AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Matchet en mann jeg i utgangspunktet likte godt på Tinder. Men han maser så sinnsykt om å få se flere bilder av meg og nå merker jeg at interessen min bare daler mer og mer. Andre som har vært utfor sånne menn? Hadde egentlig gledet meg til å møte han men nå er det nesten så jeg vurderer å droppe hele fyren, for jeg kjenner jeg blir usikker på meg selv rundt ham allerede før vi har møttes. Anonymkode: 960fc...7a1 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Han er ikke interesssert i deg. Han vil bare ha runkemateriale. Anonymkode: 337c0...5b3 11
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Navnet begynner vel ikke tilfeldigvis på T? Har vært borti det samme, gadd fan ikke mer🤷♀️ Anonymkode: 5c85a...0be 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Må si meg enig. Han virker veldig lite opptatt av meg. I hver eneste samtale vi har så er det mas om bilder. Hadde skjønt det om jeg ikke hadde bilder på profilen fra før, men der er det flere så det er ikke det som er problemet. Nei, ikke T. Må være flere av samme ulla der ute. Skjønner godt at du ikke gadd mer, like før jeg gir slipp på hele fyren jeg og. Anonymkode: 960fc...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Opplevde dette med mange menn på Tinder. De var aldri interessert i et ordentlig forhold. Greit å ønske å se hvordan personen ser ut, men slitsomt med all masingen. Anonymkode: 548f1...1c6 2
norw Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Navnet begynner vel ikke tilfeldigvis på T? Har vært borti det samme, gadd fan ikke mer🤷♀️ Anonymkode: 5c85a...0be Må være S i Moss. Bombesikker. 1
Gjest O.G. Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Matchet en mann jeg i utgangspunktet likte godt på Tinder. Men han maser så sinnsykt om å få se flere bilder av meg og nå merker jeg at interessen min bare daler mer og mer. Andre som har vært utfor sånne menn? Hadde egentlig gledet meg til å møte han men nå er det nesten så jeg vurderer å droppe hele fyren, for jeg kjenner jeg blir usikker på meg selv rundt ham allerede før vi har møttes. Anonymkode: 960fc...7a1 Kutt ham ut.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 Ja, opplevd samme. De få bildene jeg sendte inneholdt godt med klær og han ba ikke om annet. Det passet heller aldri å møtes for hans del, merkelig opplegg. Var ikke lenge jeg gadd det der. Anonymkode: f7304...478
Doktor Dyregod Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Matchet en mann jeg i utgangspunktet likte godt på Tinder. Men han maser så sinnsykt om å få se flere bilder av meg og nå merker jeg at interessen min bare daler mer og mer. Andre som har vært utfor sånne menn? Hadde egentlig gledet meg til å møte han men nå er det nesten så jeg vurderer å droppe hele fyren, for jeg kjenner jeg blir usikker på meg selv rundt ham allerede før vi har møttes. Anonymkode: 960fc...7a1 Hva slags bilder maser han om? Bare bilder, eller type undertøy og nakenhet? For her kan du ha litt humor. Det er jo ikke noe som er så gøy som å trolle et troll😂
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 Kanskje ts kunne ha lagt ut bilder av seg selv med litt mer tettsittende klær som viser mer ekte konturen av kroppen? Har selv opplevd å date ei som kun la ut bilder med vide løse klær. Og når jeg først møtte henne med mer kroppsnære klær så var hun litt tjukk.. Anonymkode: 97ca4...a57
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må si meg enig. Han virker veldig lite opptatt av meg. I hver eneste samtale vi har så er det mas om bilder. Hadde skjønt det om jeg ikke hadde bilder på profilen fra før, men der er det flere så det er ikke det som er problemet. Nei, ikke T. Må være flere av samme ulla der ute. Skjønner godt at du ikke gadd mer, like før jeg gir slipp på hele fyren jeg og. Anonymkode: 960fc...7a1 S? Anonymkode: 77d21...e81
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #12 Skrevet 15. desember 2021 Begynner fornavnet på O også kommer fra en by som begynner på T? Anonymkode: 89f12...4d3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #13 Skrevet 15. desember 2021 Drøss av sånne menn på Tinder. Det de egentlig prøver på er å få mulighet til å gi komplimenter, sende kyssetegn, sparke igang en skikkelig flørt og etterhvert tøye strikken og sende deg nudes og be om nudes tilbake og sexchatte. Det er type menn som egentlig har liten interesse av å møtes selvom de later som og som sex snapper med alle de matcher med på Tinder Anonymkode: 8f9f2...c51 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Navnet begynner vel ikke tilfeldigvis på T? Har vært borti det samme, gadd fan ikke mer🤷♀️ Anonymkode: 5c85a...0be Holder han til nordpå? Anonymkode: 6a36b...954
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #15 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begynner fornavnet på O også kommer fra en by som begynner på T? Anonymkode: 89f12...4d3 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Holder han til nordpå? Anonymkode: 6a36b...954 Hehe dere er søte. Men flere hundretusen menn i landet her holder på akuratt sånn så det er neppe akuratt han dere kjenner selvom de er av samme ulla alle sammen 😛 Anonymkode: 8f9f2...c51 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #16 Skrevet 15. desember 2021 Syns alle menn vil ha mye bilder. Det startet da mms tlf kom. Anonymkode: f0281...7f7
jabx Skrevet 15. desember 2021 #17 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Matchet en mann jeg i utgangspunktet likte godt på Tinder. Men han maser så sinnsykt om å få se flere bilder av meg og nå merker jeg at interessen min bare daler mer og mer. Andre som har vært utfor sånne menn? Hadde egentlig gledet meg til å møte han men nå er det nesten så jeg vurderer å droppe hele fyren, for jeg kjenner jeg blir usikker på meg selv rundt ham allerede før vi har møttes. Anonymkode: 960fc...7a1 Sannsynligvis ikke seriøs.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #18 Skrevet 15. desember 2021 de siler jeg ut med engang. Ikke interessert i det hele tatt... Anonymkode: 64762...533 1
miss summers Skrevet 15. desember 2021 #19 Skrevet 15. desember 2021 Ja, det opplever jeg og. Og så ekstremt mye kommentarer om utseendet mitt. Såpass mye at jeg skjønner jo at det ikke er MEG de er interessert i, kun hvordan jeg ser ut. Jeg må jo bare akseptere at folk søker forskjellige ting i livet. Det er bare begredelig å ikke treffe noen som vil bli kjent med personen man er. Har allerede avvist og slettet/fjernet flere slike menn. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #20 Skrevet 15. desember 2021 Er dere helt fjerne her inne eller? Er da normalt at man ønsker å se litt variasjon av bilder til en man eventuelt skal møte. Skulle bare vist hvor mange ganger mannfolk(inkludert meg selv) har blitt lurt av de lure bildene kvinner har på tinder. Vi menn må få lov til å ha preferanser vi også. Vi ønsker ikke å date tjukke kvinnfolk hvis vi klarer å ta vare på vår egen kropp Helt utrolig at kvinnfolk ikke forstår dette og veldig irriterende må jeg si! Hvorfor matcher dere med menn på tinder da, for det at de har så flott profil tekst? Kyss meg i ræva sier bare jeg, lær å ha litt selv innsikt da, vær så snill kvinnfolk! Detter blir bare for dumt. Anonymkode: 9ede4...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå