AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Jeg er kun nysgjerring. Hvor er det normalt å få i barnebidrag som hovedforsørger? Jeg er alene med ungene, men min mann er død, og siden jeg tjener så "godt" får jeg ikke gjenlevendepensjon. Jeg får kun en ekstra barnetrygd og barna får litt i barnepensjon hver måned. Vi klarer oss veldig fint altså og har hatt det slik lenge, men jeg ble altså bare nysgjerrig på hvor mye som er vanlig å motta i barnebidrag for en gjennomsnittlig betalt jobb. Noen som vet? Anonymkode: 72643...145
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er kun nysgjerring. Hvor er det normalt å få i barnebidrag som hovedforsørger? Jeg er alene med ungene, men min mann er død, og siden jeg tjener så "godt" får jeg ikke gjenlevendepensjon. Jeg får kun en ekstra barnetrygd og barna får litt i barnepensjon hver måned. Vi klarer oss veldig fint altså og har hatt det slik lenge, men jeg ble altså bare nysgjerrig på hvor mye som er vanlig å motta i barnebidrag for en gjennomsnittlig betalt jobb. Noen som vet? Anonymkode: 72643...145 Det er så store forskjeller. Bidraget tar utgangspunkt i både bidragsmottakers inntekt, hvor mange barn bidragsmottaker skal forsørge, bidragspliktigs inntekt, om bidragspliktig har samboer og om bidragspliktig har egne barn å forsørge hos seg, hvor høy samværsprosent osv. Anonymkode: b12ae...267
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Hvorfor skrev du samme tråd to ganger, holder det ikke med den første du skrev? Anonymkode: 96a1e...9ea
Christina82 Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Ryddet for avsporing. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå