Gå til innhold

Mannfolk som er verdens beste én gang i mnd. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Møter en mann i nabobyen ca. 1 gang i mnd., noen gang annenhver mnd., alt ettersom hvor opptatte vi er. Begge er single, og er inneforstått med dette. Men han har en tendens til å være veldig stille i type 3 uker, så dukker han plutselig opp 1 uke, og er veldig nysgjerrig på om hvordan jeg har det, hvordan familien min har det, om det går bra med ungene mine, osv...og vi snakker om alt mellom himmel og jord, i flere timer. Han overøser meg med komplement, kjenner jeg blir skikkelig varm, og føler meg elsket - han vet nøyaktig hva han skal si. Så møtes vi, og har verdens beste sex hele kvelden / natta, før han forsvinner. Også hører jeg ikke noe fra han...før han plutselig dukker opp igjen på messenger.  

Hvordan skal man tolke dette? Vi har holdt på i 1.5 år 

Anonymkode: e17e4...82d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Letteste sak i verden dette. Han ønsker å ha sex med deg ca en gang per måned.

Anonymkode: f416f...3b3

• Liker 24
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Letteste sak i verden dette. Han ønsker å ha sex med deg ca en gang per måned.

Men kan ikke skjønne at mannfolk som bare vil ha sex er så interesserte i alt annet? Tenker dette med å snakke om familie, barn, hverdagslivet, osv. i flere timer. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men kan ikke skjønne at mannfolk som bare vil ha sex er så interesserte i alt annet? Tenker dette med å snakke om familie, barn, hverdagslivet, osv. i flere timer. 

Han er tvilsomt interessert i det. Men han vet det gir sex. 
Hadde han vært så interessert i deg og ditt liv, hadde du hørt fra han oftere.

har han selv barn?

• Liker 15
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er tvilsomt interessert i det. Men han vet det gir sex. 
Hadde han vært så interessert i deg og ditt liv, hadde du hørt fra han oftere.

har han selv barn?

Nei. Jeg er 40, han er 34. Har diskutert at det ikke blir flere barn på meg.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er ikke så interessert heller. Han vet bare at det må til for sex. Hva om han lot som ingenting og ikke lot som han var interessert, og ikke ga komplimenter i særlig grad,-da ville det nok ikke blitt sex heller. Jeg kan ikke skjønne at du tror det er noe å tolke! 

Anonymkode: ea065...dbf

• Liker 15
Skrevet

Han er ikke interessert i det (det sier seg selv; interesse = 1 samtale 1 gang i mnd ifbm sex???), men det skaper god stemning, du blir i godt humør, senker guarden din, slapper av, koser deg og blir klar for sex. Derfor.

Den oppskriften har fungert siden tidenes morgen og fungerer visst fortsatt, dessverre.

Igjen, han er ikke interessert, han må bare ha noe å snakke om for å lage god stemning.

Anonymkode: dbd6d...4b4

• Liker 8
Skrevet

Hei, 

Møter en mann i nabobyen ca. 1 gang i mnd., noen gang annenhver mnd., alt ettersom hvor opptatte vi er. Begge er single, og er inneforstått med dette. Men han har en tendens til å være veldig stille i type 3 uker, så dukker han plutselig opp 1 uke, og er veldig nysgjerrig på om hvordan jeg har det, hvordan familien min har det, om det går bra med ungene mine, osv...og vi snakker om alt mellom himmel og jord, i flere timer. Han overøser meg med komplement, kjenner jeg blir skikkelig varm, og føler meg elsket - han vet nøyaktig hva han skal si. Så møtes vi, og har verdens beste sex hele kvelden / natta, før han forsvinner. Også hører jeg ikke noe fra han...før han plutselig dukker opp igjen på messenger.  

At du er en sexvenn. Og at han tror han må være slik for å få sex når han trenger det. Var borte i en slik en selv

Anonymkode: f11ec...a08

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei, 

Er dere venner utenom sex? Altså ikke om dere "kommer overens" sånn tålig bra, men om dere faktisk har et etablert vennskap å ta vare på for sin egen del?

Hvis ikke handler jo dette bare om å ha sex. Så hvorfor skulle han da vise interesse for deg og livet ditt ut over dette?

At du har en elsker som gir deg alt du trenger i tillegg til sex når dere skal ha sex… er ikke det den perfekte elsker, så lenge det bare er dette han faktisk er?

Høres ut som om du vil han skal være mer…

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er en måte å mykne opp kvinner på. Mange kvinner like prate, føle seg sett og likt. Da vet han at veien til sengen blir enkel etterpå

Anonymkode: 2ccc3...19c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kalles lovebombing og du blir manipulert

Anonymkode: b1fb1...3c1

• Liker 8
Skrevet

Han manipulerer deg før sex 🙂🤦‍♀️Det er ganske oppenlyst.

Du er kun en hull for han. Noe han kan bruke når han ønsker. Det er du som må sette ned foten. Når dette har pågått i snart to år er du veldig blåøyd.

Han bruker deg.

Anonymkode: aab61...865

• Liker 4
Skrevet

Block and delete. 

Du fortjener bedre. 

Anonymkode: d9278...43c

• Liker 4
Skrevet

Mange her som sier at du blir brukt og manipulert. Men jeg synes det virker som om du er fornøyd med denne situasjonen ("Begge er single, og er inneforstått med dette"). Dere har 1 date i måneden hvor dere begge blir tilfredstilt. Ønsker du noe mer? I så fall bør du være åpen om dette, men være forberedt på at han ikke ønsker mer, og at relasjonen da kanskje vil ta slutt.

Jeg synes det virker ganske fint at han er interessert i hvordan du har det og hva som har skjedd siden sist, hver gang dere møtes... Det trenger ikke bety noe annet enn at han er interessert i deg som person, uten at han nødvendigvis har lyst på et forhold av den grunn.

Du skriver også at du ikke hører noe fra ham mellom hver gang dere møtes. Men er det slik at du bare sitter og venter på at han skal ta kontakt?

Anonymkode: dfb7d...d0c

• Liker 2
Skrevet

Mulig det er nok for han med det. Jeg merker selv at jeg vil gjerne ha forhold men ikke hele tiden. Han holder jo liv i forholdet iallefall da. Du får se dette an sjøl. Er ikke enig med de andre her at han bare bruker deg. Mulig han har sitt liv og jobb osv. Han bryr seg nok. Ikke alle er A4 og på forhold er det ingen oppskrift . Alle er forskjellige. 

Anonymkode: e6303...1e1

Skrevet

Det er så morsomt å høre alle bedreviterne på KG som liksom vet alt om hvordan menn tenker 🙄

Driver menn og snakker dagen lang med kompisene sine om barn og familien og hvordan alle har det? Nei. Menn er som regel ikke slik. Det betyr ikke at vi ikke bryr oss om andre, eller at hvis vi først spør så er det manipulasjon. Sykt dømmende mange kg-kvinner er uten at de skjønner det selv. Alt menn er annerledes på må være noe veldig negativt og tegn på at noe har gått veldig galt. Veldig unødvendig å komme med slike dustete "bare et hull" kommentarer. 

Jeg har en venninne jeg treffer av og til, og vi har et veldig godt forhold til hverandre. Vi kan snakke om alt, og i timevis. Men noen ganger får jeg følelsen av at jeg er tidsfordriv og at hun kjeder seg mye. Menn har som regel ting å holde på med, hvis ikke bør man finne seg noe. Det er også slik at en mann som alltid er tilgjengelig og aldri gjør noe kan man bli fortere lei av. En annen ting er at hvis det alltid er mannen som må ta kontakt så blir man lei av det og kan tvile på hennes interesse. Jeg gidder ikke å mase på henne, men tar en prat hvis jeg har noe på hjertet. Det er fint å se at hun også tar kontakt i blant, og viser at interessen er gjensidig. Men forhold er ikke aktuelt her, så hverdagslig snakk om jobb og barn prøver jeg å unngå. Ikke fordi jeg ikke bryr meg, men fordi jeg ønsker å holde en flørtende og spennende tone mellom oss. De hverdagslige tingene er slikt man tar med en samboer eller venninne, ikke en flørt/elsker. Men jeg bryr meg masse om henne og er glad i henne. Hun er på ingen måte "bare et hull" som en meget dømmende kvinne over skrev. Det er ofte jeg tenker på henne uten at jeg dermed må ta kontakt hver dag for å overøse henne med komplimenter. Vi har kjent hverandre så lenge at vi er trygge på hverandre og trenger ikke hyppig bekreftelse. 

Det virker som om flere av dem som har svart mener alle relasjoner MÅ føre til forhold, og hvis ikke er det bare å gå. Hvis ikke er det å bruke andre. Nei, det er det ikke. Det er hvis man gir falske forhåpninger om noe mer man bruker andre. Et gjensidig casual forhold er nettopp gjensidig, og da er det idiotisk å komme med disse tullete påstandene om en utnyttende manipulator og drittsekk av rang. Skjerp dere. 

Ts, i HI virket det ikke som at det lå forventninger om så mye mer her. Hvis du er fornøyd med slik forholdet er så er det ikke noe å tolke. Han er nok bare fornøyd med tingenes tilstand. Hvis du ønsker kontakt oftere, hva med å ta kontakt selv? Det må vel ikke alltid være han som tar kontakt? 

Anonymkode: a5921...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...