AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Merker jeg misunner venninnene mine så veldig som har menn og ektefeller som er der for de sporenstreks hvis noe har skjedd, og som står ved siden av de som en klippe. De jeg har vært sammen med har vært mer sånn at de f.eks tok avstand og ble lei av gråtingen min hvis noen jeg hadde nær gikk bort. Aldri sa noen av de at de ønsket at vi en dag skulle forlove oss. Aldri noe særlig oppmerksomhet eller at jeg fikk følelsen av at jeg var spesiell for de. Sistemann jeg var sammen med, på bursdagen min kom han å slengte en bukett med roser på benken foran meg. Selvfølgelig koselig med blomster, ikke det jeg sier men.. noe med måten han hev de blomstene foran meg som om det var et ork å kjøpe de. Vil jeg aldri finne en som faktisk VIL være med meg og som ikke er redd for å vise det? 😥 Anonymkode: 36725...7cc
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Hvordan er du selv i forhold da? Man får jo som regel det man tror man fortjener eller som man selv er.. Anonymkode: 2769b...16b
Pysa Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Det tok meg 12 år med nettdating, men så bare var han der. Livet snudde så raskt, og ble vidunderlig godt! Lykke til! 2
Gjest ABM Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Merker jeg misunner venninnene mine så veldig som har menn og ektefeller som er der for de sporenstreks hvis noe har skjedd, og som står ved siden av de som en klippe. De jeg har vært sammen med har vært mer sånn at de f.eks tok avstand og ble lei av gråtingen min hvis noen jeg hadde nær gikk bort. Aldri sa noen av de at de ønsket at vi en dag skulle forlove oss. Aldri noe særlig oppmerksomhet eller at jeg fikk følelsen av at jeg var spesiell for de. Sistemann jeg var sammen med, på bursdagen min kom han å slengte en bukett med roser på benken foran meg. Selvfølgelig koselig med blomster, ikke det jeg sier men.. noe med måten han hev de blomstene foran meg som om det var et ork å kjøpe de. Vil jeg aldri finne en som faktisk VIL være med meg og som ikke er redd for å vise det? 😥 Anonymkode: 36725...7cc For å finne må du lete..hvor leter du?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Du velger feil menn. Prøv å lese boka Kjærlighetsmønster eller hør på podkasten med samme navn. Anonymkode: 4cf7c...cab 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 Jeg var som deg, var sammen med tapere som prøvde å ta OL medalje hvis det å vise at man driter i partneren er en idrettsgren. Hvorfor stod de ikke ved min side? Ga meg det jeg trengte? Stilte opp for meg når ting gikk imot? Blabla? Gjorde jeg det selv? Stilte jeg opp for meg selv så jeg visste hvordan det føltes? Ga jeg meg selv alt jeg trengte så jeg så hvordan det så ut når noen ga faen? Hvorfor slengte du ikke rosene vekk og slo opp? Hvorfor aksepterer du slik oppførsel? Hvorfor slipper du det inn i livet ditt? Slik jeg også gjorde? Jeg tok meg et par år og fokuserte på å bygge opp meg, stod stødigere, klarte meg selv, kunne gråte og le, støtte meg selv og være der for meg selv. Vipps så traff jeg menn I FLERTALL som også kunne det. Jeg måtte endre meg før de endret seg. Når jeg hadde viss standard og krav, så så jeg med en gang hvem som ikke levde opp til det. Anonymkode: d88bd...9c4 9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan er du selv i forhold da? Man får jo som regel det man tror man fortjener eller som man selv er.. Anonymkode: 2769b...16b Det der er bullshit ass. Anonymkode: ad5a7...dd4 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 Julenissen finnes ikke. Sorry to say! Anonymkode: cc06c...d7c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 Har nok litt med hvor du legger lista. Hva slags krav og egenskaper krever du, FØR du innleder er forhold? Anonymkode: c30c6...2c7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var som deg, var sammen med tapere som prøvde å ta OL medalje hvis det å vise at man driter i partneren er en idrettsgren. Hvorfor stod de ikke ved min side? Ga meg det jeg trengte? Stilte opp for meg når ting gikk imot? Blabla? Gjorde jeg det selv? Stilte jeg opp for meg selv så jeg visste hvordan det føltes? Ga jeg meg selv alt jeg trengte så jeg så hvordan det så ut når noen ga faen? Hvorfor slengte du ikke rosene vekk og slo opp? Hvorfor aksepterer du slik oppførsel? Hvorfor slipper du det inn i livet ditt? Slik jeg også gjorde? Jeg tok meg et par år og fokuserte på å bygge opp meg, stod stødigere, klarte meg selv, kunne gråte og le, støtte meg selv og være der for meg selv. Vipps så traff jeg menn I FLERTALL som også kunne det. Jeg måtte endre meg før de endret seg. Når jeg hadde viss standard og krav, så så jeg med en gang hvem som ikke levde opp til det. Anonymkode: d88bd...9c4 Dette! Det fungerer! og det er dette Kjærlighetsmønster handler om også. Man får det man ubevisst forventer å få, så her må det en omprogrammering av deg selv til. Anonymkode: dd41f...176 4
Gjest AprilRyan Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 Vet ikke det finnes. Jeg har aldri opplevd å være alt for noen, men enig i at man kanskje ubevisst får det man forventer og at man heller burde slå opp enn å finne seg i dårlig oppførsel over tid. Litt redd for at jeg hadde funnet meg enda en sånn som driter i meg og ikke respekterer meg om jeg hadde truffet noen nå.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 Sånn har jeg det. Han er helt på knærne overfor meg. Vil treffe meg hele tiden, er der for meg når jeg er syk (har kronisk migrene), hjelper meg med praktiske ting nesten uten at jeg må spørre, kjøper ting til meg; gaver, små ting han ser jeg mangler i leiligheten, lytter til det jeg sier, gir meg komplimenter osv osv. problemet er at følelsene mine ikke stemmer. Skulle så gjerne følt det på samme måten! Lykke til, det er ikke lett å finne den rette! Anonymkode: 903cf...427
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 On 12/15/2021 at 12:39 PM, AnonymBruker said: Det der er bullshit ass. Anonymkode: ad5a7...dd4 Nope. Anonymkode: 8015a...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå