AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Læringsmålene: Gjennom ledelsesfag både operasjonelt og strategisk, markedsføring, kommunikasjon og digital forretningsforståelse blir studenten i stand til å legge opp gode planer for organisasjoner. Studenten lærer blant annet også: Pris og kapasitetsstyring som ledelsesverktøy innen tjenestesektoren Prosessledelse med bruk av LEAN metodikk og kontinuerlige forbedringer Hvordan bærekraftig tjenesteinnovasjon skapes Relevante juridiske aspekter for både personaledele og forretningsdrift, inkludert GDPR Studenten lærer også sentrale teorier innen servicefag og praktiske verktøy som umiddelbart kan tas i bruk i arbeidslivet. Slik læring om å analysere kundens behov, utvikle tjenester og distribuere dem gjennom riktige kanaler – til riktig pris og riktig kvalitet. Studiet gir også et godt grunnlag for å lede en servicebedrift etter arbeidslivets spilleregler. Lærer blant annet om arbeidsavtaler, profesjonell rekruttering og hva som kjennetegner et godt arbeidsmiljø. Anonymkode: c0455...1b4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Hva mener du med «styringsfunksjoner»? Medlem i bedriftsstyrer eller lederstillinger? Anonymkode: ae7a9...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå