Gå til innhold

Voss vann i butikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges ikke voss vann i butikkene lenger? Jeg bor ikke på østlandet.

Anonymkode: d7ffb...8c3

Skrevet

Har du Meny der du bor? Jeg observerte vossevannet der sist jeg var innom. 

Skrevet

Vann fra springen smaker helt likt. 

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Har du ikke vann i springen? Voss er kommunalt vann som er kjørt på trailere fra Agder.

Endret av Alterego666
Skrevet
Alterego666 skrev (5 minutter siden):

Har du ikke vann i springen? Voss er kommunalt vann som er kjørt på trailere fra Agder.

Fikk en flaske engang på en strand-club i Nice. (fikk og fikk, vi betalte 20 euro pr stykk for å være der)  det første jeg tenkte var at det smakte akkurat som vann fra springen hjemme.  Forstår ikke hvorfor folk kjøper vann i Norge i det hele tatt.  Fancy flaske da og sikkert kult og etterfylle og ha som en trendting. 

Gjest Alterego666
Skrevet
Peonjenta skrev (5 minutter siden):

Fikk en flaske engang på en strand-club i Nice. (fikk og fikk, vi betalte 20 euro pr stykk for å være der)  det første jeg tenkte var at det smakte akkurat som vann fra springen hjemme.  Forstår ikke hvorfor folk kjøper vann i Norge i det hele tatt.  Fancy flaske da og sikkert kult og etterfylle og ha som en trendting. 

Jeg var i New York, og jeg og personen jeg var sammen med stod og kikket på hylla med Voss-vann i delikatesse-butikken vi var innom. Mens vi stod der kom to kvinner forbi og kommenterte «You´re into furniture water as well?» Ukas kommentar!

Skrevet
Peonjenta skrev (21 timer siden):

Vann fra springen smaker helt likt. 

Man kan trygt anta det er flasken, ikke innholdet, ts skal kjøpe. Vann fra springen er like godt som vann fra springen tappet på fancy flaske, men man får altså ikke med flasken. ;)

Anonymkode: 806ae...932

Skrevet

Hvis du ikke finner Voss vann, så kanskje du finner Lofoten Arctic Water, syns den flasken er enda finere enn Voss sin. Vårt vann - Lofoten Arctic Water

• Liker 2
Skrevet

Er ikke Voss vann litt harry? Så det en gang på en butikk jeg var innom, plassert i hyllen sammen med HOME-bokstavene.

Anonymkode: 002a8...8b7

• Liker 3
Skrevet

Kjøpte på Obs tidligere idag. 

Skrevet
Fliip skrev (35 minutter siden):

Kjøpte på Obs tidligere idag. 

Hvorfor kjøpte du det? 

Skrevet
Tvist skrev (På 16.12.2021 den 23.45):

Hvorfor kjøpte du det? 

Fordi jeg var tørst? Så også at det hadde kommet to nye varianter fra Voss med smak, så fikk lyst til å teste dem ut.

Skrevet
Fliip skrev (8 minutter siden):

Fordi jeg var tørst? Så også at det hadde kommet to nye varianter fra Voss med smak, så fikk lyst til å teste dem ut.

Ok. Men er ikke det fryktelig mye dyrere enn vann fra andre produsenter ? 

Skrevet (endret)
Tvist skrev (18 minutter siden):

Ok. Men er ikke det fryktelig mye dyrere enn vann fra andre produsenter ? 

Tja, noe dyrere er det. Betalte 25.90 + 2 kr i pant for 0.335 ml.

Hadde neppe kjøpt den om det ikke var for at det var en nyhet. Kan ikke si jeg smaker forskjell på f.eks naturell Imsdal eller naturell Voss. 

Beklager hvis jeg svarte frekt i forrige svar, forresten. Det var ikke meningen :)

Endret av Fliip
Skrevet

Bunnpris i Bergen har dem. Koster ikke noe særlig mer enn annet vann på flaske. 

Anonymkode: bd4cd...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...