Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg lurer på, plasserer dere par ved siden av hverandre, eller ovenfor hverandre?
Kristin S Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Vi hadde de fleste ved siden av hverandre, men det ble også noen ovenfor hverandre så bordplasseringen skulle "gå opp". Så det satt like mange på hver side av bordene. Hadde en E.
Gjest Gjest_dyveke_* Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 Vi plasserte noen ved siden av hverandre, noen overfor hverandre, og noen på skrå i forhold til hverandre. Noen ble plassert et stykke fra hverandre for å få hele kabalen til å gå opp, men da var det avklart med dem på fohånd - og de hadde andre kjente like i nærheten. Bordplasseringa fungerte glimrende
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 vi har tenkt å sitte de overfor hverandre,men får se hva det blir til skal prøve begge deler..og se hva som ser best ut
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 Vi hadde plasserte parene ovenfor hverandre.
Blueberry Skrevet 13. oktober 2005 #7 Skrevet 13. oktober 2005 Se her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=141924 Vi hadde en heftig diskusjon med poll på dette i sommer...
Boogie Skrevet 13. oktober 2005 #8 Skrevet 13. oktober 2005 Blir nok til at vi setter de fleste parene ved siden av hverandre. Noen som kjenner mange andre, kan det være vi splitter. Får se hvordan det best kan løses
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #9 Skrevet 13. oktober 2005 Å SPLITTE PAR TENKER JEG når de sitter spredt langt fra hverandre,ikke når de sitter rett overfor hverandre...eller
Lassie Skrevet 13. oktober 2005 #10 Skrevet 13. oktober 2005 Vi kommer til å sette par ved siden av hverandre.
Søta Skrevet 14. oktober 2005 #11 Skrevet 14. oktober 2005 Vil gjerne si min mening her... Vi hadde par ved siden av hverandre. Har vært i 2 bryllup i sommer. I det ene satt jeg ved siden av den nåværende mannen min og i det andre rett over. Når jeg er i bryllup, som bærer preg av kjærlighet, liker jeg å sitte og kose med mannen min.. gjerne gi han et kyss, holde han i hånda o.l. Det var ikke mulig når jeg satt rett over han!!!!! Jeg ble helt gal av det jeg... Synes også det var vanskelig å prate med han når han satt rett over meg.. Nå skal det sies at jeg ikke hadde noen kjente, med unntaj av brudeparet (satt øverst på innsiden av hesteskoen) i nærheten - så middagen ble lang og kjedelig for min del... Plassering av folk er viktig - for hvordan stemningen ved bordet blir og for hvordan folk oppfatter bryllupesfesten din.... Mitt tips er å bruke god tid på dette! Sett gjerne opp bordkortene - vi forandret masse når vi gjorde det framfor å ha det på papiret...
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #12 Skrevet 14. oktober 2005 Når jeg er i bryllup, som bærer preg av kjærlighet, liker jeg å sitte og kose med mannen min.. gjerne gi han et kyss, holde han i hånda o.l. Det var ikke mulig når jeg satt rett over han!!!!! ← Nå skal jeg ikke dra igang en slik diskusjon som den det linkes til her, men jeg må innrømme at jeg synes "mulighet for tafsing" er et dårlig argument for å sitte ved siden av hverandre. Dessuten synes jeg det høes noe kjipt ut for gjestene ved siden av... Det er jo liksom meningen man skal konversere litt med de andre rundt en også. Utover det er jeg enig i at det ikke er den beste løsningen å plassere par ovenfor hverandre - for det første er det slik at man sitter ved siden av den man har til bords; så da må man finne en annen bordkavaler, helst av motsatt kjønn osv, samtidig som man blir litt "låst" av at parene altså er passert ovenfor hverandre. Greit nok om det må gjøres med noen for å få kabalen til å gå opp, men alle...?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #14 Skrevet 15. oktober 2005 det å sitte å kysse og styre på med mannen sin under bryllup kan gjøres hjemme.det er meningen at follk skal bli kjent med hverandre og være sosial. jeg syntes det var uvant å sitte overfor hverandre,men samtidig gøyt for da ble jeg bedre kjent med de andre rundt meg for meg og samboer hadde ellers hele kvelden og snakke sammen på hvis vi skulle det..... mangen er litt "Redd" for å plassert aleine og mannen overfor,men som regel så kjenner jo brudeparet gjesten at de kan plasserer de sammen eller ha noen som gjesten kjenner forsiden av...... smak sak
finnfemfeil Skrevet 16. oktober 2005 #15 Skrevet 16. oktober 2005 Vi bestemte oss for lenge siden at vi vil ha runde bord i bryllupet vårt. 8 gjester ved hvert bord (parvis, eller flere single ved et bord) Jeg synes det blir bedre stemning ved bordet når det blir mindre grupper, og ved at alle kan se hverandre når de snakker sammen -f-f-f-
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #16 Skrevet 16. oktober 2005 Nå skal jeg ikke dra igang en slik diskusjon som den det linkes til her, men jeg må innrømme at jeg synes "mulighet for tafsing" er et dårlig argument for å sitte ved siden av hverandre. Dessuten synes jeg det høes noe kjipt ut for gjestene ved siden av... Det er jo liksom meningen man skal konversere litt med de andre rundt en også. Vi hadde et slikt par ved oss i et bryllup i sommer...og de kunne like gjerne blitt hjemme. Det var høyst usosialt, og jeg må innrømme vi lo litt av dem i sjul. Og så sitter man og spiser....Er ikke interessant å se andre utveksle spytt da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå