Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat begynt å prøve med på tarot og syns det er ganske gøy, men jeg vet jo ikke helt om det jeg spår er riktig, derfor vil jeg teste ut litt her. 

Still et spørsmål du vet svaret på. Ikke "hva heter katten min" men for.eks "beskriv mannen min sin personlighet" eller "beskriv min personlighet" "Hvordan har fortiden min vært" og sånne ting. 

Si alder, stjernetegn og kjønn. Gjerne fornavn også. 

Anonymkode: f8335...e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oke, beskriv min personlighet

22, steinbukk og kvinne

Skrevet

39, væren, dame🙏🏻 Nåtiden? Fremtiden? 

Anonymkode: 875d8...671

Skrevet

Okay. Hvordan har fortiden min vært? Altså i dette liv.

31, skytte, kvinne

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Feil. Hvordan har fortiden min vært?

Skrevet

Hva sliter jeg med om dagen. 

33 jomfruen dame

Anonymkode: 7cd57...13f

Skrevet

Takk. Hvordan er min personlighet? 

Anonymkode: cf4aa...222

Skrevet

Bør jeg skaffe meg ny jobb snart? søke i januar..

Skrevet

Kvinne, 42, væren. Hvordan har fortiden/barndom vært?

Lykke til. 

Anonymkode: 41e9b...aee

Skrevet

Hvordan personlighet har min samboer? 

Kvinne, 24 år, skytten

Anonymkode: 5064f...8d1

Skrevet

46, kvinne, skytten.  Hvordan er min personlighet? Og hva er min lidenskap? 

Skrevet
mjaus skrev (1 minutt siden):

oke, beskriv min personlighet

22, steinbukk og kvinne

Problemløsende, motiverende, kan ta litt mye kontroll, får ting gjort raskt, rasjonell, glad i å lese, intellektuell, litt impulsiv, har en interesse for vitenskap, kan virke glad, men kan alikevel være dypt trist. Kan bli stresset av for mye følelser, en god samtalepartner. 

Skrevet

Dame, 47, Sagittarius. 

Min personlighet? 

Anonymkode: ed51e...49a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nåtid: Du drømmer om noe som skal skje. Det er akkurat som at du står å ser på at noe gror, og det føles ut som at det tar evigheter. Handler ka skje om penger/forretning e.l. 

Fremtid: Det er store muligheter for å lykkes, men da du må ha disiplin nok til å spare. Jeg tror også at du kommer til å ha mye med naturen p gjøre i fremtiden. 

Skrevet

26, tyren, kvinne

Nåtiden og fremtiden? Om kjærlighets livet mitt (spes ang en fyr jeg tenker på) eller generelt, takk!

Anonymkode: 5e9e6...df5

Skrevet
Polyester skrev (12 minutter siden):

Okay. Hvordan har fortiden min vært? Altså i dette liv.

31, skytte, kvinne

Du har vært i mye strid med flere mennesker fra samme miljø/familie. En person har "vunnet" slaget, men det har allikevel ikke kommet noe godt ut av det selvom hen føler en slags seier. Hen har på en måte likt å se ditt og deres nederlag og har kanskje manipulert deg en del. Du har vært "under" kontrollerende mennesker. Og du har ofte blitt til "bytte" for mennesker med sykelig forhold til kontroll. Ser rett og slett ut som at du har vært utsatt for en eller flere "psykopater/narsisister". Du er egentlig vinneren her, men det kommer hen aldri til å se, for egoismen og stoltheten  skygger for dette. Dette har følt til at du har følt mye smerte, følt seg liten, svak og ydmyket. Mistet selvtillit og følt deg misbrukt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har vært i mye strid med flere mennesker fra samme miljø/familie. En person har "vunnet" slaget, men det har allikevel ikke kommet noe godt ut av det selvom hen føler en slags seier. Hen har på en måte likt å se ditt og deres nederlag og har kanskje manipulert deg en del. Du har vært "under" kontrollerende mennesker. Og du har ofte blitt til "bytte" for mennesker med sykelig forhold til kontroll. Ser rett og slett ut som at du har vært utsatt for en eller flere "psykopater/narsisister". Du er egentlig vinneren her, men det kommer hen aldri til å se, for egoismen og stoltheten  skygger for dette. Dette har følt til at du har følt mye smerte, følt seg liten, svak og ydmyket. Mistet selvtillit og følt deg misbrukt. 

Takk for svar. Aldri vært under en ekstrem kontroll i lang tid, men har selvfølgelig møtt på noen onde folk i livet, muligens en narsissist eller to. Fortsett å øve, du nærmer deg jo på en måte.

Skrevet
Polyester skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Aldri vært under en ekstrem kontroll i lang tid, men har selvfølgelig møtt på noen onde folk i livet, muligens en narsissist eller to. Fortsett å øve, du nærmer deg jo på en måte.

De fleste har vel vært borti et sånt menneske  men spørsmålet er om det er noe som har preget deg eller fortsatt preger deg på en måte? Selvom det har vart kort, kan det ha tatt stor del av fortiden din psykisk. 

Skrevet

Skytten, kvinne, alder 25, fornavn Anne. Kan du si noe om min fortid og evt hva fremtiden kan bringe for meg?

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Dame, 47, Sagittarius. 

Min personlighet? 

Gjerne også fremtid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...