AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Motorlampa lyser rødt litt av og på, men slår seg av da jeg slår av varmevifta? Litt merkelig det, eller er det tydelig hva det kan være? Bilmodell er en Nissan Q 2011 mod. Samtidig merkes at kjølevæske beholderen har en del luft, da lokket skrues av fyller beholderen seg litt opp igjen med kjølevæske. Vet ikke om det har en sammenheng. Ser ingen lekkarsje. Den har vært på verksted, men de har ikke oppdaget noe av dette der. Det ble byttet luftfilter, tennplugger bla. Jeg vet de har koblet til feilsøk program blant annet. Burde de ikke sett denne feilen da (motorlampe) Noen som forstår hva det kan være? Anonymkode: 58711...923
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Motorlampe, hva er det? Mener du batterilampen? Anonymkode: d5e9a...ce0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Motorlampe, hva er det? Mener du batterilampen? Anonymkode: d5e9a...ce0 Du har ikke bil, du? Anonymkode: 9e3f5...bdb 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Motorlampe, hva er det? Mener du batterilampen? Anonymkode: d5e9a...ce0 Det er to forskjellige ting da. Du får ta en tur til på verksted, TS. Anonymkode: a6f33...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Motorlampe, hva er det? Mener du batterilampen? Anonymkode: d5e9a...ce0 Nei, jeg mener motorlampe. Beklager, men om du ikke vet hva en motorlampe på en bil er så bør du kanskje ikke svare på innlegget? Anonymkode: 58711...923 1
Serafin Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Motorlampa lyser rødt litt av og på, men slår seg av da jeg slår av varmevifta? Litt merkelig det, eller er det tydelig hva det kan være? Bilmodell er en Nissan Q 2011 mod. Samtidig merkes at kjølevæske beholderen har en del luft, da lokket skrues av fyller beholderen seg litt opp igjen med kjølevæske. Vet ikke om det har en sammenheng. Ser ingen lekkarsje. Den har vært på verksted, men de har ikke oppdaget noe av dette der. Det ble byttet luftfilter, tennplugger bla. Jeg vet de har koblet til feilsøk program blant annet. Burde de ikke sett denne feilen da (motorlampe) Noen som forstår hva det kan være? Anonymkode: 58711...923 Hvis motorlampen lyser rødt så må du kjøre bilen inn til siden av veien så fort som mulig, ringe etter veihjelp og få bilen din avgårde til verksted. Å få rød motorlampe i displayet på bilen din kan tyde på en alvorlig feil med motoren. I verste fall kan du risikere motorhavari. Og det koster deg fort titusenvis av kroner å reparere. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 Motorlampe lyser i de fleste biler gult, ikke rødt. Anonymkode: c824d...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå