AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Jeg har så mye klær jeg har lyst til å kvitte meg med, både fordi jeg innser at de aldri vil passe og fordi jeg vil ha mindre. Dette er helt vanlige klær. Fins det noe sted i Oslo og omegn hvor det er mulig å stå og selge? Dette hadde vært supert om så var. Eller er det kun appen Tise jeg hører om som må forsøkes? Det virker så tungvint med å sende osv. Hører gjerne om din erfaring! Anonymkode: 19f30...bfa
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Tise er ikke tungvint 😊 legger bare pakken i postkassen din. Jeg selger mye der, og kjøper mye der 😊 Anonymkode: 6dfe2...876 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 «Helt vanlige klær» som er brukt tror jeg ikke du får solgt så lett. Hva med å bare gi de til Fretex? 🤷♀️ Evt. kan du prøve med posesalg for en 50-lapp eller en hundrings på Finn eller Tise? Selv merkeklær er ikke bare-bare å selge når de er brukt. Da må man laaaaangt ned i pris. Anonymkode: c0a07...965 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå