AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Jeg har datet en mann. Han har drevet å parallell-date, mens han sa han var eksklusiv. Nå har det ordnet seg for 4 måneder siden. Men han vil ikke være venner med meg på facebook, mens han samtidig har damene han har ligget med av og på over flere år og ekskjæreste som venner. Begrunner det med at jeg snoker når jeg spør hvorfor. Jeg sjekket hvem eksen han var utro med var, ellers er sidene hans preget av kjedelig hobby. Så det stemmer ikke helt. Han har vennskap med alle han har ligget med IRL. Han sier han hater å snakke i telefonen, i neste øyeblikk at han har damer han kunne ringt om han ble ensom en kveld (så de kan altså ringes). Jeg begynner å tenke at han ikke er så interessert, og hele greia gjør vondt. Anonymkode: 0e8ab...a45
McMary Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Du er ikke overfølsom. Denne mannen er ikke verdt din tid. 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Moooove on. Anonymkode: 9fc91...752 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Den mannen lyver til deg så det renner og du kan banne på at han fortsatt dater andre og ikke vil ha deg på Facebook fordi han ikke vil at noen skal vite han har kjæreste! Anonymkode: d3c0c...6e9 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Selvfølgelig har han noe å skjule Anonymkode: 9fc91...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå