Gå til innhold

Jeg skjønner ingenting av HBO Max vs. Nordic!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har HBO Nordic på min TV, men nå ønsker jeg Max. I følge min leverandør som er Altibox så vil det ikke bli app-tilgang på TV'n min for Max før etter jul (info). Så langt henger jeg med.

Men jeg vil fortsatt se innhold på Max ! Tenkte jeg kunne bruke pc'n min frem til det blir mulig å trykke direkte på tv'n. Men hvordan i all verden gjør jeg det?? Blir gaal av at dette skal være så vanskelig. Er eneste løsning å opprette et helt nytt HBO-max abonnement? Slik at jeg må betale for både Nordic og Max samtidig en stund??

Anonymkode: 3a12a...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare laste ned appen til mobilen eller nettbrett, og caste til TVen?

Anonymkode: e904c...ea0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så merkelig. Mitt HBO Nordic-abonnement gikk over til å være HBO Max, så jeg trodde ikke HBO Nordic eksisterte lengre. Men jeg bruker kun på mac/projektor, så det er sikker pga Altibox?

Kjenner du ikke noen som har HBO Max som kunne laget en bruker til deg? 

Endret av Zooey
  • Liker 2
Skrevet (endret)

-

Endret av Zooey
Dobbelt innlegg
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo bare laste ned appen til mobilen eller nettbrett, og caste til TVen?

Ja jeg har tenkt å caste hvis jeg bare får til å se Max på pc'n. Men det er jo dette jeg ikke får til. Altså innlogging på en brukerkonto.

Zooey skrev (Akkurat nå):

Så merkelig. Mitt HBO Nordic-abonnement gikk over til å være HBO Max, så jeg trodde ikke HBO Nordic eksisterte lengre. Men jeg bruker kun på mac/prosjektor, så det er sikker pga Altibox?

Kjenner du ikke noen som har HBO Max som kunne laget en bruker til deg? 

Ja det har ikke gått automatisk hos Altibox enda. Vil ikke skje før neste år. Sykt irriterende. Derfor jeg vil ha Max utenom dem på min pc nå. Men tenker du at jeg må lage en helt ny bruker og betale på nytt for Max, selv om jeg har konto og betaler for Nordic nå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg har tenkt å caste hvis jeg bare får til å se Max på pc'n. Men det er jo dette jeg ikke får til. Altså innlogging på en brukerkonto.

Ja det har ikke gått automatisk hos Altibox enda. Vil ikke skje før neste år. Sykt irriterende. Derfor jeg vil ha Max utenom dem på min pc nå. Men tenker du at jeg må lage en helt ny bruker og betale på nytt for Max, selv om jeg har konto og betaler for Nordic nå?

Du må jo laste ned den nye appen fra appstore...

Da logger du inn på med den gamle infoen

• Liker 1
Skrevet

Samme med tewe, ser Max på Apple-tv så lenge. 

Skrevet

Det er jo mye mer å se på. 

Anonymkode: 4c099...d9b

Skrevet

Er det ikke nytt innhold på twe hbo enda? 

Anonymkode: 5ac57...42f

Skrevet

Men har du ditt eget HBO Nordic abonnement, eller har du tilgang til HBO gjennom Altiboks-abonnementet ditt?

Jeg bruker HBO Max-appen selv om jeg har Telenor/T-We, jeg logget bare inn i appen med T-We-kontoen (var eget valg der man logger inn om man har annen "leverandør" enn vanlig abonnement)

Anonymkode: a58cf...3ff

Skrevet

Kjøp deg chromecast. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjøp deg chromecast. 

Det sier jo ts at hun har.

Anonymkode: bb7a6...c6f

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke ut som man får logget på med Altiboks-konto på hbo max sine nettsider. Da er vel ikke ordningen på plass som du sier, da må du bare vente...

image.thumb.png.0d78848e3169ec83c3e162fddbccc23c.png

Skrevet
4 minutter siden, miss summers said:

Samme med tewe, ser Max på Apple-tv så lenge. 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke nytt innhold på twe hbo enda? 

Anonymkode: 5ac57...42f

Dere kan laste ned HBO Max-appen og logge på der med T-we-kontoen, da får man tilgang til alt. 

Skrevet

Det sier jo ts at hun har.

Anonymkode: bb7a6...c6f

Leste ikke alle kommentarene. 

Skrevet

Dere kan laste ned HBO Max-appen og logge på der med T-we-kontoen, da får man tilgang til alt. 

Eh, ja. Det er jo det jeg gjør. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet rett og slett ikke. Du kan jo prøve å se om du kan logge inn på HBO Max med de samme detaljene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du må jo laste ned den nye appen fra appstore...

Da logger du inn på med den gamle infoen

Har ikke Apple, men jeg regner med du mener Google Play for min del da. Uansett så vil ikke det fungere for da er eneste løsning å kjøpe nytt abonnement om jeg forstår det riktig? Den finner ikke noe innlogging på gamle Nordic.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men har du ditt eget HBO Nordic abonnement, eller har du tilgang til HBO gjennom Altiboks-abonnementet ditt?

Jeg bruker HBO Max-appen selv om jeg har Telenor/T-We, jeg logget bare inn i appen med T-We-kontoen (var eget valg der man logger inn om man har annen "leverandør" enn vanlig abonnement)

Nei si det. Begynner å lure. Kan man ha et abonnement kun via Altibox? Trodde at hvis jeg har HBO Nordic så kunne jeg se dette på flere enheter, slik som pc, mobil osv. Men nå finnes jo ikke Nordic på PC'n o.l lenger.

Har ikke T-we-konto.

Zooey skrev (3 minutter siden):

Jeg vet rett og slett ikke. Du kan jo prøve å se om du kan logge inn på HBO Max med de samme detaljene? 

Nei den finner meg ikke da. Sier jeg ikke har HBO Max-konto.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her finner du masse info om det du lurer på hvis du har HBO gjennom Altiboks:

https://www.altibox.no/privat/kundeservice/tv/tv-portal/innhold/hbo-max/

Det står at det kommer snart og at i mellomtiden har HBO Nordic fått ekstra innhold.

Om du ikke klarer å vente på dette må du tegne et eget abonnement ja... 

Den linken der er vel akkurat samme link som jeg selv la i hovedinnlegget :roll: Så jeg vet godt at jeg ikke får sett Max via Altibox-knappen og TV'n min. Er via PC jeg forsøker å gjøre nå, mens jeg venter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om du ikke klarer å vente på dette må du tegne et eget abonnement ja...

Og hvis det faktisk er slik at jeg MÅ tegne et nytt abonnement på Max selv om jeg har Nordic... så er det i alle fall irriterende å betale to steder. Så er det noen som vet om innholdet på Max er så forskjellig fra Nordic at man mister programmer? Jeg vet det er serier på Max som ikke vises på Nordic, men er det noe av det motsatte? Om jeg sier opp Nordic og skaffer meg Max, vil visse serier jeg ser på Nordic ikke bli tilgjengelig da? -hm-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...