Gå til innhold

Hun blir ikke slank etter fødselen

Anbefalte innlegg

Gjest Venninnen
Skrevet

Paret har vært samboere, og har en gutt på 8 måneder. Nå har han bestemt seg for at forholdet er over, og at de skal flytte fra hverandre.

Hun var ei alminnelig slank og flott jente da de ble sammen, men pådro seg 8-10 kg under fødselen, som hun sliter med å bli kvitt. Han angir det som hovedgrunnen til bruddet.

Hva gir dere meg for en sånn mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Under graviditeten" skal det selvfølgelig være, ikke under fødselen. :ler:

Skrevet

Usannsynlig at økt vekt er hoved-grunnen til at han går fra henne (hvis han er en normalt oppegående fyr)- ligger nok mer til grunn enn dette.

HVIS det mor formodning skulle være de kiloene som gjør at han går, ja da har både mor og barn det bedre uten et sånt vedheng. Fysj-for en motbydelig type.

Skrevet
Usannsynlig at økt vekt er hoved-grunnen til at han går fra henne (hvis han er en normalt oppegående fyr)- ligger nok mer til grunn enn dette.

HVIS det mor formodning skulle være de kiloene som gjør at han går, ja da har både mor og barn det bedre uten et sånt vedheng. Fysj-for en motbydelig type.

Tenker det samme!

Skrevet

Jeg var faktisk sammen med en fyr en gang som sa noe sånt til meg også.

At dersom du legger på deg mye under graviditet og ikke klarer å gå ned så spørs det om vi er sammen... :sinna:

La meg si det sånn, vi er ikke sammen i dag, og jeg fikk aldri barn med han. ;)

Skrevet

Håper virkelig dette bare er en "unnskyldning", og at det ligger noe dypere bak det.

Hvis ikke burde han sett ut som dette :blaaveis:

Gjest hyklere!
Skrevet

Så er hylekoret i gang :overrasket: !

Men dere dumper gjerne en fyr dersom han ikke har stor nok penis fordi "sex'en er viktig i et forhold"! :roll: Menn som er lavere enn dere blir avvist.

Det finnes folk som ikke tenner på fett, nemlig! ;)

Selv om jeg neppe ville ha reagert som mannen over, så lukter det litt vel mye dobbelmoral her i KG.

Skrevet (endret)

det er litt forskjell å gå fra mann pga liten penis og å gå fra mor OG BARN fordi det tar lengre tid enn 8 mnd å miste ekstravekten etter graviditeten. :roll:

dersom det ikke var barn inne i bildet, og hun gikk opp mye på kort tid pga latskap f.eks og ikke gjorde noe for å bli kvitt kiloene så hadde jeg forstått det.. faktisk..

Men 10 kg ekstra etter graviditeten? han må da ha vært inneforstått med at kvinnekroppen forandrer seg under en graviditet? hvis ikke må han være stokk dum!

Vedder nesten på at han ikke har vært med å legge til rette for at hun kan trene for å bli kvitt kiloene heller....

Noen mennesker altså... :sur:

Endret av lumina
Skrevet
det er litt forskjell å gå fra mann pga liten penis og å gå fra mor OG BARN fordi det tar lengre tid enn 8 mnd å miste ekstravekten etter graviditeten. :roll:

:enig_anim:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Så er hylekoret i gang :overrasket: !

Men dere dumper gjerne en fyr dersom han ikke har stor nok penis fordi "sex'en er viktig i et forhold"! :roll: Menn som er lavere enn dere blir avvist.

Det finnes folk som ikke tenner på fett, nemlig! ;)

Selv om jeg neppe ville ha reagert som mannen over, så lukter det litt vel mye dobbelmoral her i KG.

Nå må du gi deg med den generaliseringa di, det er faktisk ikke alle jenter som ville dumpa typen bare fordi han ikke hadde den perfekte penisen, og det har også kommet fram i debattene her angående det! :roll:

Skrevet

Åtte mnd etter fødselen? Himmel og hav, hadde blitt dumpet grundig jeg da... Jeg brukte nesten to år på å få vekk svangerskap-kiloene jeg......

Om fyren er så dum at han tror det er bare å knipse med fingrene så er kroppen tilbake til "før" så er han ikke noe å samle på!

Gjest Embla s
Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil, var det en tråd med motsatt fortegn for en stund siden - en jente som ikke hadde lyst på kjæresten sin mer fordi han hadde lagt på seg. Han hadde riktignok ikke vært gravid, så kanskje det er slik at det er skammelig hvis man ikke tenner på at man har lagt på seg hvis det er en "fin" grunn, som sykdom eller graviditet, mens det er rett og rimelig at man ikke tenner på at man har lagt på seg hvis det skyldes for stort inntak av potetgull og for lite trening? :klø:

Jeg tror uansett at en person som ikke lenger vil være noens kjæreste pga at h*n har lagt på seg 10 kg, ikke har de rette følelsene i utgangspunktet, og da kan det kanskje være det samme?

Gjest Gamle gode 10na
Skrevet

Ja ettersom det er relativt enkelt å gå ned 8-10kg i vekt og nærmest umulig å få større penis, så er det en vesentlig forskjell.

Idiotisk sammenligning spør du meg. Å gå fra noen fordi de har for liten penis eller veier for mye er uansett opp til hver enkelt.

:blaaveis:

Skrevet

Ingen sammenligning, bare et tankekors ;) Men det ser dere vel ikke der dere stirrer på egne navler :ler:

Skrevet

*sukk*

Du må da skjønne at KG ikke er en person? Men at det er sammensatt av mange tusen enkeltmennesker?

Fordi noen skriver at det er OK å dumpe menn pga liten penis, så er det ikke nødvendigvis de samme menneskene som mener at det er feil av menn å dumpe kvinner pga vekt. Det er ikke dobbeltmoral. Det er to meninger fra ulike mennesker.

Skrevet
Ja ettersom det er relativt enkelt å gå ned 8-10kg i vekt og nærmest umulig å få større penis, så er det en vesentlig forskjell.

Idiotisk sammenligning spør du meg. Å gå fra noen fordi de har for liten penis eller veier for mye er uansett opp til hver enkelt.

:blaaveis:

Nettopp! DERFOR burde større empati og sympati gå til de som IKKE har mulighet til å gjøre noe med det!!!

Men slik tenkebane er kanskje litt for avansert for hylekoret her? :forvirret:

Skrevet
Nettopp! DERFOR burde større empati og sympati gå til de som IKKE har mulighet til å gjøre noe med det!!!

Selvsagt synes alle synd på menn med små peniser og jeg personlig er full av empati og sympati ovenfor disse. Og at alle tenner på forskjellige ting noe som er greit nok, men det er jo overmåte idiotisk å få barn med en dame hvis man kun tenner på slankhet, hvis man da ikke er komplett idiot og tror at graviditet er en ny slankekur. Jeg tror dama kommer til å prise høyere makter for at hun ble kvitt en så korttenkt person, og figuren kommer også tilbake etterhvert...

Skrevet

Når du som mann og far velger bort ditt barn FORDI fruen ikke har den vekten du ønsker, da er ikke kjærligheten der i utgangsounktet.

De fleste fedre vil vel prøve det meste før barnet deres skal lide under et samlivsbrudd. Han her virker ikke moden. Like greit å la han gå. Kvinnekroppen forandrer seg med årene. Han hadde sikkert funnet noe yngre, strammere og bedre etterhvert anyway.

Håper hun finner seg en voksen mann etterhvert :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Du har lagt opp en mening, som er uriktig, men du har bestemt deg for at du vet hva som er riktig, så jeg gidder ikke diskutere noe med deg ang det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...