AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Del Skrevet 15. desember 2021 Har hittil bare strikket noen luer av ull, og er snart ferdig med en tynn ulldress i nyfødtstørrelse. Begynner å se meg om etter et nytt strikkeprosjekt nå, men hva skal jeg strikke? Hva er kjekt å ha? Bor på Vestlandet så det er sjelden langvarig høye temperaturer på sommeren, men bruker en baby ull når det er 15 grader ute, f. eks? Anonymkode: f7a65...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg brukte noe strikkejakker og -bukser på min som er født 1.mars. Kan være nokså sur vind selv om det ikke er så kaldt. Anonymkode: a7b82...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg har strikket maaaaasse til januar/februarbabyen. Jeg strikket det som er fint først og fremst, og bruker tynt garn slik at det kan brukes mye og lenge og ikke kun når det er dritkaldt 😅 Har bilstolpose, og naturligvis vognpose/dyne i vogna, så de trenger ikke være pakket med klær heller. Jeg syns det er greiere med tynnere plagg, enn tykke plagg hvor man må være veldig obs på at de ikke blir overopphetet i bilstolen med klær og pose/dyne. Jeg liker egentlig dress best til baby, men jeg klarer ikke strikke så mye rett og vrang som det krever, derfor blir det mest bukser og gensere. Bukser med høyt liv, som Gamache Oda Mini og Willums selebukse, og hvilken som helst genser som er fin. Har strikket flere Ankers og Haralds trøje og et par Bamsesweater i forskjellige størrelser. Jeg har litt vel mye tid for meg som sykemeldt 😅 Er du som meg anbefaler jeg deg å sjekke ut hashtaggen Babystrikk og Strikktilbaby på Instagram. Strikk det du syns er fint, det er best motivasjon i det. Venter du gutt anbefaler jeg heller hashtaggen Guttestrikk og Strikktilgutt, da det er veldig mye jentestrikk på de første hashtaggen jeg nevnte.. Anonymkode: f580a...a99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå