AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #21 Del Skrevet 15. desember 2021 Bam skrev (20 minutter siden): Hvordan er det inspirerende? Blir du inspirert dersom jeg sier jeg har spart over 1 million? Det er jo alltid hyggelig og høre om at folk lykkes/får det bedre/klarer å nå mål/osv. Hvorfor irriterer innlegget deg egentlig? Er du bitter? Anonymkode: 079c4...ff2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #22 Del Skrevet 15. desember 2021 Kjempebra jobba! Sparing lønner seg alltid. Neste år har du 50 000 hvis du klarer å spare på samme måte. Det er jo moro å tenke på. Anonymkode: 26a44...bc7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #23 Del Skrevet 15. desember 2021 Bam skrev (3 timer siden): Charizard! Digleeeeeeet Anonymkode: d812f...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #24 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har klart å spare 25 000 kr, og jeg er så stolt. Har alltid hatt lite penger, og ikke hatt mulighet til å spare før iår. Tenker å fortsette med dette, og prøve å være flink og sparsommelig. Håper jeg kan inspirere andre som sliter med å spare, at det er håp, selv om du har lite penger eller du er en stor sløser. Anonymkode: e22b7...965 Så Flink du er! Bra! Fortsett å spare og se til og ikke havne hos nav fordi da må du bruke sparepenger for hjelp Anonymkode: e26f1...0d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #25 Del Skrevet 15. desember 2021 Hurra for deg! Bra jobba! Anonymkode: cf413...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #26 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo alltid hyggelig og høre om at folk lykkes/får det bedre/klarer å nå mål/osv. Hvorfor irriterer innlegget deg egentlig? Er du bitter? Anonymkode: 079c4...ff2 Personen du svarte her har vel ikke sagt noe om at det ikke er hyggelig å høre om folk som lykkes med noe. Hen spør deg hvordan du kan finne dette inspirerende, og det må jeg si jeg også lurer på. Det er flott at ts har klart å spare litt penger, men inspirerende er det da på ingen måte. 25.000 kroner er virkelig ikke noe å bli inspirert av. Du aner heller ingenting om hvorvidt vedkommende er irritert over innlegget eller «bitter» som du så fantasifullt skriver. Skjerp deg. Anonymkode: b4f91...383 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #27 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har klart å spare 25 000 kr, og jeg er så stolt. Har alltid hatt lite penger, og ikke hatt mulighet til å spare før iår. Tenker å fortsette med dette, og prøve å være flink og sparsommelig. Håper jeg kan inspirere andre som sliter med å spare, at det er håp, selv om du har lite penger eller du er en stor sløser. Anonymkode: e22b7...965 25.000 er ikke mye, men sett i fra hva du forteller så kan jeg forstå at du er stolt. Anonymkode: 93880...a2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 15. desember 2021 #28 Del Skrevet 15. desember 2021 Flott! Jeg vedder 200 kroner på at du ikke klarer å bruke dem opp like fort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #29 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Personen du svarte her har vel ikke sagt noe om at det ikke er hyggelig å høre om folk som lykkes med noe. Hen spør deg hvordan du kan finne dette inspirerende, og det må jeg si jeg også lurer på. Det er flott at ts har klart å spare litt penger, men inspirerende er det da på ingen måte. 25.000 kroner er virkelig ikke noe å bli inspirert av. Du aner heller ingenting om hvorvidt vedkommende er irritert over innlegget eller «bitter» som du så fantasifullt skriver. Skjerp deg. Anonymkode: b4f91...383 25.000 kan være ekstremt mye penger for folk, det er ikke alle som har rævva full av penger. Veldig bra jobba, TS! Anonymkode: b57ec...c42 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #30 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har klart å spare 25 000 kr, og jeg er så stolt. Har alltid hatt lite penger, og ikke hatt mulighet til å spare før iår. Tenker å fortsette med dette, og prøve å være flink og sparsommelig. Håper jeg kan inspirere andre som sliter med å spare, at