Gå til innhold

Nettbutikker med garantert levering før jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vet dere om noen nettbutikker med garantert levering før jul? :-)

Har noen gaver igjen, men nå er jo jula like rundt hjørnet. Blir å handle på senteret her hvis ikke, men er myyyye smitte her jeg bor, og dårlig utvalg i form av butikker oooog de er dyre.

Anonymkode: 48bbe...664

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Vet dere om noen nettbutikker med garantert levering før jul? 🙂

Har noen gaver igjen, men nå er jo jula like rundt hjørnet. Blir å handle på senteret her hvis ikke, men er myyyye smitte her jeg bor, og dårlig utvalg i form av butikker oooog de er dyre.

Anonymkode: 48bbe...664

Jeg handlet på 3 ulike nettsteder i dag. Og de har 1-5 dagers levering tid :) 

boozt, miinto og Kitch´n  

Anonymkode: 5a1c0...724

Skrevet

Sjekk steder som du kan velge "porterbuddy" som fraktmåte, da kan du få det samme dag hvis du bestiller tidlig. Fjellsport.no har iallefall den muligheten, og helt sikkert mange andre hvis du søker litt.

Anonymkode: ab350...a4c

• Liker 1
Skrevet

De fleste nettbutikker har jo en dato der de sier "bestill innen denne datoen så har du varen før jull" opplegg. 

Skrevet

Tilbords. Sist frist er torsdag mener jeg☺️

Anonymkode: e637d...d50

Skrevet

Bestilte fra Zalando mandag kveld, og fikk hentemelding nå 🙌🏻

Anonymkode: f7d2c...95a

Gjest AprilRyan
Skrevet

Bestilte fra Kicks i går kveld og de hadde ekspresslevering. Ble sendt tidligere i dag.

Hvis man er ute etter litt alternativ mote og alt mulig merch så ser jeg at man fortsatt kan bestille fra EMP shop og få det til jul.

Synes de fleste nettbutikker jeg har bestilt fra har vært ekstremt kjappe. Bestilte noe på torsdag forrige uke og da var det allerede kommet frem på mandag. Jeg bor også langt unna sendingssted og må vanligvis vente i opp til en uke eller mer så veldig fornøyd med det.

Mener at de fleste nettbutikker har dato som er siste dato du må bestille på for at det skal komme frem til jul, men sikkert greit å huske på om du et stykke unna sendingssted så må du være tidligere ute enn de som for eksempel bor på Østlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...