aline Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 den miniserien om jordskjelv i usa, som vel har gått på tv2(?) tror jeg. jeg har fulgt med, men jeg er superdistre og husker plutselig ikke hvilken dag den går (gikk?) på lenger? er den ferdig? når er/var siste episode? om den har vært, går den i reprise? er helt oppgitt over at jeg har sittet og sett på en serie flere ganger og ikke husker hvilken dag den går på engang. ... innbilte meg at den gikk på onsdager... men den gikk ikke i går, er den over eller er det meg som roter med dager?
Gjest Bølla utlogget Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Ja jeg fulgte med jeg. Og satte meg ned på mandag kl 2130 for siste episode. Men kom den??? Neeeeida de begynte med en ny serie. Medisinmannen. Meget frustrerende. Så da etterpå at de skulle vise siste kl 2400. Jeg sitter ikke oppe til 0100 når jeg skal tidlig på jobb, så noen avsluttning fikk jeg ikke sett.
aline Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2005 Ja jeg fulgte med jeg. Og satte meg ned på mandag kl 2130 for siste episode. Men kom den??? Neeeeida de begynte med en ny serie. Medisinmannen. Meget frustrerende. Så da etterpå at de skulle vise siste kl 2400. Jeg sitter ikke oppe til 0100 når jeg skal tidlig på jobb, så noen avsluttning fikk jeg ikke sett. ← æsjda, var det mandag som var som siste episode var? så dumt.
Jellyfish Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 Fikk sett den sent mandag kveld, etter å ha spurt noen hjelpsomme mennesker her inne o hvor den ble av. Fikk imidlertid lide for det på tirsdagen... Gjesp!
Gjest Gjesten Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Eg har følgt med så klart, og såg siste episde på måndag. Då døde han som var sjef for dei der atomstridhovuda, han blei med eksplosjonen av den eine bomba kan du sei. Men den var ikkje langt nok nede, så dei oppnådde ikkje det dei ville, det kom eit nytt kjempejordskjelv, 10,5 naturleg nok, som skilte ut ei øy frå California. Men ingen andre enn han mannen døde av dei vi blei kjende med; Ikkje nokon av legane eller familien til han eine legen, ikkje dei som målte skjelva og ikkje fam til guvernøren. Så det gjekk jo sånn sett god då. Og etter det siste skjelvet var jordplatene ferdige for denne gong, så då roa alt seg. Sånn, kjapt oppsummert.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg hadde store forventninger til slutten, og ble veldig skuffa. Skjønner at du ville få med deg siste episode, Aline, men du gikk ikke glipp av noe for å si det sånn.
Gjest Gjesten Skrevet 13. oktober 2005 #7 Skrevet 13. oktober 2005 Nei, heilt einig, den var litt skuff. Veldig sånn helteepos- stil, slow- motion og sentimentale samtalar med folk som visste dei skulle døy...
aline Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2005 tusen takk for kort oppsummering ihvertfall. bra det ikke var en knallslutt da. men kjipt å ikke få den med likevel, når man har sett alle de andre. men men.
Christian__ Skrevet 14. oktober 2005 #9 Skrevet 14. oktober 2005 Den er nettopp blitt sluppet på dvd, jeg lånte den et par måneder før den kom på tv, så du finner den hos din nærmeste videoforhandler
aline Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2005 hele som film? stilig, skal se om jeg finner den. takk for info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå