AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #21 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har alltid vært «babygal», og tror ikke det har med utseende bare å gjøre. Alle småttiser som søker kontakt og smiler er jo supersøte 🥰 Anonymkode: 3d304...612 Støtter denne, har ingenting med utseende eller kjønn å gjøre😊 men graden av kontaktsøken fra barnets side spiller kanskje størst rolle for hvor mye "energi" jeg legger i det, samt hvor åpne mor/far virker. Anonymkode: f06b1...688 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #22 Skrevet 17. desember 2021 Min baby er 4 mnd og smiler veldig mye til alle som smiler til henne. Og snur seg litt inn mot meg sjenert før hun snur seg tilbake og smiler igjen. Supersøtt. Har ikke møtt mange fremmede, men da vi var på et venterom for 2 mnd siden fikk hun veldig mye oppmerksomhet og voksne damer sendte kyss i luften til henne. Haha. Litt absurd, men man blir jo stolt da. Anonymkode: 284f9...a91 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #23 Skrevet 17. desember 2021 Det er helt vanlig. Anonymkode: 0909c...970
Wade Skrevet 17. desember 2021 #24 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 14.12.2021 den 19.59): Altså.. når vi er på kjøpesenter, i butikken, på kafeer ol med babyen vår, så får hun ekstremt mye opperksomhet. Hun er 9 måneder, og smiler masse og er selvsagt kjempesøt. Overalt kommer det bort folk og hilser på (med god avstand såklart), og kjempemange smiler til henne og vinker. Vi satt på kafé i går, og i løpet av tiden vi satt der så hadde det kommet bort 4 stk for å «hilse på» henne, og ytterligere sikkert 6-7 til som smilte og vinket til henne da de gikk forbi. Folk i alle aldre, menn og damer. Kjempekoselig, og jeg blir jo veldig stolt 🥰 Har en litt større gutt også, og kan ikke huske at folk var sånn med han. Er folk litt mer tussete etter jentebabyer? Anonymkode: 739cf...c78 Dette er helt normalt. Det er intet spesielt med ditt barn. Du har intet å være veldig stolt av.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #25 Skrevet 17. desember 2021 Wade skrev (3 timer siden): Dette er helt normalt. Det er intet spesielt med ditt barn. Du har intet å være veldig stolt av. 😂 Såklart er jeg stolt 💖 Anonymkode: 739cf...c78 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #26 Skrevet 19. desember 2021 jeg har en guttebaby. Trodde folk var litt reservert pga corona, men her kommer folk (eldre menn og damer) og skal hilse og snakke. De har munnbind på da. Jeg synes det er veldig koselig. Fått forsåvidt spørsmål om det var en jente 🤪 Til tross for veldig stereotypisk guttete klær 🤣 Anonymkode: 760c7...67b 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #27 Skrevet 19. desember 2021 Det handler om babyen sin væremåte. Om babyen din var redd fremmede, snudde seg unna og gråt når de kikket på ham, ville de selvfølgelig ikke gitt ham samme type oppmerksomhet. Mine har også vært kjempesosiale, på to helt ulike måter. Den ene er mer typisk rolig, søt og trygg, den andre mer morsom og «vimsete», men fellesnevneren er at de er trygge på seg selv i møte med nye mennesker. De har sikkert sendt blikk og smil til fremmede de av ulike årsaker har blitt nysgjerrige ovenfor. Dette har resultert i at mange snakker til dem, hilser på dem og gir dem smil og oppmerksomhet. Jeg tenker det betyr at babyen din er en trygg og blid baby, TS. nyt nyt! Anonymkode: 10ba6...316 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #28 Skrevet 19. desember 2021 Min fikk også masse oppmerksomhet som baby. Hun får det enda i en alder av 3,5 år. Folk kommer bort å sier «nei guuu så nydelig du var», og skolejentene (pre teens og tenåringer) stopper midt i samtaler og snur seg å sier «åååå seee på hun da». Ikke hele tiden altså, men det skjer nesten alltid når vi er ute blant masse folk. Og jeg mener jo selvfølgelig at hun er verdens nydeligste unge. Men jeg er nok ikke helt objektiv 😆 men mamma og mannen er enige 😂 Anonymkode: f2bac...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #29 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min fikk også masse oppmerksomhet som baby. Hun får det enda i en alder av 3,5 år. Folk kommer bort å sier «nei guuu så nydelig du var», og skolejentene (pre teens og tenåringer) stopper midt i samtaler og snur seg å sier «åååå seee på hun da». Ikke hele tiden altså, men det skjer nesten alltid når vi er ute blant masse folk. Og jeg mener jo selvfølgelig at hun er verdens nydeligste unge. Men jeg er nok ikke helt objektiv 😆 men mamma og mannen er enige 😂 Anonymkode: f2bac...7c7 😍 Anonymkode: 739cf...c78
Chantielle Skrevet 20. desember 2021 #30 Skrevet 20. desember 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå