Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krabber og tryner, velter bakover og slår bakhodet. Daglig. Nå trynet han panna rett i flisgulvet i gangen, og har fått en stor kul i panna 😔 burde det sjekkes hos lege? Han skrek masse da det skjedde, men ble helt fin igjen etter et par minutter. Men er det vanlig at de slår seg så ofte? Eller er min en liten våghals som tester før han klarer ting? 😢

Anonymkode: fcee2...71c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Krabber og tryner, velter bakover og slår bakhodet. Daglig. Nå trynet han panna rett i flisgulvet i gangen, og har fått en stor kul i panna 😔 burde det sjekkes hos lege? Han skrek masse da det skjedde, men ble helt fin igjen etter et par minutter. Men er det vanlig at de slår seg så ofte? Eller er min en liten våghals som tester før han klarer ting? 😢

Anonymkode: fcee2...71c

Nei helt vanlig på oppvakte barn..våre gikk før de fylte 10 mnd...kom seg opp trappa før de fylte 11...😬🙈..Måtte fotfølge de i den alderen for at de ikke skulle slå seg helseløs..!

Skrevet

Dette hørtes voldsomt ut etter min erfaring. Men jeg hadde nok ikke latt min baby «få muligheten» til å slå seg så mye, F eks ikke latt hen krype på fliser hvis det er vanlig å dunke og slå seg hele tiden. 

Anonymkode: 4afe4...32d

• Liker 2
Skrevet

Hadde holdt han unna flisgulv his han dreiv og falt. 

Anonymkode: 0ee53...51b

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig!

De lærer for hver gang de faller, neste gang har han fått bedre fallteknikk.

Snuppa mi skår seg sikkert hundre ganger for dagen, noen ganger skikkelig, andre ganger et lite dunk. Sånn er det når se skal lære, dessverre.

Anonymkode: ae29b...c59

Skrevet

Vanlig, men man fjerner selvfølgelig den faren man kan. Min dunket også hodet mye i laminatgulvet, men fikk aldri hverken kuler eller blåmerker i hodet/fjeset av den grunn. Mye blåmerker på knær og litt på legger og lår. Fliser skal man ikke la en slik baby krabbe fritt på, det er hardere enn annet gulv. 

Anonymkode: dcd24...ef2

Skrevet

Barn er vel forskjellige?🤷‍♀️ Noen faller mye, noen ikke. Min er superforsiktig når hun reiser seg og har falt overraskende lite.

Anonymkode: a35c7...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...