AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Har en 5-åring som ønsker seg ski og har sett på disse: Kjøp Barneski Minni Mus Rosa | Jollyroom Vi har bare snø en sjelden gang her vi bor, derfor lurer jeg på om dette er noe å ha som nybegynnerski og til kortere turer/lek ? Anonymkode: 5939d...ce1
Ulven Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har en 5-åring som ønsker seg ski og har sett på disse: Kjøp Barneski Minni Mus Rosa | Jollyroom Vi har bare snø en sjelden gang her vi bor, derfor lurer jeg på om dette er noe å ha som nybegynnerski og til kortere turer/lek ? Anonymkode: 5939d...ce1 Nei slike ski er ubrukelige etter min mening. Ta heller pengene og kjøp et sett brukte ski og støvler. 2
Viking85 Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Ikke til en 5 åring. Finn heller noe billig ordentlig ski, i rett lengde, smørefrie og skikkelige staver. Finner sikkert noe på Finn.no
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Nei, overhode ikke! Da kan dere heller la være å kjøpe ski til henne. Anonymkode: a18b8...038
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Ok, det blir ikke disse 😄 Noen som har tips til barneskipakker til en som ikke har peiling? Vet ikke hvor høye stavene skal være for eksempel. Har bare arva min mors gamle selv og aldri kjøpt ski. Barnet er 120 cm høyt og har 28 i sko. Anonymkode: 5939d...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå