Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vil du beskrive deg selv som person?
Er det noen deler av din personlighet som alltid er sånn og er det deler av deg som skifter ut fra hvem du er med? 

Anonymkode: e04c4...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er DU da? Og hvorfor spør du? Regner du med at alle har selvinnsikt nok til å svare på dette ? Jeg skifter. Noen ganger er jeg sånn og sånn. Men inni er jeg alltid meg. 

Anonymkode: 0570d...b03

Skrevet

Jeg er en ananas, kult utseende, du legger merke til meg, søt og frisk på innsiden, spennene og eksotisk

Anonymkode: 572ed...a60

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fragmentert, og skulle ønske jeg klarte å ha en vedvarende identitet.

• Liker 3
Skrevet

Vanskelig spørsmål! Av og til stusser jeg i om jeg er fullstendig blottet for selvinnsikt når jeg hører andre folk snakket om «hvordan» jeg er 🙈

• Liker 1
Gjest Kristina666
Skrevet

Sist jeg sjekket var jeg meg, om jeg da ikke var hu andre...

Skrevet

Jeg ønsker å se hva som er vanlig. 

Jeg er litt forsiktig av meg og kan sikkert oppfattes forskjellig av forskjellige folk. Noen vil si jeg er ganske lukket, andre vil si jeg er åpen. Jeg kan veksle mellom å være innadvendt og utadvendt etter humør. 
Jeg bryr meg om andre, men ikke så mye om personer jeg ikke har et forhold til.

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er litt forsiktig av meg og kan sikkert oppfattes forskjellig av forskjellige folk. Noen vil si jeg er ganske lukket, andre vil si jeg er åpen. Jeg kan veksle mellom å være innadvendt og utadvendt etter humør. 

Høres helt gjennomsnittlig ut.

Anonymkode: 7d896...48d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 17.43):

Er du meg? :fnise:

Skrevet

Har egentlig alltid mest lurt på hvordan andre oppfatter meg. 

Hvordan jeg er kommer ann på hvilken setting jeg er i. På jobb er jeg som regel livlig, artig, godt humør, tålmodig og utadvent. Men hjemme er jeg storsett stikk motsatt av alt jeg er på jobb. 

Anonymkode: 48de9...336

Skrevet

Jeg oppfattes nok veldig forskjellig utifra situasjon og hvem jeg omgås. Har «alltid» vært den sjenerte, tilbaketrukne jenta i sosiale sammenheng. Men de siste årene har jeg fått høre flere som ikke har det inntrykket. Mer at jeg er imøtekommende, lett å prate med og rolig på en behagelig måte. Jeg er mye mer opptatt av å alltid si og gjøre det riktige blant folk jeg ikke kjenner så godt. Med de jeg kjenner er jeg ærlig på godt og vondt. 

Anonymkode: 4fd70...f95

Skrevet

Jeg er ærlig, tar min del av ansvar både praktisk og sosialt, og jeg liker å le og ha det moro. Det er gjennomgående, uansett, men utover det viser jeg nok litt ulike sider av meg avhengig av hvem jeg er sammen med. 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Jeg er sjenert men samtidig glad i å bli kjent med folk. Tror vel jeg er mer sjenert enn jeg egentlig er. Er stort sett snill og morsom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...