AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Jeg og mannen har vært gift i 10 år i år og ønsker å feire dagen med våre barn (de er voksne) pluss noen nære venner. Barna mine mener at det er en dag som kun jeg og mannen skal feire alene og ikke i lag med andre. Rettere sagt. De syns det er dumt å invitere andre og forvente at de skal ta med gave for å feire oss. mine barn er gift selv og har feiret sine bryllupsdager alene, enten i utlandet eller her i Norge og mener vi bør gjøre det samme. hva tenker dere? Anonymkode: db753...7cd
Pås Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Har aldri feiret bryllupsdag i det hele tatt, gift i maaaange år! Jeg tenker at begge deler er greit, litt rart at voksne barn ikke vil være med å feire, men siden dere bare har vært gift i 10 år det det vel særkullsbarn. Kanskje de ikke ville at dere skulle gifte dere? Så sant dere ikke gikk fra deres respektive for å gifte dere synes jeg det er litt smålig av dem.
Brunello Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Synes kanskje 10 års bryllupsdag er litt kort for å lage jubileum. Inviter heller på middag uten å annonsere at dere skal feire. Så sier dere under middagen at dere har bryllupsdag. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Jeg har vært med svigers og barna deres på middag ute 2 år på rad - de ønsker å feire sammen med barna. Anonymkode: f7229...20d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Normalt ville jeg sagt det er uvanlig, men på 10 års jubileum synes jeg det er innafor. Anonymkode: e33c3...090
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 Vi har vært sammen i flere år, men gift i ti. Barna er på 30+ og gift. De mener at bryllupsdag er ikke noe man skal feire i lag med andre. Det er en feiring for paret og paret bør feire det alene. De feirer oss på morsdag, farsdag og bursdager. Men mener at bryllupsdagen bør være en feiring kun for oss to. Syns selv det er rart at de ikke ønsker å være med. Jeg tror de tenker at de må betale for mat, kake og gaver. Fordi det har de gjort tidligere. Anonymkode: db753...7cd
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 Mine foreldre har alltid feiret bryllupsdagen med middagsbesøk av barn/svigerbarn/barnebarn, syns bare det er koselig. Anonymkode: 6e603...ca2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå