Gå til innhold

Hva ønsker barnet ditt på 8-10 år seg til jul?

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn som er 9 år og han ønsker seg penger til jul. Han kan ikke komme på noen leker eller annet han vil ha til jul. Jeg og familien min synes ikke noe om å gi penger i gave. Jeg har spurt om hva han kunne tenke seg til jul, men kommer ikke på noe. 

Til daglig spiller han fotball og driver med alpint. Han har alt av utstyr til dette fra før. Han spiller litt PlayStation også. Han har iPad fra skolen og privat iPad. Han har også massevis av klær og sko. 

Hva skal man kjøpe?

Datteren min på 6 år ønsker seg poppit leker, hettegensere, «Leopard» votter», Rosa fin kåpe og hårbøyler. Er jenter enklere å kjøpe gave til enn gutter? 

Anonymkode: eadf4...6bf

Fortsetter under...

Min gutt på 11 år får:

Pokemon celebration-pakke 

Nerf-pistol med blink 

Takis (TikTok-fenomen)

Manga 

To bøker som pappaen skal lese høyt for ham (The Ickabog av  J.K. Rowling og Father Christmas's fake beard av Terry Pratchett)

Adidas t-skjorte 

Calvin Klein boksere 

Sony støyreduserende hodetelefoner 

Guinness rekordbok 

T-skjorter og hettegenser med favoritt mangaen 

Einstein collection puzzle 

Flanell sengesett 

Anonymkode: 8e664...c66

Spiller han spill på Roblox, så kan han få Robux (virtuelle penger i det spillet som kjøpes for vanlig valuta).

Jeg ville for øvrig tatt gutten med til et kjøpesenter som du er sikker på at har slike juletre med gaveønsker fra fattige. Plukk ut en lapp som henger på det treet, og ta med gutten din for å kjøpe den gaven. Kan gjerne slå det sammen med en tur på kafé der du får en god samtale med ham om at ikke alle har det så bra, og at man derfor må hjelpe så godt man kan. :) 

Anonymkode: e34b3...95a

• Liker 1

Min 9-åring er interessert i fotball og gaming. Han fikk gamingstol til bursdagen, for et par mnd siden. Til jul får han gaming-dekor til rommet (LED-lys-stripe, fortnite-plakat, andre gadgets), blant annet.

Ønsker seg også ny fotbell og keeperhansker i god kvalitet/bra merke. Selv om han har fra før.

Ellers kan det være greit med et nytt akebrett?

Anonymkode: 4503d...1d4

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en sønn som er 9 år og han ønsker seg penger til jul. Han kan ikke komme på noen leker eller annet han vil ha til jul. Jeg og familien min synes ikke noe om å gi penger i gave. Jeg har spurt om hva han kunne tenke seg til jul, men kommer ikke på noe. 

Til daglig spiller han fotball og driver med alpint. Han har alt av utstyr til dette fra før. Han spiller litt PlayStation også. Han har iPad fra skolen og privat iPad. Han har også massevis av klær og sko. 

Hva skal man kjøpe?

Datteren min på 6 år ønsker seg poppit leker, hettegensere, «Leopard» votter», Rosa fin kåpe og hårbøyler. Er jenter enklere å kjøpe gave til enn gutter? 

Min 8-åring ønsker seg masse forskjellige bøker, skøyter, en kul lue, grønt ullundertøy, lanullva ulljakke, kule sokker, lerret til å male på, akrylmaling, fimo-leire, et saueskinn til å ha på rommet sitt, et ledlys-kubbelys til å ha på rommet sitt, morsomme brettspill, kniv, ny drakt til kampsporten, ny badedrakt, ordentlig pil og bue, keyboard, trommesett, diverse lego, drager, treningstøy, saueskinnsvotter, ny hodelykt, opplevelser, sportstopp typ sports bh for barn, tannbeskytter…

(ja, ungen ønsker seg helt på ordentlig både sokker og spesifiserte sett med ullundertøy)

Anonymkode: a75c3...348

• Liker 1

Min 10-åring ønsker seg blant annet akrylmaling, actionkamera, lego super mario, diverse brettspill, 3d puslespill og hoppestokk. Han visste heller ikke da jeg første spurte ham, men en tur på kjøpesenteret fikset det lett. 😛

Anonymkode: 9c9ed...9f3

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva skal man kjøpe?

Mobil ? Eller mobil klokke ? 

Min gutt på 11 år får:

Nerf-pistol med blink 

Takis (TikTok-fenomen)

Manga 

To bøker som pappaen skal lese høyt for ham (The Ickabog av  J.K. Rowling og Father Christmas's fake beard av Terry Pratchett)

Adidas t-skjorte 

Calvin Klein boksere 

Guinness rekordbok 

Flanell sengesett 

Hvorfor i svarte helvete gir du ungen din så mye gaver????

Anonymkode: 87593...172

Har en gutt på snart 9 år, og hans store lidenskaper er gaming og fotball. 

Han ønsker seg:

Nye Mario Party til Switch

En ny Switch Pro controller

Rattkjelke

Fortnite klær, da spesielt genser. 

Diskolys 

Drone 

Robot leke 

Ekspirement-sett 

Sjakk

Fortnite figurer/leker 

Nerf pistol

Radiostyrt bil

Marvel Lego 

Plakater 

Div Pokemon bamser

Pokemon kort

Nytt sengesett med print av noe han liker

Penger 

Anonymkode: 6e911...96c

Annonse

Min gutt på 11 år får:

Nerf-pistol med blink 

Takis (TikTok-fenomen)

Manga 

Adidas t-skjorte 

Calvin Klein boksere 

Guinness rekordbok 

Flanell sengesett 

Så mange gaver til 1 barn! Vår datter får nye skøyter av oss, Guinness rekordbok av 1 sett besteforeldre,  1 akematte av mormor . Det er vel det 

Anonymkode: 05cd3...757

• Liker 2

Tips; sengesett med noe han liker, morgenkåpe, tøfler, bøker, spill på den plattformen han spiller, headsett, hengekøye, opplevelser som kino/teater/fornøyelsespark, discokule. 

Anonymkode: c56ae...1b1

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Så mange gaver til 1 barn! Vår datter får nye skøyter av oss, Guinness rekordbok av 1 sett besteforeldre,  1 akematte av mormor . Det er vel det 

Anonymkode: 05cd3...757

Hvorfor gidde å bry seg hva andre gir barna sine🙄

Anonymkode: da00d...5f9

• Liker 3
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...