det er håp, selv om du har lite penger eller du er en stor sløser. Anonymkode: e22b7...965 Veldig bra gjort! Vær skikkelig stolt av deg selv ❤ Anonymkode: ae183...221 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. desember 2021 #31 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg synes du skal være stolt av deg selv! Gratulerer. Fortell litt om hvor lang tid du har brukt på det, og hvordan du gjorde det. Hvor stor del av inntekten (i prosent) har du satt av hver måned f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #32 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Personen du svarte her har vel ikke sagt noe om at det ikke er hyggelig å høre om folk som lykkes med noe. Hen spør deg hvordan du kan finne dette inspirerende, og det må jeg si jeg også lurer på. Det er flott at ts har klart å spare litt penger, men inspirerende er det da på ingen måte. 25.000 kroner er virkelig ikke noe å bli inspirert av. Du aner heller ingenting om hvorvidt vedkommende er irritert over innlegget eller «bitter» som du så fantasifullt skriver. Skjerp deg. Anonymkode: b4f91...383 Nå vet du ingenting om hvor mye ts tjener heller da… Og jeg synes det er mye mer inspirerende med de som faktisk klarer å spare noe, ikke de som har spart i mange år og som sparer mye mer i året enn det jeg noensinne får mulighet til. Det føles veldig fort uoverkommelig med store summer om man ikke har mulighet til å spare noe i nærheten av det selv. Anonymkode: 71746...62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. desember 2021 #33 Del Skrevet 15. desember 2021 Godt jobba Ts! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 15. desember 2021 #34 Del Skrevet 15. desember 2021 Kjempe bra 👍 Synes du e flink. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #35 Del Skrevet 15. desember 2021 Kjempeflink! Drit i negative kommentarer ts, jeg hadde så dårlig råd en gang i tiden at jeg var superstolt (i voksen alder) over å ha spart 4000 kr, så jeg kjenner godt igjen følelsen! Anonymkode: 89164...47e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #36 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så bra🥳🥳🥳 Har du dem på konto, eller har du tenkt å investere pengene til noe? Anonymkode: bee63...c37 Jeg har de inni madrassen 😉 Neida, de er på konto. Prøver å spare til bolig, men tviler på at jeg får kjøpt i dette livet. Med mindre jeg flytter på bygda et sted. Anonymkode: e22b7...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #37 Del Skrevet 15. desember 2021 PetterKanin skrev (7 timer siden): Godt jobbet! Hvordan har du oppnådd dette nå? 🙂 Jeg er på AAP mens jeg venter på å bli uføretrygded. Jeg har to alvorlige diagnoser som har ødelagt livet mitt, men jeg kan leve med det om jeg får ro og stabilitet og forutsigbarhet. Bor hjemme hos mamma og hun sa jeg måtte spare om jeg skulle bo hos henne. Anonymkode: e22b7...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 15. desember 2021 #38 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er på AAP mens jeg venter på å bli uføretrygded. Jeg har to alvorlige diagnoser som har ødelagt livet mitt, men jeg kan leve med det om jeg får ro og stabilitet og forutsigbarhet. Bor hjemme hos mamma og hun sa jeg måtte spare om jeg skulle bo hos henne. Anonymkode: e22b7...965 Det er flott du klarer å spare 👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #39 Del Skrevet 15. desember 2021 Blondie65 skrev (1 time siden): Jeg synes du skal være stolt av deg selv! Gratulerer. Fortell litt om hvor lang tid du har brukt på det, og hvordan du gjorde det. Hvor stor del av inntekten (i prosent) har du satt av hver måned f.eks.? Pga jeg flyttet hjem til mamma så har jeg spart 5000 i mnd de siste 5 mnd. Er på AAP, så har ikke så mye inntekt. Anonymkode: e22b7...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #40 Del Skrevet 15. desember 2021 Kvalitet skrev (6 timer siden): Kan du ikke fortelle litt om hvilke grep du har gjort? Hilsen imponert 😊 Flytta hjem til mamma, så fikk mulighet til å spare 5000 i mnd de siste 5 mnd. Anonymkode: e22b7...965 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå