Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 år siden så forsvant alle venninne mine samtidig. Og jeg savner den tiden sånn at det gjør vondt langt inni meg. Jeg vet ikke hvorfor men alle hater meg. Noe alvorlig galt må jeg ha gjort. Men jeg vet bare ikke hvorfor jeg gjør bare feil. Jeg dummer meg ut. Jeg er så sosialt klønete. Etter dette skjedde så tør jeg ikke ha venninner mere. Fordi jeg ble akutt sucidale da alle forsvant for 3 år siden.  Jeg er redd det skal skje igjen fordi psyken min er ikke sterk nok til å ha venner. Jeg er så alene. Jeg er så ensom. Jeg er helt forlatt.

Jeg savner venninnene mine sånn at det gjør vondt. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så redd. Veldig redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg prøver å glemme alt men savnet gjør så vondt. Jeg hadde en gang venninner men nå er jeg helt alene, ensom og forlatt. Dette har gått så veldig innpå meg psykisk. Jeg har fått en sterk psykisk knekk.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvorfor er jeg så dum?

Skrevet

Du er ikke dum. :hug: Vet det ikke er det samme, men vi på sosialprat kan i hvert fall være nettvenn med deg. Håper og tror du får venner i virkeligheten også. :hjerte:

Skrevet

Ta kontakt med hjelpetelefon og fastlegen din

Anonymkode: 4c7c8...c24

• Liker 3
Skrevet

Det å bli avvist og utestengt gjør så ufattelig vondt. Det er en ubeskrivelig utholdbart smerte som ikke vil bort.

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde mitt beste men jeg var aldri bra nok siden alle forsvant samtidig. Jeg er en idiot. Jeg er dum. Alt er min feil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ta kontakt med hjelpetelefon og fastlegen din

Anonymkode: 4c7c8...c24

Dette

Anonymkode: 8707c...546

• Liker 1
Skrevet
Othea skrev (5 timer siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg prøver å glemme alt men savnet gjør så vondt. Jeg hadde en gang venninner men nå er jeg helt alene, ensom og forlatt. Dette har gått så veldig innpå meg psykisk. Jeg har fått en sterk psykisk knekk.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvorfor er jeg så dum?

All medfølelse til deg kjære deg❤️ Vennskapsbrudd er ufattelig vondt og særlig hvis det var en nær venn. Det tar tid, kanskje lang tid🥺. Men du er bra nok!! Du har mange som er glad i i deg. 

Anonymkode: b940f...7d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

All medfølelse til deg kjære deg❤️ Vennskapsbrudd er ufattelig vondt og særlig hvis det var en nær venn. Det tar tid, kanskje lang tid🥺. Men du er bra nok!! Du har mange som er glad i i deg. 

Anonymkode: b940f...7d8

Tusen takk. Ja det gjør så ufattelig vondt. Jeg har kjent de i 13 år. Jeg gjør bare feil hele tiden. Jeg sier feil ting. Jeg oppfører meg feil. Og jeg dummer meg ut. Jeg er så usikker på meg selv og det gjør det hele enda vanskeligere. Jeg er så engstelig og redd for å ødelegge men jeg ødelegger alt.🥺

Skrevet

Du må prøve å bli glad i livet ditt og hverdagen uten å basere lykken din på venner. 

Skrevet
Othea skrev (11 timer siden):

For 3 år siden så forsvant alle venninne mine samtidig. Og jeg savner den tiden sånn at det gjør vondt langt inni meg. Jeg vet ikke hvorfor men alle hater meg. Noe alvorlig galt må jeg ha gjort. Men jeg vet bare ikke hvorfor jeg gjør bare feil. Jeg dummer meg ut. Jeg er så sosialt klønete. Etter dette skjedde så tør jeg ikke ha venninner mere. Fordi jeg ble akutt sucidale da alle forsvant for 3 år siden.  Jeg er redd det skal skje igjen fordi psyken min er ikke sterk nok til å ha venner. Jeg er så alene. Jeg er så ensom. Jeg er helt forlatt.

Jeg savner venninnene mine sånn at det gjør vondt. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så redd. Veldig redd.

Vi er flere! Anbefaler deg å få samboer og barn. En familie kan virkelig få deg til å føle deg hel og sett og elsket❤️ 

Jeg vil heller være venneløs enn å ha såkalte «venner» 

Kutt ut slike folk og aldri se deg tilbake igjen! Slett de fra alt! 

Anonymkode: 74e85...007

• Liker 1
Skrevet
Othea skrev (11 timer siden):

Det å bli avvist og utestengt gjør så ufattelig vondt. Det er en ubeskrivelig utholdbart smerte som ikke vil bort.

Det gjør veldig vondt! Det må oppleves for å forstå hvor vondt det er! 

Anonymkode: 74e85...007

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...