AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Den som jeg kaller min mann, laget en profil her på kg for sin hår-fetish. Når han lå på sykehus og var akkurat operert for blindtarm. Det var ikke en periode vi hadde det dårlig sammen at han skulle oppsøke seksuell stimulering utenfra. Det var heller når jeg løp etter han og passet på han og gjorde alt for han av hele mitt hjerte, det var den datoen som han opprettet profil her. Altså profil nr 400 i løpet av årene. Men jeg trodde aldri han skulle ha behov for å gjøre det mens vi var sammen, når han sier at han har alt han tenner på og trenger hjemme. Han som skriver på dansk og har mast om hår på denne her, siden år 2005. Sikkert noen som husker han igjen. Jeg vet ikke hva jeg vil med denne tråden. Bare ufattelig såret og fortvilet. Anonymkode: 13c93...41a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Se tråd om det samme under «Samliv og kjørlighetsrelasjoner» .. svar heller der da denne ble dobbel. ts. Anonymkode: 13c93...41a
Stillalive Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Ehh, altså, hæ??? Så at fyren diskuterer en eventuell fetisj på Kvinneguiden av alle plasser betegnes som utroskap? Nå har ikke jeg vært her inne så lenge, men sitter ikke akkurat med den feelingen av at Kvinneguiden er Tinder 🤔 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Mange utro her på KG da. Klok dame det der. Nei til hår forresten. . Anonymkode: 90fbd...268
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Stillalive skrev (1 time siden): Ehh, altså, hæ??? Så at fyren diskuterer en eventuell fetisj på Kvinneguiden av alle plasser betegnes som utroskap? Nå har ikke jeg vært her inne så lenge, men sitter ikke akkurat med den feelingen av at Kvinneguiden er Tinder 🤔 Mer som grindr. Finner ikke mange/ingen kvinner på seksualitetsforumet, denne tråden inkludert. Anonymkode: 676f7...beb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå