AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Er ei jente på 25 år som jobber på klesbutikk (Floyd) Føler det er helt naturlig og gå barbeint i sandaler inne på jobben ( har velstelte føtter). Tar av meg boots eller andre vintersko når jeg kommer på jobb.Er det noen som syntes dette er rart eller ekkelt? I dag var det en fyr som stirret veldig på føttene mine da jeg skulle kjøpe lunch på bIg bite🤔 Håper han ikke syntes jeg var ekkel... Anonymkode: 6b387...5ca
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Tja, ville da brukt lette joggesko istedenfor. Men er det ingen kleskode der du jobber da? Anonymkode: 2a3a1...c65
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Men nå er det nå en gang slik at føtter har merkelig nok mange et unaturlig forhold til. Noen reagerer fordi det ikke er så vanlig å se nå på vinterstid, noen reagerer fordi de synes det er ekkelt uavhengig av hvor pene og velstelte de er (av en eller annen grunn), og noen reagerer fordi de liker det.. Som med alt annet vi mennesker har eller ikke har på oss av klær og sko.. Ingen av oss kan gjera alle til lags.. Så gå slik du føler for, igjen, jeg ville ikke reagert på det. Anonymkode: f8fe2...841 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Om du er inne i varmen, null problem. Men jeg hadde nok også kikket litt ekstra på bare føtter nå, selv i en butikk med 25 grader. Er midt på vinteren. Jeg sitter jo hjemme med to gensere og fryser i samme temperatur som jeg om sommeren sitter i t-skjorte og svetter. Mentalt, men blir slik uansett. Anonymkode: 6c9b1...9e5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Nei synes ikke det er rart når man jobber inne Anonymkode: 2796c...e6e 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 Rart. Jeg har ingen interesse av å se tærne dine. Anonymkode: 9ab10...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rart. Jeg har ingen interesse av å se tærne dine. Anonymkode: 9ab10...9b1 Det samme kan sikkert sies om hender, nese, munn.. Tær er ikke en privat kroppsdel som må dekkes til, og det er ikke blotting. Ingen som tvinger øynene dine til tærene til en butikkansatt heller, så viss du ikke har interesse av å se står du nok ganske frivillig til å se en annen plass. Anonymkode: f8fe2...841 2
Lea Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 Jeg synes det ikke er rart. Så lenge du selv trives med dette så hadde jeg gått med sandaler inne.😁 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #9 Skrevet 17. desember 2021 Greit inne i et hus, men jeg hadde nok stusset i en butikk. Jeg er ikke lenge i en butikk og de fleste går vel med jakke og utesko der inne. Da blir det litt skjevt om du går barbeint i sandaler, og jeg hadde lurt på om du gjorde det ute også om du ikke helt tydelig gikk i arbeidsantrekk. Men jeg hadde bare stusset helt privat i mitt eget hodet. Jeg hadde verken stirret eller kommentert. De som synes føtter er ekle kan vel bare se en annen vei. (Jeg kjenner to av dem, og de sliter til og med med å klippe neglene på sine barn) Anonymkode: 10a57...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #10 Skrevet 17. desember 2021 Ingen som skjønner at HI er skrevet av en mann 😄 😄 😄 Anonymkode: 5ea45...ace
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #11 Skrevet 17. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Ingen som skjønner at HI er skrevet av en mann 😄 😄 😄 Anonymkode: 5ea45...ace Hvordan vet du det? Anonymkode: 2796c...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå