Gå til innhold

Hjelp oss med å få sett spiderman no way home

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sf studio har bestemt å utsette årets storfilm i norge. Dette er ikke greit siden det bare er i Norge og Filipinene det skjer. Kinoene er ikke stengte og nødvendige korinatiltak er på plass og de var villige til å kjøre flere visninger, men det var ikke godt nok for sf som distribuerer filmen. Signer oppropet og hjelp oss å vise dem at dette ikke er greit.

https://www.underskrift.no/vis/9859/?fbclid=IwAR2QsDBSaRpMk51RmigzCA_ZMNLJnLuvdDxMpgQvtCak2U4Lz9vj8R17flY

Anonymkode: fd31c...0d5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Kristina666
Skrevet

Det funker ikke å trykke på linken

Gjest AprilRyan
Skrevet
Kristina666 skrev (1 minutt siden):

Det funker ikke å trykke på linken

Hvis du merker eller kopierer den inn i nettleser den så kan du åpne den. 

Gjest Kristina666
Skrevet
AprilRyan skrev (9 minutter siden):

Hvis du merker eller kopierer den inn i nettleser den så kan du åpne den. 

Takk😘

Signert😉👍

Skrevet

Signert

Anonymkode: 3a3ea...4fd

• Liker 2
Skrevet

Signert

Anonymkode: ad8e9...f7b

• Liker 2
Skrevet

Hjelp til med å snu en stor urett begått mot marvelfansen

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I-landsproblem, ja..

Det er bare en film. Dere får mulighet til å se den et par uker senere.

Her er forresten linken din aktiv (slik at det går an å trykke på den)
https://www.underskrift.no/vis/9859/?fbclid=IwAR2QsDBSaRpMk51RmigzCA_ZMNLJnLuvdDxMpgQvtCak2U4Lz9vj8R17flY

Anonymkode: 2f76d...117

Enig i at det er i-landsproblemer og ikke like viktig som mye annet som skjer, men for oss som er såpass fan så er det veldig vondt å bli holdt utenfor en så stor filmbegivenhet når kinoene ikke har problemer med å vise den og land med høyere smittetrykk viser den. Dette er en film som har blitt hypet opp noe sinnsykt og vi vil gjerne se den før spoilerene lekker ut, noe som mest sannsynlig skjer i natt...

Det er distribusjonsselskapet sf studio som bestemte å stoppe visningen dagen før premieren fordi de ikke følte den ville nå sitt fulle potensial på kinoene. Noe som er tull forfi kinoene hadde allerede tilrettelagt for flere visninger. Så prøvde de seg på at regjeringen hadde satt stopper for den og de hadde bedt om koronapass for å vise den. Noe som er tull fordi kinoene er allerede åpne.

Det de ikke nevner er at de eier odeonkinoene og at de er redd de ikke når sitt fulle potensial. De driter i andre kinoer og bygdekinoer som er avhengig av storfilmene...

• Liker 3
Skrevet

https://www.vg.no/rampelys/film/i/Xqe85n/reagerer-paa-spider-man-utsettelse-har-misforstaatt-eget-marked

Skrevet

Det er faktisk utrolig kjipt. Spoilerne kommer til å være overalt innen fredag. Blir så irritert når jeg leser at Norge er ett av TO land som får den utsatt… 

De som ikke er marvelfans, vil sikkert tenke at det er ikke en big deal. Big whoop.

Anonymkode: 680de...c55

• Liker 2
Skrevet

De må jo legge den ut på Disney plus nå når man ikke får sett den, i hvert fall hvis de vil ha noe respekt igjen 

Anonymkode: bdee0...088

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Kommer til å måtte gjemme oss under hver sin stein med fingrene i ørene om det ikke blir premiere 🙈😅🙈 

Skrevet
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Kommer til å måtte gjemme oss under hver sin stein med fingrene i ørene om det ikke blir premiere 🙈😅🙈 

Alt er spoila uansett 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt er spoila uansett 

Ja, er redd du har rett i det. Ufattelig kjipt for alle som har gledet seg til denne filmen! 

Skrevet

Har unngått alle plasser jeg trodde spoilers kunne komme, men der var de gitt, på SNAPCHAT! 😵

Anonymkode: aac7d...3a9

Skrevet
Elder Millennial skrev (5 minutter siden):

Ja, er redd du har rett i det. Ufattelig kjipt for alle som har gledet seg til denne filmen! 

Har gjort at jeg gleder meg enda mer :)

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har gjort at jeg gleder meg enda mer :)

🤩 Det er jo godt det kan komme noe positivt ut av noe som var så negativt da👏👏👏 Skulle gjerne vert like positiv jeg altså, men er litt vanskelig kjenner jeg. Glad på dine vegner da! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...