AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Hei, jeg tåler prevensjon dårlig, så vi bruker halveis ubeskyttet og halveis kondom. Jeg pleier alltid få mensen på dag 28 / 29, nå er det dag 34 og mensen har ikke kommet. Det er veldig uvanlig. (Har fortsatt å være på klokka etter vaksine.) Vi hadde bare sex en gang forrige måned fordi vi var mye syke, og det var på dag 23 i syklusen, så egentlig etter eggløsning og litt tryggere tid? Jeg har negativ test, men vet ikke om jeg tør å stole på den, eller om det kan være for tidlig å måle 5 dager etter mensen skulle kommet og 11 dager etter befruktning? Setter stor pris på tilbakemelding. Anonymkode: 1ca91...b72
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Mange vil nok teste positivt 11 dager etter befruktning, men ikke alle. Det kan nok være at mye sykdom har gjort at det har blitt litt kluss på syklusen din. Anonymkode: aa507...c66 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange vil nok teste positivt 11 dager etter befruktning, men ikke alle. Det kan nok være at mye sykdom har gjort at det har blitt litt kluss på syklusen din. Anonymkode: aa507...c66 Takk for svar! Vet du på hvilken dag etter befruktning det burde være 100 % ? Prøvde å Google men står ikke noe mer enn at det normalt vises 10 dager etter. Jeg brukte både "make sure" strimmel, og Rsfu tidligtest. TS Anonymkode: 1ca91...b72
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk for svar! Vet du på hvilken dag etter befruktning det burde være 100 % ? Prøvde å Google men står ikke noe mer enn at det normalt vises 10 dager etter. Jeg brukte både "make sure" strimmel, og Rsfu tidligtest. TS Anonymkode: 1ca91...b72 Usikker. Men er man gravid skal HCG doble seg ca annenhver dag. Og normalsett skal mensen komme ca 14 dager etter eggløsning, så om det skulle være sånn at du hadde sen eggløsning, så burde det jo slå ut rundt dag 14, så om et par dager for deg. Men kan jo aldri vite. Eller så er du ikke gravid Anonymkode: aa507...c66 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/15/2021 den 11.08): Usikker. Men er man gravid skal HCG doble seg ca annenhver dag. Og normalsett skal mensen komme ca 14 dager etter eggløsning, så om det skulle være sånn at du hadde sen eggløsning, så burde det jo slå ut rundt dag 14, så om et par dager for deg. Men kan jo aldri vite. Eller så er du ikke gravid Anonymkode: aa507...c66 Jeg har fått mensen nå, så jeg vil bare takke deg for å gidde å svare meg, det hjalp meg veldig da jeg var stressa. Vet det er tusen sånne tråder. Anonymkode: 1ca91...b72 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har fått mensen nå, så jeg vil bare takke deg for å gidde å svare meg, det hjalp meg veldig da jeg var stressa. Vet det er tusen sånne tråder. Anonymkode: 1ca91...b72 Bare hyggelig Fint at mensen dukket opp da! Anonymkode: aa507...c66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå