AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Kan hende dette høres dumt ut, men jeg har egentlig null peil. Jeg er fra før vane med chromecast. Kan du med Apple-tv se appene på tv, slik som feks tiktok. Eller er det bare en dyrere chromecast? Anonymkode: 45185...ef4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Jeg har iPhone og kan ikke caste appletv til tv-en min med chromecast - hvis noen vet en måte å gjøre det på, skrik ut. Du kan visstnok caste om du bruker pc og logger deg på Apple-tv og gjør det derfra. Det skal også være mulig med android telefon, men det får jeg ikke prøvd. Apple tv er som en konkurrent til chromecast, og ja, du kan se appene dine på tv - funker på samme måte, bare dårligere og dyrere Anonymkode: 7f30e...f6f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har iPhone og kan ikke caste appletv til tv-en min med chromecast - hvis noen vet en måte å gjøre det på, skrik ut. Får du ikke castet til Chromecast med Iphone? Anonymkode: 321a4...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå