AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 ?? Jeg har en siv-ing grad, men jobber i pt mi en bedrift der remote office ikke tillates. jeg vil gjerne dette, slik at jeg kan kombinere utenlandsreiser og jobb, finnes det bedrifter som tillater sånt. Anonymkode: a2df3...052
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Det finnes, men det aller enkleste kan fort være å jobbe som freelance konsulent etter et par år i en bra (les: kjent) bedrift. Da får du full frihet, så kan du leie deg ut på ganske lange oppdrag og tjene bra fra hvor som helst. Anonymkode: 2131e...aa7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det finnes, men det aller enkleste kan fort være å jobbe som freelance konsulent etter et par år i en bra (les: kjent) bedrift. Da får du full frihet, så kan du leie deg ut på ganske lange oppdrag og tjene bra fra hvor som helst. Anonymkode: 2131e...aa7 vet du hvilke bedrifter som har det? Anonymkode: a2df3...052
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): vet du hvilke bedrifter som har det? Anonymkode: a2df3...052 Ikke meg du siterer. Men har sett at NAV har ansatt utviklere som kan ha hjemmekontor. Men det er krav om at man kan komme på møter på kontoret i Oslo. Så er spørsmålet hvor ofte de møtene er. Om de er sjeldne nok til at du kan reise utenlands og jobbe hjemme. Sjekket nå og ser ingen slike stillinger utlyst hos NAV nå. Men send dem en melding og sjekk om det kommer noen slike stillinger i nær fremtid. Selv har jeg jobbet i et firma som lot meg ha hjemmekontor, men de aller aller fleste arbeidsgivere krever at man møter opp på jobb. Handler nok blant annet om at man ofte samarbeider bedre om man er fysisk sammen og at man blir mer lojal mot arbeidsplassen om man får sitt sosiale nettverk der. Anonymkode: 230ad...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå