig jente. Hva kan jeg som søster gjøre her? Anonymkode: 31e4c...a01
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Så leit å høre! Forsøk å ta en ordentlig god prat med henne, i et miljø hun trives godt, og så kan du alltids diskret stille et par spørsmål. Kanskje det da kan være lettere for henne å åpne seg? Dessuten kan det være mye å hente i det hun eventuelt ikke sier noe om (mellom linjene). Teker deretter at du bør utrykke klart at du bare vil hennes beste, og at du gjerne stiller opp når du har anledning. Anonymkode: be58f...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå