AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Det skjer så ofte at det kommer vage titler i disse to forumene, og så klikker jeg meg inn for å lese nok en gravidpost. Det virker som om regelen om tydelige titler ikke gjelder her. Kan dere merke det i overskriften selv, please? Anonymkode: 4ab76...a04 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Ja, her må alle prøverør skjerpe seg altså. Anonymkode: 0b94a...291 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, her må alle prøverør skjerpe seg altså. Anonymkode: 0b94a...291 😘 - ts. Anonymkode: 4ab76...a04
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Kan du gi eksempel på hvordan? Anonymkode: f18d3...a46 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 Om du ikke vil lese gravid- og prøveposter, anbefaler jeg å holde seg unna gravid- og prøverforumet 😂 Anonymkode: eb844...1ef 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 Hvorfor er dette et så stort problem for deg at alle andre på tilpasse seg og tilrettelegge for deg? 🙂 Anonymkode: 99c4c...972 4
BunnyChester Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er dette et så stort problem for deg at alle andre på tilpasse seg og tilrettelegge for deg? 🙂 Anonymkode: 99c4c...972 Nå er det faktisk en regel på KG at innleggene skal merkes tydelig hva de handler om. Mange er helt elendig formulert, og generer også dermed lite klikk/lite klikk fra relevante brukere (som kan komme med faktiske råd) i tillegg, så det gagner bare brukerne selv også å lære seg å skrive titler, for å få gode svar. 18
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan du gi eksempel på hvordan? Anonymkode: f18d3...a46 For eksempel ved å skrive "Graviditetstest - hvordan tolke denne?" i stedet for "Hvordan tolke denne?". Dette er en gjenganger. Anonymkode: 4ab76...a04 12
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Om du ikke vil lese gravid- og prøveposter, anbefaler jeg å holde seg unna gravid- og prøverforumet 😂 Anonymkode: eb844...1ef Tro meg jeg går aldri inn på de to forumene med viten og vilje. Situasjonen oppstår når man klikker seg inn på innlegg fra nyeste poster. Anonymkode: 4ab76...a04 11
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For eksempel ved å skrive "Graviditetstest - hvordan tolke denne?" i stedet for "Hvordan tolke denne?". Dette er en gjenganger. Anonymkode: 4ab76...a04 Det er egen klistret tråd for tolking av graviditetstester på prøverforumet. Å få folk som lager egen tråd istedetfor å poste der til å skrive ordentlige titler, det tror jeg er vanskelig. Anonymkode: a89a9...2c2 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #12 Skrevet 15. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: For eksempel ved å skrive "Graviditetstest - hvordan tolke denne?" i stedet for "Hvordan tolke denne?". Dette er en gjenganger. Anonymkode: 4ab76...a04 "Hvordan tolke denne" og lignende titler ville aldri blitt akseptert av moderatorene i de andre forumene. Som BunnyChester påpeker ville posten tiltrukket flere aktuelle samtalepartnere ved å være tydeligere titulert. Anonymkode: 4ab76...a04 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #13 Skrevet 15. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er egen klistret tråd for tolking av graviditetstester på prøverforumet. Å få folk som lager egen tråd istedetfor å poste der til å skrive ordentlige titler, det tror jeg er vanskelig. Anonymkode: a89a9...2c2 Jeg forstår ikke hvorfor moderatorene ikke bryr seg om regelbruddet i dette forumet når de (med god grunn) håndhever dette strengt ellers. Anonymkode: 4ab76...a04 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14 Skrevet 15. desember 2021 Et eksempel fra en tråd i går er "Er dette automatisk et dårlig tegn?". Enda et eksempel fra i går: "Nervøs... hjelp?" Fra søndag: "Ser dere noe?" 7 desember: "Når det går superlett for andre..." Fredag: "Positivt?..." Fredag: "Møkkk" 8 desember: "Ny utredning?" 2 desember: "Annen hver dag eller hver dag?" 29 november: "Bør jeg være bekymret?" 27 november: "Hva jobber de med?" 24 november: "Noen som er eller har vært i samme situasjon som meg?" osv. Hvorfor går ikke moderatorene inn her og krever ny tittel når de gjør det i andre fora? Anonymkode: 4ab76...a04 18
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #15 Skrevet 15. desember 2021 @Anglofil Anonymkode: 4ab76...a04
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #16 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Et eksempel fra en tråd i går er "Er dette automatisk et dårlig tegn?". Enda et eksempel fra i går: "Nervøs... hjelp?" Fra søndag: "Ser dere noe?" 7 desember: "Når det går superlett for andre..." Fredag: "Positivt?..." Fredag: "Møkkk" 8 desember: "Ny utredning?" 2 desember: "Annen hver dag eller hver dag?" 29 november: "Bør jeg være bekymret?" 27 november: "Hva jobber de med?" 24 november: "Noen som er eller har vært i samme situasjon som meg?" osv. Hvorfor går ikke moderatorene inn her og krever ny tittel når de gjør det i andre fora? Anonymkode: 4ab76...a04 Men dette gjelder jo alle underforum. Anonymkode: 99c4c...972 4
applestories Skrevet 15. desember 2021 #17 Skrevet 15. desember 2021 Veldig enig... jeg har aldri med vilje besøkt de delene av forumet som omhandler graviditet, men siden det meste jeg klikker meg inn på er fra forsiden og sist kommentert, befinner jeg meg der minst en gang om dagen. Flott at folk har likesinnede, men jeg er ikke en av dem, og jeg har ingen måte å se at siste tråd tilhører denne gruppen 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #18 Skrevet 15. desember 2021 Sier vel seg selv at om du klikker på en tittel som hører til graviditet forumet så handler det om graviditet. Det står jo rett under tittelen. Dette er en tulleproblemstilling. Anonymkode: b61cd...dd2 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 applestories skrev (8 timer siden): Veldig enig... jeg har aldri med vilje besøkt de delene av forumet som omhandler graviditet, men siden det meste jeg klikker meg inn på er fra forsiden og sist kommentert, befinner jeg meg der minst en gang om dagen. Flott at folk har likesinnede, men jeg er ikke en av dem, og jeg har ingen måte å se at siste tråd tilhører denne gruppen Skulle vært et ikon eller kategori eller noe som røpte hvilket underforum. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sier vel seg selv at om du klikker på en tittel som hører til graviditet forumet så handler det om graviditet. Det står jo rett under tittelen. Dette er en tulleproblemstilling. Anonymkode: b61cd...dd2 Nei, om du ser på forsiden på siste innlegg så er det ingen indikasjon på hvilket underforum det er, kun tittel. Anonymkode: a89a9...2c2 16
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 Sånn er det jo med mange titler her ikke, ikke kun de som omhandler graviditet. Ofte vanskelig å vite hvilket underforum/kategori den enkelte tråden tilhører kun ved å se på tittelen, dersom det er en lite informativ tittel. Men det er jo ikke verre enn å gå raskt ut av tråden igjen dersom den viser seg å ikke være interessant likevel. Anonymkode: 05a38...db4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå