Gå til innhold

Noen som betaler mindre for strøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får bare sms fra en som leser av måleren. Virker nesten litt suspekt med nøyaktig samme sum to måneder på rad og deretter en veldig rund sum 😆

Screenshot_2021-12-15-13-40-12-45_1.jpg

Anonymkode: 56329...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis du må betale så lite så ville jeg bare sagt hurra og vippset. 

• Liker 4
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (2 minutter siden):

Men hvis du må betale så lite så ville jeg bare sagt hurra og vippset. 

Joda 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda 😄

Men det er åpenbart at vedkommende ikke har lest av. Et det en som prøver seg på deg? Eller er han oppriktig bare snill? 

Skrevet
solmåneogstjerner skrev (9 minutter siden):

Men det er åpenbart at vedkommende ikke har lest av. Et det en som prøver seg på deg? Eller er han oppriktig bare snill? 

Mulig at vedkommende ser på meg som fattig og vil være grei, men har selv blitt skilt i høst og var en reell fare for at vedkommende måtte flytte med to barn pga husleia. Vi leier to boenheter og måleren min står i den andre enheten, så det er ikke utleieren som sier hvor mye jeg skal betale. 

Mulig at vedkommende bare tenker "strømmen har blitt litt dyrere, så da sier jeg 300". 

Hadde en annen utleier tidligere, på samme adresse, som selv bodde i den andre enheten. Leide egentlig inkludert strøm, men plutselig fikk jeg beskjed om å betale "litt" om jeg brukte "mye" strøm 🤦

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Mulig at vedkommende ser på meg som fattig og vil være grei, men har selv blitt skilt i høst og var en reell fare for at vedkommende måtte flytte med to barn pga husleia. Vi leier to boenheter og måleren min står i den andre enheten, så det er ikke utleieren som sier hvor mye jeg skal betale. 

Mulig at vedkommende bare tenker "strømmen har blitt litt dyrere, så da sier jeg 300". 

Hadde en annen utleier tidligere, på samme adresse, som selv bodde i den andre enheten. Leide egentlig inkludert strøm, men plutselig fikk jeg beskjed om å betale "litt" om jeg brukte "mye" strøm 🤦

Tja, litt usikkert hva som foregår her. Men jeg ville vært veldig glad om regningen bare ble 300. (Men har du fortsatt inkludert strøm så skal du jo ikke betale noe ekstra i det hele tatt). 

• Liker 1
Skrevet

Fascinerende hvor mange i Norge som knapt kan skrive korrekt, selv med autokorrektur tilgjengelig.

Skrevet
Bam skrev (2 minutter siden):

Fascinerende hvor mange i Norge som knapt kan skrive korrekt, selv med autokorrektur tilgjengelig.

Sms-avsenderen er åpentbart ikke norsk, så h*n er kanskje unnskyldt.
Autokorrektur er satans verk og burde ikke vært lov. I tillegg virker det veldig fordummende.

Anonymkode: 03e39...fa3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sms-avsenderen er åpentbart ikke norsk, så h*n er kanskje unnskyldt.
Autokorrektur er satans verk og burde ikke vært lov. I tillegg virker det veldig fordummende.

Anonymkode: 03e39...fa3

Hvorfor er det åpenbart?!

Skrevet (endret)
Bam skrev (20 minutter siden):

Avsenderen er nok dansk (evt svensk). Men hva har det med saken å gjøre?

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Skrevet

Tror vedkommende er av iransk opprinnelse og har bodd i Sverige. 

Skrevet

Nei, med alt vi vet om deg, dine boforhold, ditt strømselskap og ditt strømforbruk, etter denne svært så innsiktsfulle tråden, så bør strømregningen din ligge på 412,44 kr.

jim-carrey-yeah.gif

Anonymkode: db549...ee5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, med alt vi vet om deg, dine boforhold, ditt strømselskap og ditt strømforbruk, etter denne svært så innsiktsfulle tråden, så bør strømregningen din ligge på 412,44 kr.

jim-carrey-yeah.gif

Anonymkode: db549...ee5

Helt off topic, stakkars. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...