AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Okei KLEIN problemstilling.. Jeg har dirtysnappet med en mann fra en anonym profil. Plutselig sendte han bilde av seg og det er en jeg ser rett som det er IRL. Kjenner ikke hverandre men omgås på samme sted og med felles bekjentskapskrets! Jeg har syntes han var litt kjekk når jeg ser han ute så snappingen ble mer spennende når jeg så det var han men han har ikke sett meg! Jeg har følt irl at han kanskje blikker meg litt men det kan være innbilning for alt jeg vet for han er blid og åpen mot alle 🙈 Nå vil han møtes for sex og jeg har jo litt lyst jeg også men døøør hvis han kjenner meg igjen fra bekjentskapskretsen eller sier det til noen! Burde jeg møte han og late som ingenting eller si fra på forhånd at jeg vet hvem han er? 😬😬😬 Hadde dere turt det eller droppet det i frykt for drama og rykter? 😬🙉🙈🙊 Jeg vil ikke bli sett på som trashy dirtysnapper og har faktisk sett han på Tinder også så burde jeg prøve å heller matche med han der for å unngå trash stamp eller bare hoppe i det og håpe på en pirrende hemmelighet mellom oss? 🙊🙊 Anonymkode: b81ae...26a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Du burde si ifra at du vet hvem han er om du har tenkt til å møte han. Du kan ikke matche med han på Tinder og ta det derifra uten å si ifra at det er deg som er "dirtysnapper'n". Enten må du bare fortsette å snappe eller så må du si hvem du er og så møte han. Kan ikke tenke meg at du klarer å holde maska om dere møtes uten at han vet at du vet. Og hva hvis det blir noe greier mellom dere, skal forholdet deres da starte med en løgn? Anonymkode: e2c0f...06e 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du kan ikke matche med han på Tinder og ta det derifra uten å si ifra at det er deg som er "dirtysnapper'n". Enten må du bare fortsette å snappe eller så må du si hvem du er og så møte han. Kan ikke tenke meg at du klarer å holde maska om dere møtes uten at han vet at du vet. Og hva hvis det blir noe greier mellom dere, skal forholdet deres da starte med en løgn? Anonymkode: e2c0f...06e Hvorfor kan jeg ikke matche med han på Tinder og late som ingenting ang dirtysnappingen? Jeg tviler på at vi noen gang kunne blitt noe mere enn bare flørt eller sex.. Det jeg er bekymret for er om han blir redd for å møtes hvis jeg sier at jeg vet hvem han er, eller at han kjenner meg igjen hvis vi møtes og det blir så kleint at jeg ikke lenger kan være på de stedene jeg pleier (som han også er i blandt). Det gøyeste hadde vært om vi begge holdt det som en spennende hemmelighet mellom oss men jeg vet ikke om det er sannsynlig i virkeligheten eller om dette bare burde ligge i fantasien... Jeg har aldri møtt noen for sex treff heller så vet ikke om jeg skal åpne døren og gå rett på soverommet med han eller om vi skulle satt oss ned å pratet kleint først 😬 Anonymkode: b81ae...26a
Ost Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Okei KLEIN problemstilling.. Jeg har dirtysnappet med en mann fra en anonym profil. Plutselig sendte han bilde av seg og det er en jeg ser rett som det er IRL. Kjenner ikke hverandre men omgås på samme sted og med felles bekjentskapskrets! Jeg har syntes han var litt kjekk når jeg ser han ute så snappingen ble mer spennende når jeg så det var han men han har ikke sett meg! Jeg har følt irl at han kanskje blikker meg litt men det kan være innbilning for alt jeg vet for han er blid og åpen mot alle 🙈 Nå vil han møtes for sex og jeg har jo litt lyst jeg også men døøør hvis han kjenner meg igjen fra bekjentskapskretsen eller sier det til noen! Burde jeg møte han og late som ingenting eller si fra på forhånd at jeg vet hvem han er? 😬😬😬 Hadde dere turt det eller droppet det i frykt for drama og rykter? 😬🙉🙈🙊 Jeg vil ikke bli sett på som trashy dirtysnapper og har faktisk sett han på Tinder også så burde jeg prøve å heller matche med han der for å unngå trash stamp eller bare hoppe i det og håpe på en pirrende hemmelighet mellom oss? 🙊🙊 Anonymkode: b81ae...26a Men.. Du er jo det? Hvis du skammer deg sånn over denne dirtysnappingen, hvorfor holder du på med det da, egentlig? Det er jo åpenbart at han også er ganske harry siden han snapper dirty tilbake, så da er det jo ingen sak. 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor kan jeg ikke matche med han på Tinder og late som ingenting ang dirtysnappingen? Jeg tviler på at vi noen gang kunne blitt noe mere enn bare flørt eller sex.. Det jeg er bekymret for er om han blir redd for å møtes hvis jeg sier at jeg vet hvem han er, eller at han kjenner meg igjen hvis vi møtes og det blir så kleint at jeg ikke lenger kan være på de stedene jeg pleier (som han også er i blandt). Det gøyeste hadde vært om vi begge holdt det som en spennende hemmelighet mellom oss men jeg vet ikke om det er sannsynlig i virkeligheten eller om dette bare burde ligge i fantasien... Jeg har aldri møtt noen for sex treff heller så vet ikke om jeg skal åpne døren og gå rett på soverommet med han eller om vi skulle satt oss ned å pratet kleint først 😬 Anonymkode: b81ae...26a Fordi da starter dere på noe - uansett om det blir bare FF eller om det blir forhold ut av det - på uærlig vis. Klart dere kan, så det var vel klønete av meg å si at dere ikke kan. For å si det på en annen måte: Jeg ville ikke hatt noe med deg å gjøre dersom du hadde vært dirtysnapper'n min og ikke sagt noe før vi møtes. Jeg syns det hadde blitt skikkelig kleint å møte noen som visste hvem jeg var, uten at vedkommende sa det til meg. Kan hende jeg bare er i overkant opptatt av ærlighet. Bare min mening. Anonymkode: e2c0f...06e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor kan jeg ikke matche med han på Tinder og late som ingenting ang dirtysnappingen? Jeg tviler på at vi noen gang kunne blitt noe mere enn bare flørt eller sex.. Det jeg er bekymret for er om han blir redd for å møtes hvis jeg sier at jeg vet hvem han er, eller at han kjenner meg igjen hvis vi møtes og det blir så kleint at jeg ikke lenger kan være på de stedene jeg pleier (som han også er i blandt). Det gøyeste hadde vært om vi begge holdt det som en spennende hemmelighet mellom oss men jeg vet ikke om det er sannsynlig i virkeligheten eller om dette bare burde ligge i fantasien... Jeg har aldri møtt noen for sex treff heller så vet ikke om jeg skal åpne døren og gå rett på soverommet med han eller om vi skulle satt oss ned å pratet kleint først 😬 Anonymkode: b81ae...26a Jeg tror du overtenker mye. Det går an å ha et sextreff, uten at det skal bli kleint av det. Jeg har bare hatt ett treff, og det ble veldig bra. Hun hadde kjørt et par timer, så jeg bød henne mat, mens vi snakket nervene under kontroll. Så dusjet vi sammen, før vi fant senga. Nyt spenningen. Anonymkode: 08e5c...82c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 Du kommer til å møte han igjen mange ganger. Jeg hadde ikke villet hatt sextreff med en di nærområdet. Anonymkode: e1005...2a0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 Du må si at du vet hvem han er, og at dere har felles bekjentskapskrets FØR dere møtes. Og hvem du er selvsagt. Om han sier det til noen er det vel bare å si at du visste det var han? 🤷♀️ En liten hvit løgn? 🤷♀️ For å la ham eventuelt komme høflig ut av det kan du jo dra en «all forståelse om du ikke ønsker å treffe bekjente», så slipper han eventuelt å si neitakk fordi det var deg. Anonymkode: 24cfe...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 Vi er ikke bekjente, vi har aldri hilst og kommer aldri til å hilse på vanlig måte men vi omgås samme sted i blandt så jeg ser han av og til. La oss si det er på en cafe elker bussholdeplass . Han er veldig kjekk så han legges merke til Anonymkode: b81ae...26a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vi er ikke bekjente, vi har aldri hilst og kommer aldri til å hilse på vanlig måte men vi omgås samme sted i blandt så jeg ser han av og til. La oss si det er på en cafe elker bussholdeplass . Han er veldig kjekk så han legges merke til Anonymkode: b81ae...26a Hvor gamle er dere? Anonymkode: e1005...2a0 1
ryzorwarlock Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 Og sende bilde av seg selv er ganske normalt i disse dager, så trur ingen hadde reagert uansett..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 44 minutter siden, AnonymBruker said: Vi er ikke bekjente, vi har aldri hilst og kommer aldri til å hilse på vanlig måte men vi omgås samme sted i blandt så jeg ser han av og til. La oss si det er på en cafe elker bussholdeplass . Han er veldig kjekk så han legges merke til Anonymkode: b81ae...26a For min del ville jeg da vært mer bekymret over å møte han for sex og så ende med å bli skikkelig betatt av han hvis sexen er helt magisk... Superkjekk+god sex=betatt 😅😂 Jeg skal ærlig innrømme at det funker sånn for meg hahah. Og da hadde det vært så kjipt å se han hele tiden og føle på avvisningen hvis han bare ville ha sex en kort periode og så ingenting mer. Anonymkode: 7c74a...a15 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: e1005...2a0 25-30 Anonymkode: b81ae...26a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 ryzorwarlock skrev (8 timer siden): Og sende bilde av seg selv er ganske normalt i disse dager, så trur ingen hadde reagert uansett.. Hehe er ikke vanlige bilder vi har sendt men sexsnappet sammen 🙈🙊 Anonymkode: b81ae...26a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): For min del ville jeg da vært mer bekymret over å møte han for sex og så ende med å bli skikkelig betatt av han hvis sexen er helt magisk... Superkjekk+god sex=betatt 😅😂 Jeg skal ærlig innrømme at det funker sånn for meg hahah. Og da hadde det vært så kjipt å se han hele tiden og føle på avvisningen hvis han bare ville ha sex en kort periode og så ingenting mer. Anonymkode: 7c74a...a15 Ja er sånt som typisk skjer men jeg er ganske trygg og sikker på at jeg ikke hadde blitt betatt av han på noe mer enn seksuell måte. Jeg er ikke klar for noe forhold og vi er altfor forskjellige til at det hadde funket men sex hadde funket hehe Anonymkode: b81ae...26a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 På hvilken måte såg du at det var han? Er det mulig å prøve å få det til enda en gang så du kan si at "forresten, jeg føler jeg har sett deg før en plass?" og så ta det derfra 🤷♀️ Anonymkode: c2c66...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 Ærlighet varer lengst. Men hvordan i alle dager tør du å gjøre sånn med folk du ikke kjenner? Anonymkode: d4bb0...b58
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På hvilken måte såg du at det var han? Er det mulig å prøve å få det til enda en gang så du kan si at "forresten, jeg føler jeg har sett deg før en plass?" og så ta det derfra 🤷♀️ Anonymkode: c2c66...9e3 Etter han spurte om vi skulle møtes irl så sendte han meg bilde av hele seg med ansikt så da så jeg det var han og jeg mistet pusten og bare omg omg omg 😂🙉 Jeg er redd for at han ikke tør å møtes og jeg mister sjansen hvis jeg sier at jeg vet hvem han er fordi han blir flau over alt dirty han har skrevet og kanskje bare sletter meg , men på den andre siden så er det skikkelig flaut å liksom komme til han eller han til meg og jeg ikke vet om han kjenner igjen meg eller om jeg skal holde masken eller behandle han som en fremmed 🙉 veldig dilemma! Og hvis vi setter oss ned å prater først om vi møtes så kommer vi ikke unna spørsmål som vil avsløre at vi henger på samme sted, men siden jeg aldri har hatt sextreff før vet jeg ikke om det er vanlig å prate og ta en drink først i sofaen eller om man bare går rett inn på soverommet og forfører og har mystisk sex og går igjen 😬😅🙊 Anonymkode: b81ae...26a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ærlighet varer lengst. Men hvordan i alle dager tør du å gjøre sånn med folk du ikke kjenner? Anonymkode: d4bb0...b58 Jeg har ikke gjort det før. Det er første gang jeg har dirtysnappet med noen og det er også en del av det som gjør det flaut for hvis han kjenner meg igjen så vil jeg ikke at han skal tro jeg gjør sånn med alle men jeg skjønner at man lurer og tenker det! Anonymkode: b81ae...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå