AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Treffer en mann nå, har møttes i et år. vi har det helt fantastisk på alle måter. Han gjentar ofte at det ikke finnes noe bedre enn meg. Men likevel vil han ikke binde seg til meg. Hvorfor? Er det fordi dere vil se om gresset er grønnere på andre siden? Fint med innspill fra dere menn, gjerne dere som er 40+ og har vært i langt forhold før… Anonymkode: 75ceb...91b 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Definer "binde seg til meg". Anonymkode: 5bc85...c65 2
powerpuffen Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Definer "binde seg til meg". Anonymkode: 5bc85...c65 Typ, være eksklusive.. kjærester.. samboere?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Treffer en mann nå, har møttes i et år. vi har det helt fantastisk på alle måter. Han gjentar ofte at det ikke finnes noe bedre enn meg. Men likevel vil han ikke binde seg til meg. Hvorfor? Er det fordi dere vil se om gresset er grønnere på andre siden? Fint med innspill fra dere menn, gjerne dere som er 40+ og har vært i langt forhold før… Anonymkode: 75ceb...91b Fordi forhold har en tendens til å gå over i diktatur som bare profitterer dama i det lange løp. Derfor er det bedre å bare være venner og mindre drama, regler og kontroll. Orker ikke det mere. Been there done that. Kvinner og menn er så fundementalt forskjellig som regel, at forhold er mere som en kjedelig jobb man ikke trives med. Så snart ting blir seriøst, planlegges det oppussing, nytt hus og masse prosjekter osv.. Anonymkode: a391c...c43 18
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Treffer en mann nå, har møttes i et år. vi har det helt fantastisk på alle måter. Han gjentar ofte at det ikke finnes noe bedre enn meg. Men likevel vil han ikke binde seg til meg. Hvorfor? Er det fordi dere vil se om gresset er grønnere på andre siden? Fint med innspill fra dere menn, gjerne dere som er 40+ og har vært i langt forhold før… Anonymkode: 75ceb...91b Kan bare svare for meg selv, og er under 40 men har vært i lengre forhold.... Jeg vil gjerne "binde meg" som i være ekslusiv og kjærester, men jeg har ikke noe behov for å kringkaste ting etter 2 måneder eller å flytte sammen så snart som mulig. Heller ikke å gifte meg før jeg er sikker på at jeg har funnet noen jeg vil dele resten av livet med. Jeg synes ting som regel er best når man har litt tid fra hverandre. Når man er 40+ er det jo heller ikke snakk om å "stifte familie", så da er det enda mindre poeng. Hva mener du med "binde seg"? Jeg vil jo det, til en viss grad. Anonymkode: 01542...8df 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi forhold har en tendens til å gå over i diktatur som bare profitterer dama i det lange løp. Derfor er det bedre å bare være venner og mindre drama, regler og kontroll. Orker ikke det mere. Been there done that. Kvinner og menn er så fundementalt forskjellig som regel, at forhold er mere som en kjedelig jobb man ikke trives med. Så snart ting blir seriøst, planlegges det oppussing, nytt hus og masse prosjekter osv.. Anonymkode: a391c...c43 som han sier. + dere har en fæl tendens til å gå fra masse kose, sex og ting å finne på. til å bli liggende på sofaen og kanskje gidde å gjøre noe 1 gang i mnd Anonymkode: fbf9f...4da 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fordi forhold har en tendens til å gå over i diktatur som bare profitterer dama i det lange løp. Derfor er det bedre å bare være venner og mindre drama, regler og kontroll. Orker ikke det mere. Been there done that. Kvinner og menn er så fundementalt forskjellig som regel, at forhold er mere som en kjedelig jobb man ikke trives med. Så snart ting blir seriøst, planlegges det oppussing, nytt hus og masse prosjekter osv.. Anonymkode: a391c...c43 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): som han sier. + dere har en fæl tendens til å gå fra masse kose, sex og ting å finne på. til å bli liggende på sofaen og kanskje gidde å gjøre noe 1 gang i mnd Anonymkode: fbf9f...4da Dette summerer det opp veldig bra. Anonymkode: 5bc85...c65 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 Lacuna skrev (17 minutter siden): Typ, være eksklusive.. kjærester.. samboere? Være eksklusive Anonymkode: 75ceb...91b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Definer "binde seg til meg". Anonymkode: 5bc85...c65 Være eksklusive Anonymkode: 75ceb...91b 1
Gjest ABM Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Treffer en mann nå, har møttes i et år. vi har det helt fantastisk på alle måter. Han gjentar ofte at det ikke finnes noe bedre enn meg. Men likevel vil han ikke binde seg til meg. Hvorfor? Er det fordi dere vil se om gresset er grønnere på andre siden? Fint med innspill fra dere menn, gjerne dere som er 40+ og har vært i langt forhold før… Anonymkode: 75ceb...91b Fordi menn og kvinner har ulik biologi..Litt forenklet er det sånn at kvinner ønsker trygghet i en mann og et stabilt langvarig forhold mens mannen vil pule flere...og gjerne så mange som mulig..
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Være eksklusive Anonymkode: 75ceb...91b Det kunne gått. Så lenge det er fart i sakene og det ikke blir noe ytterligere mas om samboerskap, påtvinging av slektninger og venner jeg ikke velger selv og annet surr. Anonymkode: 5bc85...c65
Gjest Jaconandersen Skrevet 15. desember 2021 #12 Skrevet 15. desember 2021 (endret) Menn som har mange å velge mellom og mange villige kvinner, føler vel ikke at de har noen grunn til å slå seg til ro. Endret 15. desember 2021 av Jaconandersen
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #13 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Være eksklusive Anonymkode: 75ceb...91b Da kan jeg ikke svare. Har ikke noe behov for å ligge rundt, tvert imot. Jeg liker å ha én person som jeg kan ha skikkelig nærhet med. Kanskje han ikke er ærlig, jeg vet ikke. Jeg ville aldri "bundet meg" til noen jeg bare vil ligge med (ikke at det har skjedd mange ganger siden jeg ble voksen). Anonymkode: 01542...8df 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Treffer en mann nå, har møttes i et år. vi har det helt fantastisk på alle måter. Han gjentar ofte at det ikke finnes noe bedre enn meg. Men likevel vil han ikke binde seg til meg. Hvorfor? Er det fordi dere vil se om gresset er grønnere på andre siden? Fint med innspill fra dere menn, gjerne dere som er 40+ og har vært i langt forhold før… Anonymkode: 75ceb...91b Fordi han håper han kan få noe annet. Bedre/annerledes. Selvfølgelig sier han du er det beste. Hvis ikke, hadde han mistet deg, og vært helt alene. Nå har han sex-tilgang, og oppmerksomhet. Men slipper endel kjæreste-forpliktelser ect. Anonymkode: f71e9...5de 17
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #15 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kunne gått. Så lenge det er fart i sakene og det ikke blir noe ytterligere mas om samboerskap, påtvinging av slektninger og venner jeg ikke velger selv og annet surr. Anonymkode: 5bc85...c65 Ja, familiemiddager og blabla har jeg ingen hast med. Anonymkode: 01542...8df 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #16 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, familiemiddager og blabla har jeg ingen hast med. Anonymkode: 01542...8df Men det ligger der altså. Anonymkode: 5bc85...c65
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #17 Skrevet 15. desember 2021 Så lenge tilgangen på kvinner ikke svinner, ser jeg ingen grunn til å være i et forhold der binder. Anonymkode: 1f6ca...e37 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #18 Skrevet 15. desember 2021 Det er så individuelt og ikke én sannhet Noen fordi de vil ligge mere flere Noen fordi de ikke liker deg godt nok til kjæreste men sex Noen fordi de ikke er emosjonelt tilgjengelig for å ha kjæreste Noen fordi de trives bedre uten å måtte ha ansvar for et annet menneske i hverdagen Noen fordi de er drittsekker Noen fordi de liker alenetid og ikke kan leve opp til forventningene en kjæreste har +++++++ Anonymkode: 68952...d9a 12
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #19 Skrevet 15. desember 2021 ? Det er da mange menn som vil forplikte seg. Hvis du bare møter menn som ikke vil det, så går du etter feil menn for deg. Dessuten vil de fleste menn forplikte seg hvis de først er skikkelig forelska. Så det er to alternativer: Enten er han ikke så interessert i deg, men holder deg på gress med ord (kan være bevisst og ubevisst), eller så er han en særing. Jeg har vært sammen med en særing som ikke ville noe av det vanlige løpet. Ikke flytte sammen, ikke hus, ikke barn. Det handlet ikke engang om å miste en aktiv livsstil hvis han fikk barn. Han ville leve et A4 liv med jobb, tv og drikking i helgene. Jeg ville ha et mer eventyrlig liv med reiser etc., eller/og barn. Men han ville ingen av delene. Han var en særing, tror jeg, men tiden vil vise om det bare var fordi han ikke ville det med meg. Ellers opplever jeg at de fleste mennesker ønsker å etablere seg, med en de er forelsket i og som de vil være med. Det tilsier i hvert fall de fleste livsløp. De fleste gifter seg jo, og har barn. Anonymkode: 8e90f...aef 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #20 Skrevet 15. desember 2021 Jeg vil men dere avviser meg og går til de som driter i dere. Anonymkode: 31510...3ca 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå