Gå til innhold

Noen tips om å finne sexpartner uten plikter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei 

Kjenner dere noen gode steder der man kan finne en sexparnter man kan stole på. Noen gode nettsider eller andre steder ? 

Jeg er gift dame men ønsker å prøve noen ikke hjemme-laget. Gjerne kom med råd og tips.

Mvh

Endret av Emma_junge
Skrevet

Forusetter at du har tillatelse fra mannen. Ser det er mange i åpne forhold som søker partner på Tinder, så det er jo en mulighet. Aner dog ikke om de faktisk lykkes med å finne noen.

Anonymkode: 7716d...7a2

Skrevet

Ingen nettsteder gir "stole på garanti". 

Tinder, Cupido, Nakenprat. Det er stort mannsoverskudd på alle slike steder, så muligheten er tilstede. Skygg unna steder som C-date og Victoria Milan. Bare fusk og fanteri. 

Anonymkode: fd936...19a

Skrevet

Tja… vet om en mann som nok gjerne vil ha ei på si.. han er 57 år og bor i vestfold/telemark. 

Anonymkode: 0c1e8...ae7

Skrevet
Emma_junge skrev (3 timer siden):

... ønsker å prøve noen ikke hjemme-laget. Gjerne kom med råd og tips.

Mvh

De fleste folk er nok laget hjemme. 

Anonymkode: 50b21...cb7

• Liker 1
Skrevet

Går ut ifra at mange PM er kommet inn nå😂

• Liker 1
Skrevet
Emma_junge skrev (3 timer siden):

Hei 

Tjenner dere noen gode steder der man kan finne en sexparnter man kan stole på. Noen gode nettsider eller andre steder ? 

Jeg er gift dame men ønsker å prøve noen ikke hjemme-laget. Gjerne kom med råd og tips.

Mvh

alder?:)

Skrevet

sånne innlegg. ødelegger hensikten med hva KG handler om. vil du ha et ligg så burde du klare deg selv, du som kvinne burde vite at du lett kan ligge med menn når som helst og overalt. fanken du kan ha sex i dassen på et kjøpesenter om du vil. det er hvis selvfølgelig du ikke er en eldre dame noe som jeg mistenker.

Anonymkode: 858e9...01f

Skrevet
33 minutter siden, Vigdal said:

alder?:)

Mindre enn 45

Skrevet
53 minutter siden, Doktor Dyregod said:

Går ut ifra at mange PM er kommet inn nå😂

hehehhe, nei. Vanskelig å stole på noen sånt !

Skrevet

Trollol. 

Anonymkode: 643fa...b4a

Skrevet
Emma_junge skrev (13 minutter siden):

hehehhe, nei. Vanskelig å stole på noen sånt !

Jøss. Var sikker på at gutta skrev alt de orket jeg nå. 😂😂 Og så på dette som en lett måte å få seg noe😂👍

Skrevet
Emma_junge skrev (29 minutter siden):

Mindre enn 45

hm

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

sånne innlegg. ødelegger hensikten med hva KG handler om. vil du ha et ligg så burde du klare deg selv, du som kvinne burde vite at du lett kan ligge med menn når som helst og overalt. fanken du kan ha sex i dassen på et kjøpesenter om du vil. det er hvis selvfølgelig du ikke er en eldre dame noe som jeg mistenker.

Anonymkode: 858e9...01f

dame er dame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...