Gå til innhold

Gode "kosebukser"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen tips til bukser som er behagelige å gå med hjemme?😊 Hva går dere med og hvor kjøper dere dem?

Anonymkode: 34fe0...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt adidas joggebukser (den med tre striper) i mange år og er superfornøyd. Så fort den blir sliten så kjøper jeg ny.

Anonymkode: 63558...a2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

temolitus skrev (9 minutter siden):

Veldig fornøyd med de jeg har kjøpt på lindex

Hvilke kjøper du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har brukt adidas joggebukser (den med tre striper) i mange år og er superfornøyd. Så fort den blir sliten så kjøper jeg ny.

Er det bomull? Har du prøvd leggingsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Er det bomull? Har du prøvd leggingsene?

De har ulike varianter. Har prøvd både den som er litt mer tights og den som er ren, tung joggebukse. Liker begge. Leggingser har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne i tre forskjellige farger:

https://www.boozt.com/no/no/rosemunde/trousers_27189698/212439455?localLanguage=1&gclid=Cj0KCQiAnuGNBhCPARIsACbnLzqgOQQ3MKYcImUYR4C3YZsoLPzwHRRUbHE0wePN1uDjsTEuXoxGYRkaAiQxEALw_wcB

(Den nupper veldig mye i starten, men med litt kamming og vedlikehold går det over etter en stund. Pluss at nupper ikke er så krise på slike bukser, synes jeg.)

Anonymkode: 1449c...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som en over Adidas med striper, Nike, Umbro og Puma. Ettersom hjemmekontor er i gammelt hus bruker jeg to samtidig nesten hele vinteren, og pledd på fanget i tillegg. Nå har jeg en svart Puma utenpå og en grå Adidas med svarte striper under. Ja, de blir jo på hele kvelden også om jeg ikke skal noe. 

Anonymkode: 86fdd...9a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme går jeg i noen gamle utslitte og utvaska Molly bukser, er veldig behagelige😃

Anonymkode: 0e642...ee1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ullbukse fra cubus, og termo tights fra europris 😁 har også flere gode bukser, men er det jeg faller på på vinteren. Bruker tynnere lette bukser på sommeren eller maxikjole. 

Anonymkode: 40975...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å gå rundt i treningsbukser, som adidas o.l. Liker heller ikke tights 🙃. Kjøper myke, gode bukser på f.eks Cubus eller Sportmann. Faller for fristelsen til å kjøpe fra HM noen ganger, men de har mye med dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 6adae...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har en merionull bukse fra Cubus.

Så har jeg tre plysjbukser kjøpt på Ellos. Fordelene med sistnevnte er at de har lommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...