GiftM Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 (endret) Hva synes dere om damer eller mannfolk som driver med ei/en som er gift, forlovet, i forhold. Om vedkommende er singel selv så er det vel ikke pent å gjøre det. Har ett eksempel der kona jobbet natt. Mannen hadde møtt på ei. De møttes når kona var på nattvakt. Han brukte å sende melding. Så skjedde det ,han skrev. "Nå er hun dratt, bare kom". Men har gjorde en stor feil, meldinga ble send til kona. For å gjøre en lang historie kort. Kona snudde, ventet ca 30 min og så tok de på fersken. Var sikkert tøft for ho Endret 15. desember 2021 av GiftM 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Dessverre mange der ute som er utro. Opplevd det selv, stygg historie. Han spurte stedatteren min om hun kunne passe våre felles barn så han kunne møte ei dame. Han gikk på hue ut av huset. Anonymkode: 5e5fe...60b 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 "Hovedskurken" er den som er gift/opptatt. Anonymkode: 9a577...d57 9
SlemUlv Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Jeg tenker at jeg har ingenting med, å blande meg i andres forhold. Selv om det virket å være tilfelle i historien til ts, så er ikke alle monogame. 3
Bamseklemmer Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 GiftM skrev (29 minutter siden): Hva synes dere om damer eller mannfolk som driver med ei/en som er gift, forlovet, i forhold. Om vedkommende er singel selv så er det vel ikke pent å gjøre det. Har ett eksempel der kona jobbet natt. Mannen hadde møtt på ei. De møttes når kona var på nattvakt. Han brukte å sende melding. Så skjedde det ,han skrev. "Nå er hun dratt, bare kom". Men har gjorde en stor feil, meldinga ble send til kona. For å gjøre en lang historie kort. Kona snudde, ventet ca 30 min og så tok de på fersken. Var sikkert tøft for ho Jeg har sluttet med å legge meg i andres affærer og forhold, for det er årsaker som fører til utroskap. Livet kan føles rått og urettferdig for den som blir bedratt, mye av de samme følelsene gjelder også i brudd. Tror det blir lettere å forstå hvis man får vite hva som var årsaken, og igrunn skulle det jo være en frihetsfølese å bli kvitt den utroe. Som oftes beskrives jo den utro som et stygt og hjerteløst mennenske... men hvem vil egentlig være sammen med en drittsekk? Etter at du har tørket tårene.. burde du heller tatt en sigar, og åpnet champagneflaska å feiret🤭🥂 5
GiftM Skrevet 15. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "Hovedskurken" er den som er gift/opptatt. Anonymkode: 9a577...d57 Er han det. Hva med hun/han som driver med en som er gift. Hun vet at han/hun vil såre en annen 2
Hippogriff Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 Det er lett dømme teoretisk og utenfra. Virkeligheten er ofte litt mer kompleks. Vi vet sjelden den fulle og hele historien til andre mennesker. 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 GiftM skrev (13 minutter siden): Er han det. Hva med hun/han som driver med en som er gift. Hun vet at han/hun vil såre en annen Selvsagt er den som er gift "hovedskurken". Vet hun/han det? Det avhenger av hva den gifte har fortalt. Anonymkode: 9a577...d57 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 Jeg tenker at i det forholdet de har, så burde mye verdt rydda opp i/ ordna opp i for leeenge siden- og arbeidet med! Går en til det skrittet være utro så har han gått for langt- men det er mange grunner og ingenting er svarthvitt! Alle har nok også et behov for å bli "bekreftet" osv...Ikke alle får det av partner, og noen ganger har de slitt litt for lenge i forholdet e.l.. Nei, det er ikke hyggelig når en sviker hverandre, men er ofte en grunn - gjerne vært der lenge, men så holder man ut.. Så plutselig går en litt for langt:/ Okay- da er det helt klart at en ikke passet sammen lengre f.eks! Uansett...Dette må folk få bestemme selv- uten at "sladrekjerringer" blander seg i!!! Mener at er en utro, så er det gått for langt. Er også forskjell på notorisk utro, og et engangstilfelle. Anonymkode: f7e00...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 GiftM skrev (4 timer siden): Er han det. Hva med hun/han som driver med en som er gift. Hun vet at han/hun vil såre en annen Også? Det er ikke han/hun utenfor som sårer, det er samboeren/ektefellen/kjæresten som sårer. Den utenfor har ikke ansvar for et forhold man ikke er i. Anonymkode: d8d87...283 4
Flintis Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 Det er den utroe som er å klandre ikke den de ligger med. Verdien til den bedratte som sexpartner er selvfølgelig helt utilstrekkelig. Det beste før en er utro er å åpne ekteskapet. Så vet en at en ikke er aktuell som seksualpartner lenger. Da er det heller ikke utroskap og ihvertfall en av partene har sex.
Tripptrapp1 Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 GiftM skrev (18 timer siden): Hva synes dere om damer eller mannfolk som driver med ei/en som er gift, forlovet, i forhold. Om vedkommende er singel selv så er det vel ikke pent å gjøre det. Har ett eksempel der kona jobbet natt. Mannen hadde møtt på ei. De møttes når kona var på nattvakt. Han brukte å sende melding. Så skjedde det ,han skrev. "Nå er hun dratt, bare kom". Men har gjorde en stor feil, meldinga ble send til kona. For å gjøre en lang historie kort. Kona snudde, ventet ca 30 min og så tok de på fersken. Var sikkert tøft for ho Skjønner ikke hvorfor du vinkler dette mot den single i utroskapsligningen? Skal noen holdes ansvarlig i en slik setting så er det han eller hun som velger å være utro mot partneren sin. Men så klart, det er ikke særlig moralsk å ha en affære med noen man vet at har en partner. Det kan dog være mange forklaringer på hvorfor affærer skjer, en del fremstiller jo forholdet sitt som dødt, påstår at de skal gå i fra hverandre, det er deg jeg vil ha, de er i et åpent forhold og alle andre klisjéaktige forklaringer som finnes. Hvorfor folk står i med allerede opptatte folk? Uforpliktende spenning? Sjekke sin egen markedsverdi? Føle seg attraktiv? Sjekke om gresset er grønnere på andre siden? De er uempatiske og onde? Eller naive og forelsket? 1
Gjest ABM Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): "Hovedskurken" er den som er gift/opptatt. Anonymkode: 9a577...d57 Hovedskurken er at vi har organisert livene våre på en måte som strider mot biologien ...fram til nå har vi latt kultur og religion presse oss inn i et monogami som krasjer med vår polygame hjerne..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 GiftM skrev (19 timer siden): Hva synes dere om damer eller mannfolk som driver med ei/en som er gift, forlovet, i forhold. Om vedkommende er singel selv så er det vel ikke pent å gjøre det. Har ett eksempel der kona jobbet natt. Mannen hadde møtt på ei. De møttes når kona var på nattvakt. Han brukte å sende melding. Så skjedde det ,han skrev. "Nå er hun dratt, bare kom". Men har gjorde en stor feil, meldinga ble send til kona. For å gjøre en lang historie kort. Kona snudde, ventet ca 30 min og så tok de på fersken. Var sikkert tøft for ho Det er en liten logisk feil i denne historien. Dersom meldingen ble sendt til kona, hvordan kunne da elskerinnen vite at kona hadde dratt? Anonymkode: 43cee...2ff 3
Gjest ABM Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en liten logisk feil i denne historien. Dersom meldingen ble sendt til kona, hvordan kunne da elskerinnen vite at kona hadde dratt? Anonymkode: 43cee...2ff 🤩🙈....Nnnja....liten logisk feil?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 GiftM skrev (19 timer siden): Hva synes dere om damer eller mannfolk som driver med ei/en som er gift, forlovet, i forhold. Om vedkommende er singel selv så er det vel ikke pent å gjøre det. Har ett eksempel der kona jobbet natt. Mannen hadde møtt på ei. De møttes når kona var på nattvakt. Han brukte å sende melding. Så skjedde det ,han skrev. "Nå er hun dratt, bare kom". Men har gjorde en stor feil, meldinga ble send til kona. For å gjøre en lang historie kort. Kona snudde, ventet ca 30 min og så tok de på fersken. Var sikkert tøft for ho Et lignende eksempel fra boligfeltet jeg bodde før. Middelaldrende par med utflytta barn. Leieboere i sokkeletg., et ungt barnløst par. Gubben var mye ute å reiste i jobben, jenta i underetg. jobba turnus i helsevesenet. Når hun jobbet kveld/natt, vikarierte leieboeren i husvertens ekteseng når han var ute på jobbreiser. Hippogriff skrev (16 timer siden): Det er lett dømme teoretisk og utenfra. Virkeligheten er ofte litt mer kompleks. Vi vet sjelden den fulle og hele historien til andre mennesker. Endelig en kvinne som skjønner litt, kudos til deg. Anonymkode: 472a1...437 1
Elaine Marley Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Gjest Kong Durek Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 Da jeg pleide å ligge rundt med gifte damer var det utelukkende fordi det var lettvint, og det var ingen forventninger der om at man skulle bli kjærester etterhvert og sånne ting. Sånn ellers opplevde jeg til stadighet at damer forsøkte å "playe" meg inn i faste forhold, på tross av at det var avklart på forhånd at det aldri kom til å skje. Så etterhvert ble det bare mindre drama og styr ut av å heller gå etter gifte damer som satt pris på diskresjon og gjensidig respekt for hverandres privatliv. Good times.
GiftM Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #19 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er en liten logisk feil i denne historien. Dersom meldingen ble sendt til kona, hvordan kunne da elskerinnen vite at kona hadde dratt? Anonymkode: 43cee...2ff Ser den, men er ett enkelt svar. Han som sendte melding bor ca 200 meter fra hun. Litt høyt. Så elskerinne ser når kona hans drog. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #20 Skrevet 17. desember 2021 Jeg har pult flere gifte damer, spesielt på ferie på GC husker jeg ei lærerinne fra Ålesund som var temmelig sprø mens jeg tok henne bakfra snakka hun med sin mann i telefon. Anonymkode: ef5b6...2f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå