Gå til innhold

alene hele jula

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt  og gå i lock down i jula og ikke ha kontakt med noen.  Jeg har ingen nærkontakter, så sånn sett er jeg jo ikke smittefarlig. Har ikke barn og bor alene .  Jobber helt alene , og møter ingen på jobb .  Men familien er ikke så glad for at jeg ikke er vaksinert. søsknene mine har flere barn i skole og barnehage , i tillegg til at de jobber i skole og barnehage og er jo mye mer smitteutsatt enn meg . Men jeg skal ikke møte noen i jula tenkte jeg for det da blir gnål om vaksinering . Orker ikke sur stemning. Så jeg tenker å sitte alene hele jula og ikke møte noen. Jeg tenker å stikke på jobb 2. juledag å gjøre noe, trolig flere dager i uka slik at jeg har noe å drive med.  

Jeg er ikke imot vaksina . Det har ingenting med det å gjøre. Men har dårlig erfaring med legemidler og får ofte bivirkninger som rammer 1 av 100 000 . Jeg sitter og angrer på at jeg puttet det i kroppen, men hvordan kunne jeg vite. Tenker det samme med vaksina. Menstruasjons forstyrrelser frister lite. Jeg har nettopp vært til gynekolog pga hormontrøbbel.   Det nytter ikke å diskutere slike plager med menn.  

Dessuten er jeg sammen med en mann som jeg har lyst å gjøre det slutt med , men det går ikke. Men nå slipper jeg og omgås han  i jula også.   Han omgås mange små barn , så derfor har jeg en god unnskyldning ;) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Chiroptera.
Skrevet

Jeg skal også være alene i jula. Det er bare koselig 👍

Skrevet
Chiroptera. skrev (1 minutt siden):

Jeg skal også være alene i jula. Det er bare koselig 👍

Jeg òg, blir godt å slappe av. 

Gjest BrittEkeberg
Skrevet

Har en hund så er ikke alene, men det blir kun oss som alltid. Jeg koser meg med filmer og serier, og gir hunden litt ekstra godbiter. Det er helt vanlige dager. Ikke gir eller får jeg gaver av noen heller. Og det er deilig å ikke styre med. Trives i mitt eget selskap. Har så utrolig dårlige minner fra barndommen. Da drømte jeg om å være for meg selv i jula, og nå kan jeg det. Håper jeg får gått på skøyter og ski. 

• Opprett ny...