Gå til innhold

Menn som danser ballett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere enn meg som synes dette er veldig sexy? 

De ser så sensuelle og sterke ut. 

Er kvinne. 

Anonymkode: 6e6cc...d5a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 🤩

Anonymkode: 137b5...693

• Liker 3
Skrevet

😂

Anonymkode: 3f3a6...91b

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke at det er sexy, men jeg syns ballett er veldig vakkert. Jeg blir også ekstremt imponert over prestasjonene. 

Skrevet

Ballett kan være stor kunst, og nettopp derfor er det på en måte hevet over «sexy».

Anonymkode: 2de36...d1b

• Liker 1
Skrevet

Menn som danser er kjempesexy. Profesjonelle dansere har ufattelig flotte kropper. Kroppskontroll og funksjon og mye mye stiligere enn de som står på treningssenteret og løfter.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er heterofil mann og ser derfor ikke på mannlige balettdansere som sexy.

Men jeg begynte å danse swing for noen år siden og synes selv jeg har blitt sånn ganske flink. Den innsikten jeg har fått i dans og hvilken kroppsbeherskelse det krever har gitt meg enorm respekt for hva mannlige balettdansere gjør. 

Anonymkode: 74b19...d8c

• Liker 2
Skrevet

Det er helt rått! Generelt er det jo noe sexy med dansere, men har ikke tenkt spesielt over ballettdansere.

Anonymkode: c4e26...386

• Liker 1
Skrevet

Synes mannlige dansere er sexy, alt fra hip hop i hettegenser og baggy joggebukser til ballettdansere i tights, ja, de er sexy selv med leggvarmere. 

Anonymkode: 35328...403

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også det er så utrolig attraktivt og sexy med menn som ikke er redd for å være feminine. Det er en så stor styrke i det! 

Anonymkode: 6e6cc...d5a

• Liker 1
Skrevet

Jeg følger et par mannlige ballettdanser på insta. Det er liksom mine instababes. DE kroppene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...