Gå til innhold

Dere som mener dere fikk kluss med syklusen pga vaksinen...hvor lenge etterpå var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier. Var det neste mens etter stikket eller var det 3 måneder etter?

Anonymkode: 0e29c...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første mens var helt utenfor der den skulle, den kom for tidlig og varte for lenge. Var også mer smertefull og mer. Men de 2 neste var normale igjen.

Anonymkode: 425cb...014

Skrevet

Det startet tre dager etter første vaksine, helt utenfor vanlig syklus. Er like ille nå, fem og en halv måned senere. 

Anonymkode: c276b...7c8

Skrevet

Startet omtrent to måneder etter 2.dose. Har pstav og har da mistet mensen. Blødde uregelmessig gjennom høsten før det nå har roet seg. 

Skrevet

Det startet et par dager etter vaksine, men roet seg etter den ene gangen.

Anonymkode: 3db2a...4cd

Skrevet

Det kom etter 2. dose. Jeg har ingen blødninger til vanlig. Kort tid etter 2. dose startet blødningene. Det varte i alt fra 1-3 uker i strekk i ca 6 måneder. Nå har jeg fått dose 3, spent på hvordan det blir denne gangen 

Anonymkode: 3daed...bdd

Skrevet

Jeg satte inn spiral før jeg tok vaksine, så jeg er litt usikker på om det er spiralen eller vaksinen som er årsak, men pga varighet så tror jeg det er vaksinen som er årsaken. 

Jeg har rare smerter, ikke typisk menssmerter. Mer trykkende smerter. Det tror jeg kanskje er spiralen. 
Så har jeg brunt utflod nesten hele tiden, noen dager med mer synlig rødt blod før det går over til brunt igjen. Så har jeg kanskje en eller to uker med lite eller ingen brunt utflod. Har ikke ordentlig mens lengre, kun brunt utflod med hint av rødt blod innimellom. Brått kan jeg få skikkelige menssmerter men uten resultat. 

Tok dose to med moderna i september 

Skrevet

Har det egentlig fortsatt etter seks måneder. Blør generelt mer og i lenger tid. Men ville tatt de om igjen og vil absolutt ta dose tre. Mye verre å bli alvorlig koronasyk. 

Anonymkode: 7b826...41c

Skrevet

Jeg «mener» det ikke. Det ble kluss med syklusen. Varte i ca 6 mnd.

Anonymkode: a5f65...383

Skrevet

Huff, rart at det ikke blir tatt mer alvorlig dette med forstyrrelser i mens ift vaksine. Det kan jo eventuelt skape problemer for unge mennesker med å kanskje bli sterile om det påvirker den slags.

Anonymkode: ade17...ba3

Skrevet

Hadde ikke mens etter at jeg fikk første dose i midten av juni til oktober. Da kom den igjen og har vært normal etterpå.

Anonymkode: 12ce3...bf2

• Opprett ny...